***HAAHULIINIT viikkoon 2***
Kommentit (140)
sisääni suru-uutisesi johdosta.Äidinvaisto tiesi.Muistuu liian hyvin mieleen tuo tilanne,ultraruudullakin syvä hiljaisuus vauvan rinnan kohdalla.
Joku syyhän noihin on pakko löytyä,kun sinulla kerran on onnistuneitakin raskauksia.JOKU syy..ja pian.
Sanattomana...ei voi ymmärtää.
jaksamishalaus ja paljon voimia!
Voi Porkkana! Miten ihmeessä sinua näin koetellaan. Ihan sanattomaksi vetää! Voimia sinulle ja miehellesi!
neronja: ystävälläni on ollut myös selkäsärkyä joka raskaudessa.
peebee: testasitko samalla testillä kuin aikaisemmin? Jos meinaat tiuhaan testata kannattaa varmaankin käyttää aina samaa testiä, niin hcg:n nousu näkyy paremmin... Toivottavasti jo seuraava testi antaisi vahvan plussan!
Swehina: pahoittelut tädin tulosta! Tsemppiä uuteen kiertoon!
ON: Olen nyt jo paljon pessimistisempi raskauden suhteen, mikä on ainoastaan hyvä jos en ole. Tietysti pienen pieni toivonkipinä yhä elää. Rinnoissa on lähes koko ajan jotain tuntemuksia. Nytkin niitä kihelmöi vähän samaan tyyliin kun maidon herumisessa... Huomenna aamulla teen vielä sen toisen testin, jos menkat ei ala jo tänään etuajassa...
Porkkana: ihan mahanpohjasta kouraisi kun luin juttuasi. Ei kyllä kukaan ole ansainnut tuollaista toivon ja epätoivon vuoristorataa, voin kuvitella miten raskasta se henkisesti on! Iso *hali*! Toivottavasti NYT pääsette pian tutkimuksiin!
*sanattomana* peebee
Masunasu: kiitos kannustuksesta ja niinhän se kyllä on, että km kokeneena niitä viivoja vaan tuijottelee.. Toivottavasti pääset tiistain jälkeen nauttimaan raskaudestasi täysin sydämin!
Kiitos kaikille onnitteluista, vaikka kuten femmammakin sanoi, on outoa niitä lukea, kun ei oikein itse vielä uskalla mitään ajatella :)
Femmamma: olen testannut ihan liian monta kertaa, siis maanantaista asti. Joinakin päivinä tein 2 testiä kun ne p***a alennustestit antoi vain sellasia läikkiä.. No ne nyt on onneksi loppu.. Ovistestiin sain tasapaksut viivat kp13, nyt on siis kp28..
Maria 80: Ja ei en siis ole testannut samalla testillä, kun olen joutunut käymään eri apteekissa, niin ei ole ollu samoja.. Täytyy tänään käydä ostaan ja huomenna uusia tuo clearblue, kun se jo ti iltap. näytti hyyyvin haaleaa viivaa.. Peukutan sun huomiselle testille dbdbdbdbdb =)
Neronja: tsemppiä ultran odotteluun!
Flofer ja kaksonen76: mulla oli kans tässä kierrossa hiukka erilaisia alavatsakipuja ja tosi äkkiä oviksen jälkeen piti alkaa juosta vessassa koko ajan. Toivottavasti teilläkin on tärpännyt! dbdbdbdbdbdb peukutan täällä..
(.)Ja tänne ei mitään uutta, odottelen (ja pelkään että viiva ei vahvistu)huomista..................................
peebee,
joka sairaslomallaan terrorisoi listaa =)
ps. ihana kun olette olemassa ja *kuuntelette*!
maria80:
neronja: ystävälläni on ollut myös selkäsärkyä joka raskaudessa.
Kiitos tuosta tiedosta! Aina helpottaa kuulla, että selkäsärky voi olla ihan normaalia.
Oletko muuten käynyt tuolla keskenmenopalstalla? Siellä joku kyselee osittaisesta rypäleraskaudesta. Sinullahan oli sellainen, eikö? Ajattelin vaan vinkata, että sellainen kysymys siellä on. Kukaan ei ole siihen vielä vastannut.
