Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHULIINIT viikkoon 2***

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tiennytkään tuota syytä odotteluun - nyt selvisi sekin.

Kuulostaa pelottavalta, joten varmasti on kysytty voimia.

Toivottavasti kaikki kääntyy kuitenkin hyvin ja saatte kaivatun vauvanne (kun on " turvallinen" aika - nyt tai myöhemmin.)

Tsemppiä sinulle!

kuonolainen, joka nyt lähtee sinne sohvalle oikeasti

Vierailija
22/140 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän tapahtuu vaikka mitä, mutta kun ei vaan ole aika riittänyt käydä palstailemassa. Olen yrittänyt lukea näitä juttuja tasaseen tahtiin, mutta kirjoittelemaan en juuri ole ehtinyt. Nytkin olen niin puhki, että ihan vaan muutamalla sanalla tulin tänne turisemaan.

Oli pakko tulla kommentoimaan tuohon Kaksosen " oviksen jälkeiseen limaisuuteen" , nimittäin täällä tuntus olevan samaa juttua menossa. Ovistesteillähän en ole bongaillut mitään...olen yrittänyt luottaa alavatsan kipristelyihin ja vähän kiertopäivien tiirailuun...toisaalta on olo, ettei ovista ole tässä kuussa tapahtunut kun ei ollut niin selkeitä oviskipuja kun viime kierrossa, kun olin kans yhden vuorokauden ihan kaksinkerroin niistä kivuista. Nyt tunsin vaan pientä nippailua...enimmäkseen tuossa viime vkon ke ja to päivinä...sitä ennen oli simppoja laiteltu liikenteeseen sunnuntaina ja sitten seuraavan kerran to, pe, la, su päivinä...mutta nyt kyllä mietityttää, että olisko se ovis ollutkin sitten jo sillon ke:na...en tiedä olisko ne sunnuntaiset simpat jaksaneet sielä 3pv:ää sinnitellä. Joku on sanonut, että päänsärkykin on voi olla raskausoire ja tänään on päätä särkenyt ihan hirveesti koko päivän...tosin taidan laittaa sen tietokoneen äärellä kuhkimiseen töissä...on varmaan silmät vaan niin rasittuneet. Alavatsassa ihan pieniä nippailuja välillä...mutta tokkopa nuo mitään raskauteen viittaavaa olisivat. Ei ainakaan näin heti mahdollisen oviksen jälkeen. Omien laskujen mukaan...siis jos kierto on pyörinyt siinä 28pv:n paikkeilla, niin oviksen olis pitänyt olla pe tai la. No ei auta muuta kun odotella. Meillä tais Kaksosen kanssa mennä aikas samoille päiville taas jännäykset. =) Pidetään toivo korkealla. Eiks vaan? Itselläni toiveet taas heräsivät kun Kaksonen ja joku muukin taisi mainita siitä oviksen jälkeisestä limaisuudesta. Itellä se on nyt ollut lähinnä sellaista kirkasta.

Ei hitsin hitsit...nyt väsyttää niin hirveesti ja tää päänsärky kaataa mut ihan väkisin lepoon. Tässä tietsikalla tiirailu rasittaa silmiä entisestään. Kai se on maate mentävä, josko päänsärkykin helpottaisi aamuun mennessä.

Voikaahan hyvin...plussanneet ja plussaa odottavat ;-) Yritän kyllä käydä teitä moikkailemassa kun vaan ehtii.

titi75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärky vois olla raskausoire(Titi?) Mä kärsin päänsärystä siis äääääääärimmäisen harvoin(=ei oo mitä särkeä) ja viikonloppuna oli kahtena päivänä kaali kipee.Nyt kp 34/33,tai näköjään se voi sitte olla pidempikin toi kierto ku vielkää ei täti oo tullu.Ihme " kuplimista" tuol alakerrassa,heh,muuten ei oikeastaan tunnu mitenkään miltään.Ärsyttää vaan tää tädin odottelu.

Siis kauanko se aika on oviksesta vuotoon?olikse se 14?nyt on 17.-18.pv oviksesta,ja ovis oli siis 15-16 pv:nä.

