Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHULIINIT viikkoon 2***

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tosiaankaan halua ryhtyä listaemoksi???!!! Se ei vaadi paljoa, sillä lista on tehty alunperin todella hyvin ja sen päivittäminen on helppoa.

Nonna: älä vielä menetä toivoasi oman nyytin suhteen. Kyllä noilla lapsettomuushoidoilla saadaan paljon raskauksia alkamaan ja kestämään vauvan syntymään saakka... Riippuu paljon hoitomuodostakin, kuinka hyviä tuloksia saadaan. Paljonhan nuo hoidot vaativat henkisesti voimia, mutta mitäpä sitä ei oman nyytin saamiseksi tekisi. Jaksamista teille ja toivottavasti pääsette pian tutkimuksissa eteenpäin ja hoitoihin. Ymmärtääkseni tuo hoitotakuu on lyhentänyt jonotusaikoja merkittävästi. Tsemppiä!!! Niin ja toivottavasti saat pian ovistikut, jotta pääset testaamaan. Outoa toimintaa :/.

Swehina: pahoittelut tädin tulosta :(.

Porkkana: voimia sinulle *iso halaus* Kyllä sinua tosiaan koetellaan. Toivottavasti saat torstaina asiallisen lääkärin. Koita jaksaa. Tule tänne vaan purkamaan mietteitäsi, sitä vartenhan me täällä olemme. Virtuaalikorvia siis riittää.

Kaksonen: kylläpä sinun oireesi kuulostavat lupaavilta. Pidä vaan se täti loitolla ;-). Tsemppiä piinailuun!

peebee: varovaiset onnittelut haamusta! Toivottavasti saat vahvan viivan uusintatestauksessa.

Femmamma: Sydämelliset onnittelut plussasta! Vauvaliimaa ja tarrasukkia roppakaupalla matkaan!

wbm: olipas kiva kuulla sinustakin! Sinullakin on viikkoja jo noin paljon kasassa. Tsemppiä ensi viikon ultraan! Meitähän on oikein roppakaupalla ensi viikolla ultrattavana ;-).

neronja: toivottavasti oireesi jatkuvat ja tuo selkäsärky pysyy tuollaisena " vaimeana" . Sehän on yleistä raskaudessa ihan alusta saakka. Mulla oli esikoista odottaessa juuri tuota selkäsärkyä väsymyksen lisäksi, ei muita oireita - ainakaan alussa.

Tsemppiä kaikille ovisbongareille!!! Pahoittelut kaikille tädin yllättämille! Kaikille tasaisesti jaksamista ja plussasäteitä!!!

ON: tänä aamuna oli todella huono olo aamupuuron jälkeen, mutta meni aika pian ohi. Muuten väsyttää ihan tajuttomasti. Häpeän myöntää, mutta tiskit ovat lojuneet eilispäivästä saakka tuolla tiskipöydällä... Tänään on pakko jaksaa tiskata. Tekisi vaan koko ajan mieli nukkua. Rinnat eivät ole enää arat, isommat tosin ja nännit tosi herkät. Päivä kerrallaan mennään ja sydämestäni toivon, että ensi viikon ultrassa näkyisi ihan oikea syke! Aika menee vaan niin hitaasti...

masunasu, joka lähtee laittamaan tyttöä yöpukuun ja puurolle

Vierailija
62/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut punaisista viivoista, pistäs mullekin niitä viallisia testejä tulemaan ;) Mitkäs sulla oli kp:t kun testasit??

Swehina: Pahoittelut tädin tulosta, mutta ymmärrän kyllä helpoituksesi myöskin..

Masunasu ja kaikki muut ultraan menijät: täällä peukutetaan oikein urakalla ja erittäin uteliaana odotetaan uutisia!!

Kukas se oli pari kertaa päivässä kirjotellu tänne, mulla sama vika, paitsi et nyt on jo kolmas kerta, aika pommittaja taidan olla, mut kun jännittää niin kovin..