En ole oikein tiennyt, että toivottaisinko sinulla plussaonnea vai enkö, kun lääkärin ohjeet taisi olla, että huhtikuulle pitäisi odotella. Mutta jos itse toivot plussaa, niin lähettelen täältä sinulle plussapeukutukset bd bd bd :-).
neronja:
Oletko muuten käynyt tuolla keskenmenopalstalla? Siellä joku kyselee osittaisesta rypäleraskaudesta. Sinullahan oli sellainen, eikö? Ajattelin vaan vinkata, että sellainen kysymys siellä on. Kukaan ei ole siihen vielä vastannut.
Kiitos vinkistä! Aika harvakseltaa siellä käyn, kun tämä vauvakuumepuolen pino tuntuu omemmalta. Ja täällä saa vastauksiakiin nopeammin
En ole oikein tiennyt, että toivottaisinko sinulla plussaonnea vai enkö, kun lääkärin ohjeet taisi olla, että huhtikuulle pitäisi odotella. Mutta jos itse toivot plussaa, niin lähettelen täältä sinulle plussapeukutukset bd bd bd :-).
Täytyy myöntää, että kyllähän sitä plussaa toivoo, vaikka ei saisi. Mutta jos plussa tulee pelko km:sta on varmasti suurempi, kuin riskiajan jälkeen olisi...
Olen todella pahoillani :´(. Kyllä sinua nyt koetellaan aivan liian kanssa. Näihin keskenmenoihin on löydyttävä joku syy. Toivottavasti tutkimuksista selviäisi kuitenkin jotain. Eipä tässä oikein sanat taida riittää kertomaan kuinka pahoillaan olen. Koita jaksaa kaikesta huolimatta päivä kerrallaan. Muistathan tulla tänne kertomaan kuulumisiasi ja purkamaan mietteitäsi! Lähetän vielä suuren virtuaalihalin *halaa*.
Kiitos muuten kokemuksistasi tuosta nivuskivusta! Helpottaa kummasti mieltä, kun jollain muullakin kokemusta moisesta vaivasta.
masunasu
G:aattelin nyt kysellä niiltä,jotka on ollu kaavinnassa,et millaset oireet oli jälkeen päin??kauan tuli vuotoa tai jotain tiputteli?ja oliko kipuja..
mul on häntäluu kipee,välil istuminen tekee kipeetä..mut mahakivut tuntuis alkavan nyt helpottaa..kai nää on ihan normaaleita?
jos on ronkittu viikko sitte sisuskalui,ni luulisin et on,mut aattelin vaan kysellä miten muilla..
mul on vapaapäivä.vähän alkan olo helpottaa,ei enää niin paljon oo itkettäny,vaik välil ahdistaaki ihan hirveesti.
mut ehkä tää täst.kyl huomaa,et pitää vaa lähtee liikkeelle,et saa ajatukset muualle.
juups..en ehtiny viel lukee koko pinoo,joten jatkanpas lukemista..on aika iso pino:)
ihanaa ku aurinko paistaa.piristää.
aurinkoista torstaita kaikille!! :)
-lara
mullaki oli aika sellanen tympeä lääkäri,kun todettiin se tuulimuna viime viikolla. mä viimiseen asti toivoin et kaikki ois hyvin..
no se ultras ja sano vaan " juu,eihän siellä mitään sikiötä ole.on vaan toi sikiöpussi.joo tää on ihan selvä juttu." mä oli vaan et aha..ootin et sanois,vaikka olevansa pahoillaan tai jotain,mut ei mitään. kyl se sit selitti,mikä on tuulimuna jne.mut jotenki ootin vähän erilaista tapaa kertoa siitä..en mä tiiä..plaah.
voi ei.koita jaksella nyt! en vielä sun taustoista oikein tiedä,ja muutenkin on vaikeaa sanoa mitään,mikä auttais. voimia!
Tuli oikein vedet silmiin, kun luin ikävät uutisesi. Koeta jaksaa.
On todella vaikea ymmärtää, miksi yhtä koetellaan niin kovin. Toivottavasti saat edes vastauksia ja syitä, miksi näin (taas) kävi.
Lohtuhaleja.
kuonokas
Miksi ihmeessä yhden hartioille ja sydämelle laitetaan noin paljon ja monta kertaa raskasta painolastia...? Lämmin virtuaalihalaus sulle täältäkin! Ja on kyllä ihme, jos ei mitään vikaa löydy?! Voisko olla vaan niin, että sulla on ollut liian monta raskautta peräkkäin, että sun kroppa ei ole ollut valmis? Tai ovulaatio olisi " huono" tai munasolu viallinen..? Tai jotain... Koita jaksaa, jotenkin!