Jokuhan vois innostua luulemaan raskaudeksi,mutta miltään ei tunnu,eli kroppa muuten vaan temppuilee.

Tohon Swehinan oireiluun ja negaan piti sanoo että jos hormonit on muuten vaan sekasin tms niin tollasii raskausoireita voi olla vaikka söisi pillereitä(tai no silloin ainakin),eli tarkoitan että ylipäänsä hormonaaliset heittelyt aiheuttaa esim painon nousua,hikoilua,pahaa oloa,rintojen aristusta jne.

Tiistai aamun tietopaketin tarjosi Mamma+fem,aamukahvilla,ja suu messingillä:pikkunasu(1v5kk) juuri tuli ekaa kertaa itse herättyään alakertaan.Oli supersöötin näköistä kun pienet tassut alkoi näkyä rappujen raoista :)

Vierailija
24/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmamma, vastaan Titin puolesta. En tiedä MILLÄ perusteella päänsärky olis raskausoire, mutta voin omalta osaltani sanoa, että molemmissa alkuraskauksissa päätäni on särkenyt. Ekassa raskaudessa melko pian päänsärky sitten hävisikin, kun raskausviikkoja tuli lisää mutta tässä tuulimunaraskaudessa päätä särki koko ajan ja jatkuvasti ja särky loppui vasta kun keskenmeno vuoto alkoi...

Itsellä on menossa nyt kp 17/(28-32). En nyt millään jaksaisi näitä piinapäiviä. Päätin muuten, että jos tärppiä ei tästä kierrosta tule, niin ensi kiertoon ostan niitä ovulaatiotestejä. Menisipä nyt vain pari viikkoa nopeasti!

Vierailija
25/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu monessa raskaudessa ihan sellasta migreenityyppistä päänsärkyä.Etenkin ihan alussa.Eipä mullakaan oo mitään selitystä mistä se vois johtua,mutta on ollut kuitenkin.

Sari,kamalassa flunssassa ja sintti 6+5(vasta!)

Vierailija
26/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

titi75: kyllä simppojen pitäisi elää parhaimmillaan jopa 7 päivää, joten on hyvät mahdollisuudet että ne sunnuntaiset simpat olisivat olleet odottamassa silloin keskiviikkona! Kovasti plussaonnea!!!

Femmamma: Lähes tulkoon aina oviksesta vuotoon on 14 päivää, näin siis asiantuntijoiden mukaan. Eli voisi siis sanoa että menkkasi ovat myöhässä! Olitko ajatellut testausta tehdä milloin? Kovasti sullekin plussaonnea!

Pirpula: toivottavasti sun ei tarvisi ostaa niitä ovistestejä ollenkaan vaan pääsisit masunkasvatuspuuhiin jo tästä kierrosta!

ON: käytiin tuon kuopuksen kanssa tänään kaupassa ja kun päästiin leipäosastolle niin siellä alkoi haista tuore leipä ja pulla. Yleensähän nuo ovat kutsuvia tuoksuja, mutta nyt suoraan sanottuna nuo hajut kävivät etomaan! Olisko sitten mahatauti tuloillaan vai vaikuttaisiko tuo kova vauvan kaipuu noin kovin asiaan...

Vierailija
27/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en testaa siks kun en kestä sitä negaa nähdä :S ja kun muutenkin olotila on sellanen hullu menkkoja odotteleva,semmosta kirkasta limaakin tulee,eikös se enteile tätiä.. eli oon varma että kyllä ne kohta tulee,niin siksikin..itsesuojelua siis.Kaippa mä testailen viikon?päästä jos asia on ajankohtainen viel :)

Mamma+Fem,vieraita odotellessa

Vierailija
28/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännät paikat täällä monilla. Plussaonnea kaikille tasapuolisesti!!!