Nyt olis vaan nukuttava yön yli ja testattava aamulla, aika huolestuttavaa jos haamulinja jatkuu, siinä mielessä ymmärrän swehinan helpotuksen kun se täti sit oikeasti tulee.. Pelottaa vaan et käy niinkuin elokuussa ja menee heti kesken, tai sit ei ole oikein kunnolla alkanutkaan..

peebee,

viivoja odotellessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammafem: Ihania plussauutisia siis sieltä nyt sitten tuli. No niitä vähän osattiin odottaa ja taisit itsekin jo oireistasi aavistella. Paljon onnea plussasta. =)

Neronja: Toivottavasti selkäkipuilu menee pikaisesti ohi ja on ihan raskauteen kuuluvaa juttua.

Porkkanalle jaksuhali. Mä olen noista hormoniarvoista sillain pihalla, eikä ne mulle olis aikaisemmin sanoneet yhtään mitään. Nyt kun aiheesta on tänne kirjoiteltu ja siitä miten nopeasti arvojen pitäisi kuitenkin tuplaantua, niin olen päässyt vähän jyvälle hommasta. Lukemat ei kyllä osaltasi kovin hyviltä näytä, joten fiiliskin varmaan sen mukainen. =( Kovasti jaksamista sitä taas vaaditaan. Toivotaan kuitenkin, että huomenna kävi miten kävi, niin että lääkäri olisi ainakin mukava. Tsempityksiä täältä¿ =)

Swehina: No voihan kökkö sitä tätiä. Ei vaan voi pysyä poissa. Onneksi et kuitenkaan ole sielä surun murtamana vaan toiveikkaasti taas seuraavaa kiertoa kohden. Eihän siinä muukaan auta. Ja pöh sille tädille sanon minä. Onneksi nyt kuitenkin sitten päätti noinkin ajoissa tulla, ettei kierto ihan mahdottomiksi ennättänyt venähtää. Hyvähän se tietysti oli jos se kierto mahd. tasaisena pysyisi.

Kaksonen: Mä en tiedä koska sitä uskaltais testailla, jos tätiä ei kuulu. Mulle on nyt parissa kierrossa tosiaan käynyt niin, että täti on alkanut koputella oveen ja edeltävällä viikolla, joten melkein olen jo siinä vaiheessa tiennyt, että ei ole tärppi käynyt, enkä ole siis oikein kunnolla päässyt edes piinailemaankaan. Toivotaan, että tiputtelu ei vaivaisi tässä kuussa¿tai että täti pysysi loitolla kokonaan. MÄ TUNNEN ITSENI¿ja tiedän, että mitä luultavammin teen ekan testin ja paria pvää ennen kun menkkojen pitäis edes alkaa. Kummassakin aikaisemmassa tärpissä olen siinä vaiheessa saanut jo selkeät haamut niin ajoissa. Toki jokainen raskaus on yksilöllinen ja siihen asti kunnes täti rynnistää kokonaan paikalle, niin toivoa ei menetetä. Entäs itse¿missäs vaiheessa itse ajattelit¿en muista kirjoititko siitä jo?

ON: Täällä edelleen tasaista pientä nippailua alavatsalla. Joku kirjoitteli myös siitä alavatsan turvotuksesta ja ilmavaivoista¿niitä täällä on riittänyt tällä viikolla. Tiedä sitä sitten miksi¿? Nännin päät on edelleen tosi arat, muutoin rintoja itellään ei sillain arista. Kova väsymys täälläkin, mutta taitaa eniten johtua siitä, että alkuviikosta en ole paljon ulos ennättänyt tuulettumaan ja töissä on mennyt ma, ti ja tänään aamu kasista ilta seiskaan. Hirveesti taas jänskättää, että miten tässä kierrossa nyt sitten mahtaa käydä. Eikä tätä vauvakuumetta laske sekään, että täällä on tullut tosi monelle nyt niitä plussauutisia. =) Kerrassaan mahtavaa! =))) Oliskohan ne säteet riittäneet tännekkin asti? Pitänee vaan toivoa. Kaiken näköistä oiretta on enemmän ja vähemmän, mutta se mitkä oireet on sitten niitä ¿ihan oikeita¿, niin ota niistä nyt sitten selvää. Eiköhän se tikku sitten kerro viimeistään ens viikon lopulla miten asiat on.