Onnittelut peebeelle!! Toivotaan, että saat sinäkin lopulta nyyttisi syyskuussa! :)
ON: ei mitään kirjoittamisen arvoista. Tuntuu, että oma horminitoiminta on ihan jäissä:( Kp37 ja 4. primo hulahti tänään kurkusta alas, joten menkat alkaa reilun viikon päästä. Sitten alkaakin kolmas -ja toivottavasti viimeinen clomikierto tripla-annoksella. Kysyn gyneltä myös, että hyötyisinkö metuista, vaikka mulla " vaan" PCO-tyyppiset munasarjat.
Kaikille kaikkea hyvää, tsemppiä piinailijoille ja ovisbongareille!! :)
Ulriina
Oma napa:No enhän minä malta pitää näppejäni erossa niistä. Nyt kp20/26-28 ja äsken tein testin. Ja haamuhan sieltä pätkähti. Nyt pelottaa!! Miksi menin tekemään testin, niin kakkosta yrittäessä. Kävin tuolloin salilla ja mahassa tuntui sellaisia vihlovia kipuja kohdun kohtaalla. Tänään olin aamulla salilla ja sama tunne. Olin vatsalihaksia tekemässä niin jouduin lähtemään salilta pois sen takia. Nyt odotukset on todella korkealla. Oireita on runsas valkovuoto jota ei normaalisti tule oviksen jälkeen. Pahoinvointi iltaisin. Rinnat aristaa silleen jännästi. Alavatsa turvoksissa ollu oviksesta lähtien. testi millä tein tänään oli acon10.
Onkohan mulla oireet vähenemässä... Tänään ei oo ollu niin paha olo kuin eilen. Tänä iltana join jopa kahvia ja maistui hyvälle. Rinnat ei oo tänään ollut oikeastaan yhtään kipeät. Mutta selkään kyllä edelleen koskee. Mitä lähemmäs ultra tulee, sitä enemmän pelkään tuulimunaa. Hohhoijakkaa. Kyllä nämä päivät menee matelemalla...
neronja, ei kovin hyvällä mielellä
Porkkana: Mahasta kouraisi täälläkin. Kuin luin juttusi, niin taas tuli flashbackina omat tuntemukset keskenmenoista. Lämmin halaus ja paljon voimia. Täällä ollaan, pura tänne meille vaan niin paljon kun sielu sietää jos sille tuntuu. Alkaa olla jo raskas taakka kannettavaksi kun noita epäonnistumisia vaan tulee. Voimia siskoseni, voimia¿.
Nipsulle onnittelut hailakasta viivasta. Teit testin niin aikaisin ja silti sait haamuviivan, eli toivotaan, että pikkuinen sit pysyy matksassa mukana. Se on varmaan sit jo sillon kp28 päivänä aikas vahva viiva. Hurjasti onnea, vauvaliimaa ja tarriksia sinne suuntaan. =D
Neronja: Toivotaan, että päivät kuluisivat pikaisesti ja saisit vihdosta viimein vahvistuksen pikkuisen olemassaololle. Mutta voin uskoa, että aika tuntuu matelevan¿itelläkin täällä, vaikka vaan piinailen¿todellinen jännitysnäytelmähän alkaa aina sitten kun ne viivat pläjähtää ruutuun. Kukas se olikaan joka täällä kertoili, että n. tunnin riemuitsi plussauksesta ja sen jälkeen alkoikin jo ahdistamaan, että miten tää raskaus tästä lähtee etenemään. On se vääryyttä, että ei pysty edes raskaudesta täysin rinnoin nauttimaan, kun huonoja kokemuksia on kertynyt ihan liikaa. Ei haluaisi olla pessimisti, mutta pakko vaan elää jalat maassa¿ Koita vielä vähän jaksaa¿kohta se ultra jo onkin. =) bd bd