ON: Kohta pitää lähteä hammaslääkäriin. Juurihoito pitäis lopetella yhteen hampaaseen. Edellinen hammaslääkärikäynti oli just oviksen jälkeen. Hammaslääkärini on tosi mukava, heillä on itselläänkin neljä lasta ja usein lapsista keskustellaan. Hän tietää myös vauvan yrityksestä ja keskenmenoistani. Viimeksi hammaslääkäri kysyi ennen kuin alkoi juurihoitoa tehdä, että olenko raskaana. Vastasin, etten ainakaan tiedä että olisin. Saas nähdä, onko tällä raskaudella jotain vaikutusta tuohon juurihoitoon. Lisäksi mulla on aika ajoin jomottanut yhteen toiseen hampaaseen. Siinä on kaiken lisäksi amalgaamipaikka, mutta varmaanhan sen paikan joutuu avaamaan... Mä niin toivoin, että tää käynti olis ollut viimeinen kuten alunperin oli puhe :-(.

Tällä hetkellä tuntuu, että kahvin mieliteko on menossa pois. Se olis jo ihan hyvä merkki. Paha olo on ollut koko aamun. Toivon mukaan ei ne hammaslääkärin välineet ala yököttää suussa. Jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuu, ajan mittaan.

Vierailija
29/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femmamma:

mä en testaa siks kun en kestä sitä negaa nähdä :S ja kun muutenkin olotila on sellanen hullu menkkoja odotteleva,semmosta kirkasta limaakin tulee,eikös se enteile tätiä..

Kai riippuu tapauksesta. Mutta mulla henk.koht. ennen menkkoja tulee kellervää tai rusehtavaa valkovuotoo. Kirkas lima kaiketi olis enemmänkin raskauteen liittyvää, ainakin mulla. Ellei oteta lukuun näitä keskenmenneitä raskauksia, jossa on tota rusehtavaa valkovuotoo tullut lähes koko ajan. (Tällä hetkellä keltasta valkovuotoo).

-Porkkana, ylihuomenna polikäynti-

Vierailija
30/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei niitä nyt paljoa olekkaan.

Ihan ekaks tervetulotoivotukset uusille!!! Dementikkona en tieteskään muista nimiä. *nolottaa* TOivottavasti täällä vierailu jäisi erittäin lyhyeen!

Ja plussanneille onnea ja tsemppiä edelleen!!!!

JA sitten se oma napa:

Ei oikeestaan mitään uutta. Kummallista tämä on, kun ensin on viikon verran ns. " hyvä olo" eli ei supistele paljoa, ja sitten taas viikon supistelee ja sitten taas tauko. En tajuu. Kellertävää valkovuotoo tulee lähes koko ajan. Mitään isompaa etovaa olo ei ole. Välillä pieniä öklötyskohtauksia, mutta esim. hajut ei tee pahaa. JA pystyn olemaan pidemmän pätkänkin syömättä, tosin sitten tulee aika nopeesti kova nälkä. Oon syönyt kuin hevonen ja kaikkee epäterveellistä *punastuu* ja vaakakin näytti, että pari kolme kiloo ois tullu lisää. Äääääk. Tosin eihän se mussa nyt vielä näy, kun hoikka olen. Mut mut.

Väsymys on ihmeellistä, väsyttää usein, silmiä joutuu siristää ja ne punoittaa tosi paljon, mutta sitten illlalla sängyssä ei uni kuitenkaan tule kovinkaan helpolla ja sitte yöllä heräilee ja joutuu vessassakin käymään . Rinnoissa on välillä ihme tuntemuksia, nännit on herkät. Eli jotain pieniä raskausoireita kuitenkin vielä on. Mutta voihan niitä olla vaikka alkio oiskin jo lakannnut kasvamasta. MAsussa ei nippaile eikä mitään muutakaan, eikä pahemmin turvota, paitsi iltaisin jos oikein kovasti syö.

Että tälläsillä oireilla menen huomenna mittaamaan hcg:n ja sitten torstaina sinne lääkärille. En tiedä yhtään, että mitä odottaa. Ihan varmaks en tällä kertaa osaa sanoa, että mitä ultrassa saattaa näkyä.