On pitänytkin kysyä, että monikos täällä palstailevista yrittää sitä ihan ensimmäistään¿.eli km:ja takana, muttei yhtään lasta ennestään? Kuitenkin kun olen tässä kirjoitellessani huomannut, että täällä on ainakin monta sellaista joilla ennestään lapsia on yksi tai useampia. Katri ainakin yritti ensimmäistään, mutta keitäs muita oli ekan yrittäjiä kun minä ja Katri?

titi75

Vierailija
64/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etin alla olevan taulukon sinulle, koska aloin miettiä kun sanoit, että hcg:n määräsi on aivan liian vähäinen viikkoihisi nähden, koska itse etin tietoa kohdunulkopuolisen aikana asiasta ja minusta hcg:n määräsi vaikutti aivan hyvältä. Sinun viikoilla 5-6 viikkoa hedelmöityksestä 7-8 viikkoa viimeisistä kuukautisista hcg:n vaihteluväli voi olla 7650-229000. Hcg:hän vaihtelee eri naisilla tosi paljon niin kuin tuosta taulukostakin näkyy.. Mutta huomennahan tiedät sitten tarkemmin ultran jälkeen tilanteen. Tsemppiä edelleen sinulle sinne! Toivotaan parasta!

HCG-taso raskauden aikana: Advanded Fertility tai Birth and Babies. Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä

mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5

2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340

4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500

5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000

6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000

8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000

17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400

>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Femmamma paljon onnea sinulle!! Suojelusenkeleitä myös sinun masuasukin suojaksi! :)

Vierailija
65/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peebee: tänään olis ollu siis kp 35/33.

Ihan hassua että muut oli aika varmoja mun plussasta mutta itse en..oikeastaan uskon vieläkin että tätiä tässä vaan odotellaan.

Juu nää " vialliset" testit oli niitä kotitestit.comin uusia Advanceja.Oikeen kolmin kappalein ostin...ja ovistestejäkin ny jäi ainakin 10...mutta empäs niitä pois laita ennen kuin on vauva on todistettavasti sylissä,tuon edellisen tällin jälkeen kun ei todellakaan pidä selviönä sitä että plussa tarkoittaa vauvaa :(

Kertokaas ny minne mun tästä pitäis " häipyy" palstailemaan...en mä haluis teitäkään jättää kun juuri oppinu tietämään tyyppejä.

terkuin Mamma+Fem

Vierailija
66/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: Sani ehtikin ensiksi noiden hcg-arvojen kanssa... Eli vaihteluväli voi tosiaan olla älyttömän suuri ihan henkilöstä riippuen. Ei tuo sinun arvosi nyt niin älyttömän pieneltä kuulosta... Onneksi pääset pian lääkäriin ja saat asiaan selvyyttä. Tsemppiä ja jaksuhali!

femmamma: kyselit, että minnekäs sinä menet nyt palstailemaan ;-). Me plussanneet siirrymme yleensä tuonne odotus-puolelle ex-haahujen pinoon. Siellä on siis plussanneiden haahujen porukka eli tuttuja ihmisiä. Itse en sinne vielä ole uskaltautunut, vaan odottelen ensin ensi viikon ultraa. Voit siis hyvin kirjoitella täällä haahuissa meidän kanssamme niin pitkään kuin siltä tuntuu tai vaikka heti siirtyä tuonne exien puolelle. Roppakaupalla vauvaliimaa matkaan ja toivottavasti et tule tarvitsemaan niitä ovistikkuja pitkään aikaan ;-).

masunasu, jota särkee nivusista melko kovastikin - liekö lainkaan normaalia???!!!

Vierailija
67/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen tota samaa taulukkoa tavannut kun se netistä löysin.

Mutta vaikka arvot vaihtelee, niin se kai eniten merkkaa, että miten se arvo nousee! Kyllähän lääkäri jo viime kerralla totes, että olis se arvo saanut nopeemmin kasvaa. Ja nyt kasvu oikeestaan hidastunut.

Valmistan vain teitä tulevaan.

Ja itseäni.

Huomenna kerron kuulumiset, jos pääse illaksi kotiin.

-Porkkana-

Vierailija
68/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä on onnistuneissa raskauksissa ollu nivussärkyä, alussa aika runsaastikin.

Tsemppiä.