Kaksonen: Ai niin¿sullahan olikin se työreissu nyt sitten. Meinaatko, että vois näkyä jos sunnuntaina¿voi hitsit kun jänskää. =) Mulla taitaa olla su kp23/ 28-29-30, joten varmaan pitäis malttaa vähän pidemmälle viikkoa. Mulla on kaapissa vielä vissiin 6kpl Acon 10 testejä jäljellä ja jos ne kaikki puolitan, niin voin testailla sit ens viikolla vaikka joka päivä¿ =) Ellei täti tosiaan ala vilkahtelemaan jo aiemmin. Voi kun vähän ees pääsis piinailemaan. Jotenkin mulla valitettavasti osaltaan on vahvasti sellainen tunne, että en olis ovuloinut ollenkaan tässä kuussa, mutta toivottavasti olen väärässä. Ovisajan kivut kun oli jotenkin nyt niin olemattomat. Mutta toivo elää. Tulehan heti kertomaan kun olet testaillut. Pääsetkös muuten ollenkaan koneen ääreen sitten ens vkolla¿ennenkö vasta perjantaina kun kotiudut? Joudunko mä piinailemaan täällä yksin jos sun su testi näyttääkin vielä negaa¿voihan nokka. Muuten hyvä mesta tää Pirkanmaa. ;-)
ON: Lämmöistä vielä osaako joku sen verran sanoa, että onko mitään mahiksia olla raskautunut, jos lämmöt eivät ole kohollaan. Sillä perusteella, mä saisin ainakin unohtaa sit tältäkin kuulta vauva haaveet. Ei näitä oireita nyt taas tällä hetkellä tunnu olevan oikein mitään¿kuvitteleekohan sitä oikeesti puolet kun niin kovasti odottaa niitä kahta viivaa. Ja mitä lähemmäksi ens vko tulee, niin sitä enemmän jännittää. Ja kun ei kauheen ajoissakaan kantsis testailla. Tosin Nipsu oli näköjään saanut Aconin testilla aikas aikaisin tuon hailun viivan¿voi vitsit kun jänskättää¿kyllä sitä tullaan taas korkeelta ja kovaa alas kun täti pahanen jyskyttää oveen.
Kai mä meen syömään rahkaa ja tekemään siskon ja tulevan toisen kummilapsen ristiäiseen korttia valmiiksi. Kirjailu on vielä vähän kesken ja korttikin pitäisi vääntää. No ehkä mä ehdin vielä lauantaiksi. =)
titi75
Titi75: mulla ei siis ollut lämmöt kohollaan, pyöri vaan 35.9 tienoilla, mutta olen raskaana, vielä ainakin.. En kyllä ole niitä kauhean säännöllisesti tässä kuussa mittaillut, lämpöjä siis..
Saa nyt nähdä mitä se huominen testi sanoo, et vahvistuuko se viiva ollenkaan..
peebee,
joka taas oottaa aamua niin ettei saa nukuttua ja jonka esikoinen ottaa iltaraivaria papan kanssa tuolla makkarissa, kun ei haluais tänä iltana millään mennä nukkumaan..
kp28 vai hui-rv4
Mulla " normaali" lämpö on n. 36,5 ja eilen se oli illalla 36,6 ja aamulla 36,3. Joten eipä ole hurraamista...
Mähän en siis tiedä miten noita lämpöjä oikeesti mitataan, mutta sen muistan, et siinä ekassa raskaudessa mulla oli lämpö selvästi kohollaan...oli ihan väsähtänyt ja kuumeinen olo...mulla oli jotain 37,3. Ja se oli sillain pidemmän aikaa.
Aamulämmöistä kai se pitäis seurata, mut nyt kun on vaan väsyttänyt tällä viikolla normaalia enemmän, sillain " hyvällä tavalla" on jotenkin raukee olo, niin ajattelin, että josko se sit kuitenkin vois olla sitä itteensä. Ja siksi olen parina päivänä mittaillut. Äsken mittari näytti 37,1, joten suunta on nyt siis oikea ;-) Ellen nyt sitten vaan ole kipeäksi tulossa.
Toivotaan, että sä saat ne vahvat viivat lasiin heti huomenna.
Mä taidan painua nyt yöpuulle. Kauniita unia kaikille ja huomiseen...
titi75
Huomenia!
Mulla on joku ihme yöheräilykaussi menossa. Viimekin yönä heräsin puoli kolmelta ja puoli neljältä...kauhea vessahätä ei ollut, mutta oli pakko käydä juomassa. Mietin just, että enkö juo tarpeeksi treenien jälkeen... Nyt sitten heräsin vähän yli seitsemän vessahätään taas...