Ei ole ihan niin varmaa tunnettaa kuin viime keskenmenoissa kun tiesin aika tarkkaan millon alkion kehitys lakkas. Kyllä silti tuntuu taas siltä, että ihan sama mitä siellä ultrassa näkyy.... jos ei näy sykettä, niin kyllä taas alkanut sitä kaavintaa toivomaan, kun ei millään jaksais näiden piinaviikkojen jälkeen kokea mitään vuototulvaa ja kulkea rättihousuissa montaa viikkoa.

-Porkkana rv mitä lie-

Vierailija
31/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerron kohta miksi, mut ensiksi:

Porkkana: mulla oli suhteellisen oireeton ensimmäinen alkuraskaus, väsymys oli oikeastaan ainoa oire ennen viikkoa 6. Sit tuli mukaan turvotus jne. vasta myöhemmin. Tsemppiä torstain " odotteluun" ja toivottavasti siellä masussa on kaikki hyvin!!

Neronja: on kiva kuulla et oireet jatkuu :) Ei tosin kannata kauheesti yökkäillä ne hl välineet suussa..

Femmamamma: en voi kun taas ihailla et jollain hermot pitää noin hyvin! Jospa se nyt sit kuitenkaan ei olis viivästynyt kierto ;)

Maria80: miten pitkään teidän pitäis vielä odotella ennen kuin saisit kuvan kanssa raskautua? Tai jospa noi sun " oireet" nyt kuitenkin olis jotain muuta kuin vatsatautia- etkös sä tilannut niitä testejä..?

Swehina: Mitäs kuuluu? Onko täti läytänyt perille vai vieläkö piinaillaan??

Titi75: peukut pystyssä täällä et ovis on ollu ja simpat on läytäneet perille- ei kun piinailua :)

Sartsu: toivottavasti paranet flunssasta pian!

Pirpula: mulla oli tässä kierrossa ekaa kertaa käytössä ovistestit kun en sitä ovista muuten ole bongannut ikinä ja nyt osasin kyllä yhdistää limatkin siihen sit..

ON: niin, siis mun kädet tärisee koska minä pönttö tein sit testin ja toisenkin tänään.. kp26/26-29(toi 29 ollut vaan kerran, viime kierrossa). Ja eka testi antoi (huom! 14 min. jälkeen) selkeän viivan, joka ei kuitenkaan ole yhtä vahva kuin kontrolli, mut aiemmissa noissa testeissä ei ole ollut 10 min. jälkeenkään tollasta viivaa.

Ja sit tein vielä (hätähousu kun olen) clearbluen testin ja siinä on ihan alyttömän haamu, mut viivaks sitä vois kuitenkin sanoa. Esikoisellahan clearblue näytti vielä tosi haamua 3pv menkkojen ollessa myöhässä ja apteekin testi sillon plussas jo..

Et nyt mua ahdistaa.. Olen tehnyt jo testin itse asiassa parina päivänä, negaa tietty ennen tätä, koska mulla se jotenkin valmistaa siihen tädin vierailuun se nega.. Toisaalta oireita on kyllä ollut ja nytkin alavatsassa tuntuu oudolta ja hieman etoo, kun en ole moneen tuntiin syönyt, mutta voihan nää olla myöskin kuukautisoireita. Mulla on nimittäin epäilys et mulla olis voinu olla ns.kemiallisia raskauksia tässä ennen tätäkin kiertoa.. Et nyt sit pitäis odotella- huh huh. Missään nimessä en ole vielä plussannut haamunnut korkeintaan.. Et ei kun peukut pystyyn et täti ei löytäis tänne, mut tulee se kuiteski..

peebee,

joka on ihan hermoraunio ja ihan oma vika ;)

Vierailija
32/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä töissä istuskellaan ja on hiljaista.