Vierailija
69/140 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes saan jonkin konkreettisen todisteen elossa olevasta pikkuisesta(eikä sekään takaa mitään,plaah) Huomaan että tää pelko nosti päänsä ihan heti,kerkisin 50 minuuttia testin jälkeen täristä jännityksestä ja ilosta ja onnesta ja ja ja...kunnes muistin että tääkin ilo voi loppua lyhyeen.Mut...toivossa eletään siis.Tää homma vaan jatkuu..ikuisena toivomisena.

Ex.haahuissaha on kamalsti vieraita ihmisii(HUI!!) joilla on la:kin kohta.Joten juttelen teille tääl jonkin aikaa...ainaki.

Niin ja muuten,JOS tää raskaus nyt tuottaa meidän perheeseen sen kuudennen,niin vannon Casperin haudan kautta meneväni sterilisaalioon.Mutta se siitä ja se on sen ajan juttu sit.Joten en tarvi minkään sortin tikkuja ikuna.TOIVON....TOI-VON!

Mamma+Fem,jolle ei tuu uni silmään,ei ei..

Vierailija
70/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: tsemppiä lääkärille!

Femmamma: pysy ihmeessä vielä täällä jos siltä tuntuu :)

ON: Tein sitten taas aamulla testin kp28/26(-29) ja apteekin omaan testiin tuli hyvin haalea viiva, joten kai sitä nyt sitten ollaan raskaana. Mutta jos viiva ei tuosta vahvistu, niin saa nähdä että kuinka kauan.. Kun itseäni haluan kiduttaa, niin teen kuitenkin testin joka aamu, jospa se siitä vahvistuisi.. Tosin esikoisen kanssakin oli 2pv menkkojen alkamisajankohdan jälkeen vielä tosi haalea viiva *toistaa itseään itselleen vakuutellen* ja tuossahan se vaan on :)

Masunasu oliko sulla nyt alussa haaleat testiviivat vai kukas se oli teistä jotka on nyt raskaana (tai niin, siis meistä kai..)?

peebee

Vierailija
71/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mullahan se haalea viiva oli... Tosin en ole koskaan ennen testannut näin aikaisin ja tuollaisella mammaksin testillä. Viiva oli kyllä selkeä punainen viiva, muttei yhtä tumma kuin kontrolli. Senpä takia teinkin vielä uuden testin Predictorilla ja kyllä siihen selkeä pallo tuli. Vieläkin on yksi testi tuolla kaapissa odottamassa, joten taidanpa vielä huomisaamuna testata uudelleen. On tämä kamalaa, kun ei voi uskoa olevansa raskaana, vaikka testi niin sanookin ja oireitakin vähän on. Ensi keskiviikkona onkin sitten tuomion aika eli ultra, mutta päivä kerrallaan.

Eipä noihin viivojen tummuuksiin pitäisi liikaa kiinnittää huomiota, niinhän niissä ohjeissakin lukee, että viiva kuin viiva... Km taustalla kuitenkin pelko on niin hurja, ettei millään meinaa uskoa testiin ja pelkää koko ajan pahinta. Kunpa tästä pelosta pääsisi pian eroon ja voisi nauttia raskaudesta.

Tsemppiä!!! Toivottavasti se viiva vahvistuu!

masunasu

Vierailija
72/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut peebeelle plussasta! Toivottavasti vauveli pysyy nyt matkassa mukana loppuun asti!

ON: Selkäjomotus jatkuu, mutta niin myös paha olo. Pitäis varmaan penkoa kaappia, jos löytäisin tukivyöni. Jos se vaikka auttaisi. Viime yönä nukuin melkein 9 tuntia, mutta silti tekisi mieli ruveta sänkyyn. Meillä tulee käymään sähkömies nyt aamulla, joten ei oikein viitsi makoilla. Yrityksen toimistohommiakin pitäis jaksaa tehdä ja tytöt viedä kerhoon. Iltapäivällä käydään kaupassa, täytyy sit miettiä sellasia ruokaostoksia, jotka itelle maistuis. Esikoisesta muistan, että alkuaikoina ainoa mitä pystyin syömään, oli mansikan makuiset murot. Ehkä pitäis kokeilla niitä. Kylmä limppari maistuu myös, vaikkei kovin terveellistä olekaan. Vajaa viikko enää ultraan. Voi kun tää kaikki ei olis taas turhaa...!