Lueskelin viikon pinoa ja oli pakko kirjoittaa, kun näin Porkkanan ja Neronjan mietteet. Porkkanalle pahoitteluhali, oikein iso sellainen...tää on kyllä niin väärin. Ei kenenkään pitäis joutua jatkuvasti tota kokemaan. Enää ei mene edes läpi selitys, että kroppa valmistautuu raskauteen. Toivottavasti lääkärit ottavat sut viimeistään nyt tosissaan ja tutkivat mistä on kyse. Ja Neronjalle: mullakin meni oireet päivän mukaan ihan miten sattuu. Välillä oli ihan kamala etominen ja välillä oli taas tosi hyvä olo heti aamusta. Vatsan vihlominen oli ainoa, mistä tiesin, et olen raskaana joinain päivinä. Selkäsärkyjä mulla oli, muttei sellaisia menkkamaisia. Enemmän samanlaisia kuin silloin jos on kantanut jotain painavaa ja selkä menee jumiin. Mun peukut on kuitenkin pystyssä sua kannustamassa...
( . )= kp 19/28-34(29) menossa. Ovistestit tuli eilen postissa ja tänään tikutin, vaikka ovis taitaakin olla jo mennyt...tikkuun tuli vaan ihan älyttömän hailakka viiva. Laskeeko LH heti huipun jälkeen takaisin samalle tasolle kuin mitä se on ennen huippua? Olen vähän pettynyt mammaksin superhitaaseen palveluun. Ennen kaikki tilaukseni ovat tulleet ajoissa. Vielä kun just ehdin varaamaan ajan sinne terveyskeskuslääkärille sitä lähetettäkin varten...se on 25. tätä kuuta. Ihanaa, et saadaan vihdoin asiaa eteenpäin. Tylsää vaan mennä sinne kun ei pysty sanomaan, että ovuloiko tässä kierrossa vai ei. Limat oli, kivut oli (ihan kamalat sellaiset vaihteeksi), mut eihän ne vielä mitään todista.
Tänään yritän tehdä paluun kuoroharrastukseni pariin. Olen jo s-postia lähetellyt ja kysellyt harjoitusaikatauluista. Mähän lopetin sen silloin keväällä 2004 kun aloin saada esiintymisten yhteydessä paniikkioireita. Nyt pitäis samalla terkkarilääkärikäynnillä hoitaa sekin lääkitys kuntoon. Muuhun elämäänhän mä en niitä lääkkeitä tartte kuin vain uusiin tilanteisiin ja esiintymisiin. Ne on kuitenkin osa mun luonnettani ja harrastustani. Toivottavasti ollaan lääkärin kanssa samoilla linjoilla.
Rauhallista perjantaipäivää ja hyvää viikonloppua siskot. Koetetaan olla toinen toisemme tukena silloin kun on vaikeaa. Mä tiedän, et mulla tää paha olo helpottaa heti kun saadaan se lähete. Sit vasta tuntuu, et meidät otetaan tosissaan. Mut jos se lääkäri vaan neuvoo yrittäämään ahkerammin, mä kyllä hajoan.
Nonna, joka lähtee taas jokaperjantaiseen tapaan päiväkotimukuloiden kanssa uimahallin suuntaan...
Kivaa, täällä on aika sakki plussannut <3
ja porkkanalle halit.
neronja; sulle oikeestaan tulinkin kirjoittamaan, sillä mullahan tän raskauden alussa ne oireet oli niin minimalistisia ja jus niin että yhtenä päivänä oksu kurkussa join kahvia ja sitten toisena voinkin ihan huoletta juoda ja ottaa toisenkin kupillisen ja luulin kanssa että peli on menetetty..samoin kävi rintojen kanssa, oli niin kuumat ja pinkeen arat ja yhtäkkiä huomasin että hei ne ei oo mitenkään kipeet, ja rutistelin ja läpsin että josko nyt edes vähän vihlasis kun puristelee..Eli mulla ei juuri oireita ollut selkeitä ja nekin meni " aaltoina" .sehän sai siis mut ihan epätoivoon ja en varmasti ollut ekoilla viikoilla mikään miehen unelmavaimo :/
Toivon että nyt pääsisit loppuun asti.Nää km;t vielä laittaa tuntosarvet pystyyn ja koko ajan sitä ittensä tulkintaa pitää joka on henkisesti äärettömän raskasta.Mutta se taitaa kuulua meille km;n kokeneille.Toivottavasti on sullakin kyse vain väärästä hälyytyksestä. <3
Tulkaahankaikki pian alakertaan ja jätän oven väliin kapulan niin se ovi ei naksahda lukkoon <3
petjuska
Neronja: koita vaan jaksaa uskoa raskauteesi (vaikka tiedän että voi olla vaikeaa toisinaan) oireet tosiaankin vaihtelee päivästä toiseen (aiemmasta kokemuksesta voin sanoa).