Aamu oli yhtä hässäkkää, mutta nyt hiljenty aikas laillakin ja illalla sitten taas sama hässäkkä uudestaan. Välillä tuntuu et miten tätä työtä jaksaa, mutta sitten huomaa kuitenkin olevansa töissä päivä päivän jälkeen. =)

Titi75: Kyllä me pidetään toivo korkealla niin kauan ku vain on mahdollista. =) Mikäs kiertopäivä sulla on nyt meneillään? Mulla ovis oli viime vko:n ke/to ja simppoja laitettiin liikenteeseen su sekä sitten torstaina. Toiveet ovat siis korkealla. Ja, tuo limaisuus oviksen jälkeen on ollut outoa, mitä yleensä minulla ei ole ollut.

Swehina: Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon tuon plussaamisen suhteen.. Testaa muutaman päivän päästä uudestaan. Tsemppiä!! =)

Sartsu: Pikaista paranemista flunssastasi! Toivottavasti se menee pian ohitte. Itse pääsin flunssasta ohi parissa-kolmessa päivässä, onneksi.

Peebee: Varovaiset onnittelut sinulle!! =) Kyllä se siitä vielä vahvistuu. Tsemppiä!! =) Eikös se niin ole, että haamu mikä haamu niin raskaana on.. ? =)

Oma napa: kp 19/28-31.. Edelleen sitä valkovuotoa esiintyy. Ja, nyt kun tässä istuskelen töissä niin on aikaa " tutkailla oireita" .. =) Koko ajan mahassa kipristelee/nippailee sillai jännästi. Outoa. Ja, välillä tuntuu oudolta, en osaa sitä kuvailla. ;-)

Toissa päivänä väsytti todella paljon, olisin ollut valmis nukkumaan jo ilta kuudelta!

Sitten, eilen tai siis viime yönä heräsin siihen ku oli vessahätä...! En muista että koska olisin noussut sen takia et olis tarvinnut vessassa käydä.

Mä olen ihan sekasin näiden tuntemuksieni ja oloni myötä. Kunpa pystyis ajatteleen jotain muuta.

Seuraavan kerran tädin pitäs tulla kylään 19.-21.1.päivän tienoilla eli piinailtavaa tässä on vielä ainakin viikko.

Täytyy sitä kai jatkaa töidenkin tekoa, jos keksis jotain " kehittävää" aikansa kuluksi.

Toivotan teille kaikille oikein ihanaa päivän jatkoa! =)

Kaksonen76

Vierailija
33/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä jännitys vetää tänne joka ainoana vapaahetkenä... Onneksi ei ole enää montaa päivää jännitettävää hulluksihan tässä muuten tulisi. Kp nyt siis 24/28...

Porkkana: Onhan se positiivista, että oireita vielä kumminkin on. Jos tämä olisi nyt vihdoinkin, alkuvaikeuksista huolimatta, se raskaus mistä nyytin saatte. Kovasti vauvaliimaa teille vielä lähetän! Toivottavasti lääkärillä olisi iloisia uutisia!

peebee: Ensin, varovaiset onnittelut haamusta! Toivottavasti viiva vielä vahvistuisi (jos meinaat vielä testata)! Meidän pitäisi odotella tuonne jonnekin huhtikuulle ennenkuin saisi ruveta yrittämään. Testit eivät vielä tänään tulleet (onneksi), mutta varmaan huomenissa... Välillä olen varma että nämä oireet eivät voi johtua muusta kuin raskaudesta, mutta sitten taas toisena hetkenä järki alkaa pelata ja olen varma etten ole, eihän meille voi käydä niin onnellisesti (?)...

Kaksonen76: Voi hitsi, sullahan on melko lupaavia oireita, tuo väsymys ja öinen pissahätä! Toivottavasti piinan päätteeksi saisit plussan testiin!!!

Vierailija
34/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piinaillaan!

*nopea viesti kun siskontyttö äitinsä kanssa käymässä*

Vierailija
35/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peebee kuiskaan hiljaa sinulle onnittelut.. :) Sehän on kyllä jo selvää, että raskaana olet. Suojelusenkeleitä pikkuisen suojaksi!

Kaksonen, Swehina, Maria, Femmamma ja taisi olla muitakin joilla on jännät paikat.. Tsemppiä piinailuun ja peukutusta teille kaikille. bd bd bd bd bd

Porkkana myös sinulle tsempitykset ja peukut on pystyssä, että syke näkyisi ja kaikki olisi masussa hyvin!! bd bd bd bd bd Tule sitten heti kertomaan ultrakuulumiset..