Toivon mukaan ex-haahuissa jatkunut positiivinen meininki jatkuisi eikä kukaan meistä (vastaplussanneet mukaan lukien) tippuisi pois!!! Porkkanan tilannetta joudutaan nyt jännittämään.

Paljon plussaonnea kaikille haahuille!!!

neronja rv6+0 (voi kun noita viikkoja olis 30 enemmän)

Vierailija
73/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea peebee,kyllä se haaleekin on viiva :) montako kertaa oot nyt testannut ja onko sulla tietoo milloin oli ovis?

Mä eilen koitin katsoa sieltä vice-embroy-sivustolta että millanen solumytty tää " raskausmateriaali" nyt olis jos on eloa siinä edes.Voi kun kehtais käyä ultrassa vaikka jollain 7+ viikolla niin näkis onko ees sykettä.Ajatus neuvolaan menemisestä/edes soittamisesta,tuntuu idiootille koska enhän mä tiiä onko eloa ja silleen,eihän toi r-testi todista kuin että hcg:tä on erittynyt pissaan :S huoh.Eli ei tässä missään euforioissa eletä..

Mä en ees tiiä millä viikolla oon,menkoista antaa pidemmäntietty ja jossain laskurissa oli että oviksenja kierron pituuden mukaan,niin se on vähemmän.No ihan sama oikeastaan,kunhan mukana pysyis tällä kertaa.En näköjään itsekkään usko.Siks venytin sitä testaamista sillä tunnetustihan" tieto lisää tuskaa"

Mielenkiinnolla jään seuraamaan miten itse kullakin menee.Onneks täällon muitakin exiä katselemassa.

Hyvää torstai päivää kaikille!!Niin ja kiitos onnitteluista kaikille.Oudolta tuntuu kyl nähdä oma nimi kohdassa " onnea plussasta" heh

Täällä pinoterroristi Femmamma ja jaloissa leikivät pikkutenavat(4v+1v5kk)

Vierailija
74/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peebeellekin onnittelut kummistusviivasta :) Vahvistukoon se pian!!

Johan tuolla ex-haahuissakin alkaa olla tuttuja nimiä,täällähän käy kamala plussatuuli =) =) Kunhan tästä kaikki sinne puolelle uskaltautuu,niin ei tarvii oudossa seurassa olla :) Ite oon kyllä sielläkin kirjoitellut,mutta syllä se vaan joka kerta pitää ensin käydä tällä puolella.On tää kuitenkin sellanen jonkinlainen turvasatama.Tuntuu,että JOS jotain käy,on helppo palata,kun ei oo pois ollutkaan.Tietenkin olis ihanaa,jos ei kenenkään tarvis palata!!!!!

Porkkanalla kamalasti tsemppiä,vaikket kai tätä enää luekaan.Toivottavasti menee hyvin,tai ei ainakaan hirveen huonosti.Lämpimiä ajatuksia kuitenkin sinne!

Sari the räkänokka (hyvä lapsenvahti...2v10kk tekee ite leipää ja 1½v paukuttaa legoilla seinää...) ja sintti 7+0 (jotain edistystä sentään kun uus lukema...)

Vierailija
75/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluja kaikille uusille haahuille!

Porkkanalle jaksamista! Toivottavasti kaikki kääntyy pian hyväksi!

Onnittelut Femmammalle!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia! :)

ON: Tilasin maanantaina lisää testejä kun olen niin malttamaton. Nyt olen testannut kolmena päivänä negan..... Tänään en testaa, ehkä huomenna aamulla. Vielä on yksi acon jäljellä. Pitää varmaan tilata lisää. Tätiä ei näy mutta on varmaan jo matkalla kun mahaa aina joinain päivinä kourii. Ajoituksen piti kyllä osua aivan nappiin koska ovistikut oli käytössä ja ovis löytyi. Simpat ovat olleet kokoajan paikalla ennen ovista, sen aikana ja sen jälkeen. Joten voihan se olla ettei munis ole sitten edes irronnut.... Jos nyt täti tulee niin sitten kun tilaan ovistestejä niin tilaan siihen samaan vasta ne r.testitkin. Eli näin saan lopetettua itseltäni sen turhan testailun... Valkovuoto on lisääntynyt. On sellaista paksumpaa. Pieni toivo vielä kuitenkin on. Jos hedelmöitys on tapahtunut vasta viimeviikon ke, to tai pe niin eihän se vielä edes näy testeissä...? Mutta ovistesti kyllä näytti plussaa jo viimeviikon ma. Mutta voihan se silti olla että liian aikaisin testien kanssa heilun...