Nonna: harmi et myöhästy ne testit! Peukut pystyyn et sillä lääkärillä olis sen verran " älliä" et laittaa teidät tutkimuksiin!
(.) Tein siis tänä aamuna uuden clearbluen testin, en meinannut malttaa nukkua ollenkaan, kun olin niin hermostunut! Ajattelin tehdä testin ennen kuin mies lähtee kotoa, niin voi sitten yhdessä iloita tai sitten ei.. No, kun testi alkoi värjäytä, tuli plussa viiva heti näkyviin ja lopputuloksena oli selkeä viiva, mutta ei vielä läheskään yhtä vahva kuin kontrolli.. Tosin paljon vahvempi kuin tiistaina :) Nyt uskoo mieskin että totta se on :)
Muuten ihanaa, mutta mielessä vaan kummittelee se edellinen kokemus, kun meni jo viikolla 4 kesken. No, ei auta muuta kuin ottaa päivä kerrallaan ja yrittää *heh heh* olla huolehtimatta liikaa..
Kiitos lähetetyistä plussasäteistä, perille löysivät :) Ja tästä lähtee eteenpäin +++++++++++++++++++++++++++++++++++
peebee
rv4+
Ihana aurinkoinen ilma on täällä Pirkanmaalla ainakin. Mutta, todella liukasta eilisen vesisteen jäljiltä. Huh.
Töihin pitäs taas illaksi jaksaa mennä, vaikka väsymys on kova. Kun tietää että mitä illalla on tulossa töissä niin mielenkiintoa ei ole yhtään mennä kuulemaan sitä sirkusta. =)
Swehina: Pahoittelut tädin vierailun johdosta..! Ikävää, että se kurvasi paikalle. Nyt vain tsemppiä sitten uuteen yrityskiertoon.
Wannabemami: Olipa kiva kuulla sinustakin jotain. =) Sinulla on jo mukavasti noita rv:tä kertynyt. Ensi viikolla varmasti saat kuulla masuasukkisi sydämenlyönnit. Onnea odotukseen!
Femmamma: Onnea plussastasi!! Lähdetän sylintäydeltä vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! =)
Titi75: En ole vielä päättänyt koska sitä testais... Tiedän sen verran itseäni, että malttamaton olen tuon testauksen suhteen et saa nähdä koska tulee se testi tehtyä. Eilen jo kävin ostamassa hätäpäissäni apteekin oman r-testin kaappiin polttelemaan. Ens viikolla kun lähden kurssille niin toisaalta olis kiva tietää ennen sinne lähtöä et olisko mahdollista olla raskaana, mutta sitten noi kp:t ei ole niin paljoa et se näyttäis todellisuutta. Jos sunnuntaina testaisin niin kp:t olis 24/28...
Porkkana: Voi kurjuus!! *virtuaalihali* Todella kurjaa. =( Uskon, että silmissäsi nyt näet vain sen pienenpienen ihmisen alun. Sinua on nyt viime aikoina koiteltu vähän liikaakin. Olen todella pahoillani! =( Voimia ja jaksamisia sinulle!
Oma napa: kp21/28-31... Alavatsan nippailua on vain enemmän ja enemmän. Tai sitten vain kuvittelen. Eilen illalla kun menin nukkumaan niin vatsassa nippaili aikas paljon, ajattelin että en saa nukutuksi mutta kyllä se uni maittoi kiitettävän hyvin. Rinnat tuntuvat ehkä pikkusen oudoilta, mutta kauhean arat ne eivät ainakaan ole.
Niin kuin Titille tuossa jo kirjoittelinkin niin apteekin oma r-testi odottelee kaapissa jo, mutta nyt on vielä liian aikaista testailla. Vaikka kovasti yritän olla testailematta.
Nyt täytyy alkaa töihin menoa varten alkaa valmistautumaan ja syödäkin jotain. Ei tule sitten illalla kova nälkä töissä.
Aurinkoista torstain jatkoa kaikille!
Kaksonen76