Terveiset kaikille muillekin!

- Sani, menossa kp 6/24-29

Vierailija
36/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

peebee:

ja kerron kohta miksi, mut ensiksi:

Porkkana: mulla oli suhteellisen oireeton ensimmäinen alkuraskaus, väsymys oli oikeastaan ainoa oire ennen viikkoa 6. Sit tuli mukaan turvotus jne. vasta myöhemmin. Tsemppiä torstain " odotteluun" ja toivottavasti siellä masussa on kaikki hyvin!!

Joo, mut mulla olis nyt jo menkkojen mukaan rv8+jotain. Ultran mukaan vissiinki 7+jotain...oisko 7+6 huomenna. Eli raskaushormoni pitäis olla korkeimmillaan ja runsaasti oireita.

Onnea plussasta!!!! Toivottavasti viiva vahvistuu tosi vahvaksi!!!!

-Porkkana-

Vierailija
37/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kamala kiire. Menin kasiin ja lähdin vasta seiskalta. Raportteja on väännetty silmät solmussa. Eipä tässä ole ehtinyt kun vähän kuntopyörällä polkea, käydä saunassa ja syödä iltapalaa ja nyt heti tänne kun ukko kattelee tota kaxnelosta...siis sitä sarjaa. Mä en niin välitä. Ennemmin mä täällä roikun, kun täällä on niin jänniä hetkiä yks sun toinen elelee...kiva tulla aina kurkkimaan kun on aikaa ja mahdollisuus.

Kaksonen: Mähän en ole niitä ovistestejä tehnyt, joten mulla on vaan arveluni ja " omat tuntemukset" siitä koska mahdollisesti olis voinut olla. Eli varmaan tossa ke-la sektorilla, mutta en kyllä osaa sanoa mikä päivä tarkalleen...tai mistä sen tietää olenko ollenkaan ovuloinut. Simppoja kovasti liikenteeseen laiteltiin, mutta saas nyt nähdä. Sen verran huomasin, että mulla pitäs kaksonen sun kanssa just samoilla päivillä täti tulla, jos on tullakseen... 19-21.1. Niillä main, jos kierto ei ala kauheesti heittelemään. Viime kierrossahan en sitten juuri päässyt edes jännäämään, kun täti antoi koko edeltävän viikon pieniä merkkejä alkamisestaan ja kunnon rysäys lähti liikenteeseen sitten jouluaattoona. Mutta me peukutellaan nyt kovasti ja ehdottomasti pidetään toiveet korkeella että olis tärpit käyny.

Moni kommentoi siitä päänsärystä. En mäkään tiedä mistä sellaisen oireen voisi raskausoireisiin luokitella, mutta olen tosiaan kans monella kuullut olevan sitä alkuraskaudessa...ja näköjään sain sille vahvistuksen, koska täällä olevistakin monella on sitä esiintynyt. En uskalla sille kovasti toiveita laittaa, kun tosiaan nyt olen niin paljon työskennellyt koneen ääressä, että saattaa tulla migreeni pelkästä silmien väsymisestä. Eilen tosin ei meinannut mikään auttaa siihen särkyyn. Kahteen otteeseen otin ihan Panadolin 500mg, ja vaikka tiedän ettei nyt kauheesti kantsis mitään reseptilääkkeitä vetää, niin oli pakko ottaa illalla vielä migreenilääke, kun pää meinas räjähtää. Onneksi sain unen päästä kiinni jossain vaiheessa ja aamuksi oli jo pää sitten rauhoittunut. Käyn yleensäkkin ainakin kerran veskissä...nyt heräsin ekan kerran veskin jo tunnin päästä kun olin nukahtanut....ja en se että mulle tuli huono olo ennen nukkumaan menoa, niin pistän senkin ton migreenin piikkiin...mutta jos nyt oikein täällä vilkkaalla mielikuvituksella ja toivolla ajattelen, niin voishan se muustakin johtua...mutta tuskin nyt ihan näin aikaisin. Rinnat on musta nyt jo normaalia enemmän turvoksissa ja nännin päät ihan sika arat, vatsan pohjaan nippailee edelleen aika ajoin jonkin verran ja sitten meenee aina ohi ja tänään tuli pyyhkiessä ihan hirveesti sitä valkovuotoa joka veskireissulla....mutta näitä oireita on kyllä ollut ennenkin, eikä se ole mitään tarkoittanut. Ja eikös täällä joku kirjoittanut, että valkovuoto on enteilyä ennemminkin tädin tulosta ja sitten se läpinäkyvä lima raskaudesta. Pöllöähän se on näitä miettiä, mutta kyllä sitä aina alkaa mahdollisen ovisajankohdan ylitettyään kuulostella kroppaansa ihan eri tavalla. Onneksi täällä taitaa olla muutama muu yhtä " höyrähtänyt" . =)