Plussia kaikille!! :)

Flofer

Vierailija
76/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti iski sitten kunnolla eikä vieläkään ole ohi. Viikon melkein jo potenut...nukkunut vain päivät. Onneksi tyttö hoidossa.

Femmamma: Oikein iso onnitteluhalaus! Tosi hieno juttu!

Peebee: Samat sanat sinulle, kyllä se vahvistuu vielä (nimim. myös joka päivä testannut...siis silloin pari vkoa sitten, en nyt enää)

Porkkana: Toivottavasti saat tietoa tänään ja jonkin ratkaisunkin jo tilanteellesi. Tuollainen epätietoisuus lienee aivan hirveää.

Nyt en enää räkäisellä pääälläni muista mitä kaikkea kommentoitavaa pitkästä listasta löytyikään. Tasapuolisesti plussaonnea ja plussan jo saaneille kestoa ja pitoa...Ja pahoittelut tädin jyräämille.

Oma napa: Minä odottelen kuumeisesti (sananmuk.) tiistain ultraa. Paha olo on jatkuvasti, mutta voi johtua taudistakin. Eilen oksensin illalla oikein kunnolla, tänään aamu alkoi samoissa merkeissä...mikään ruoka ei maistu, mutta se nyt taatusti on flunssan syytä. Tuntuu että painokin pudonnut pari kiloa.

Jospa tästä vähitellen toipuisi. Nyt taidan palata vielä vällyjen alle nukkumaan.

Tsemppiä, haahulit.

kuonokas rv5-6 tms.

Vierailija
77/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskaan tulee sitä itteensä koko ajan.Prkl.

Lääkäri oli uus tuttavuus.

Housut pois, tutkimuspöydälle, ultraa...ja ultraa...pitkä hiljaisuus..." etkö halua ite katsoa?" . Meinasin pudistaa taas päätäni, mutta pakko se oli katsoa. " Tässä tämä näkyy, vastaa viikkoja 7+6....mutta sykettä ei kyllä löydy, tuossa sen pitäisi olla" . Niinpä niin. Miks piti käskee katsoa, nyt mulla on koko ajan mielessä kuva sellaisesta pienenpienestä ihmisen alusta. :(

Tänään olis ollut 8+6 tai jotain sinne päin. Alkion koko jätättänyt sen viikon koko ajan, joten on kaiketi sydän lakkanut sykkimästä ihan näinä päivinä.

En saanut jäädä kaavintaan. TOSI kivaa rahanmenoa, kun huomenna menen päiväkirurgiseen kaavintaan. " #¤#¤%¤#W%&" #¤%" #¤% Lääkkeellistä en halunnut, en vaan pysty ,jaksa, kykene. 140e tähän yhdeksään raskausviikkoon sai hupenemaan. Kyllä lämmittää mieltä.

Huomenna kaavinta, kuukauden päästä polille, jolloin mietitään jatkoa.

Mä tiä jaksanko enää yhtään alkuraskautta...vois antaa nyt periksi...ei kiinnosta enää tällänen yhtään. Kromosomeistakaan ei vikaa ollut löytynyt.

Että näin....

-Porkkana rv0, abortus inhibitus sekä habitualis -

Vierailija
78/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon voi sanoa muuta kuin että olen tosi pahoillani!!!Mä en voi ymmärtää miks toisille annetaan niin hirveen raskas taakka!Jaksamista!

Sari

Vierailija
79/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tähän muuta voisi sanoa, kuin tositosi surullista... Ja varmasti inhottavaa odottaa vielä huomiseen, että asia on " hoidettu" . Tuo lääkärin asianilmoittamistyyli kuulostaa aika ajattelemattomalta!

Pärjäile kuomaseni!

Vierailija
80/140 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hiljaiseksi vetää... En voi kuin antaa virtuaalihalauksen lohdutukseksi *halaa*. Olen todella pahoillani :´(.

neronja