titi75 (pp 4,5 tai 6...ei voi kuin arvuutella ;-)

Vierailija
38/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: peukutan joka tapauksessa et siellä masussa olis kaikki hyvin! Oireet ei mullakaan mitään järisyttäviä olleet, mut kaikki oli kuitenkin onneksi silloin hyvin..

Swehina: peukut on pystyssä sullekin-pidetään yhdessä täti poissa!!!

Maria80: Pitkä aika odottaa sinne huhtikuuhun huh. Mutta ainakin mun lääkäri sanoi et raskaus ei ala, jos kohtu ei ole siihen valmis, joten jospa siellä olis kaikki jo kunnossa ja vielä pieni salamatkustaja mukana :) Mun on muuten kans nyt vaikea olla täältä poissa kun on niin jännät paikat..

(.)Kiitos kaikille tsempityksestä, tosiaankaan en ole omasta mielestäni vielä plussannut. Ennen km jos olisin tämän tuloksen saanut, voisi olla että jo hihkuisin, mut ei nyt, ei vielä.

Tuntuu et ei tuu huominen millään :) Nii, et sais taas uudelleen testata, vaikka ei siitä vielä mitään hyötyä kai ole kun sehän kestää pari päivää ennen kun se raskaushormoni tuplaantuu. Nyt jo ahdistaa, et herään keskellä yötä siihen kun menkat alkaa.. No, so far so good..

Mulla on vaan liikaa aikaa, kun olen sairaslomalla liukastuttuani betonirappusilla niin, että peppuun tuli ison iso veriruhje, joka painaa hermoja kun yhtään enemmän liikun (se turpoaa ja sit oonkin jumissa) ja kramppi iskee, en siis pääse ylös enkä alas vaan miestä on huudettava apuun.. On se vaan ihme jos on jotain tuolla masussa pysynyt sen mäjäyksen jälkeen kyydissä.

plussäsäteitä++++++++++++++, hyviä neuvoloita, ovisbongauksia ja raskausoireita toivottelee

peebee (listapommittaja)

Vierailija
39/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä ei näy, eikä siihen viittaavia oireitakaan.

Ellei nyt mun niin sanotut *raskausoireet* ole niitä. En uskoisi ainakaan. Yleensä olen aika oireeton ennen menkkoja, ellei sitten ole raskaus ole kyseessä. Rintojen kipu senkun vain pahenee, repiväksi. Ihan yllättäen saattaa tulla sellasta repivää kipua ja sitten se rauhoittuu mutta jättää perässään sellaisen pysyvän jomotuksen.

Toista testiä ajattelin huomenissa tehdä kun kp on silloin 31/25-33(34).

En halua uskoa, että kierto olisi vain pidentynyt muutamalla päivällä vaan uskottelen itselleni että täti on päättänyt jäädä pois ainakin kymmenen kuukauden ajaksi.

Ainoa oire jonka voisi menkkaoireeksikin laskea on finnit :D mutta kuten sanottu EN HALUA USKOA ETTÄ MENKAT ALKAA!

Kohta sitten kai tulen itkemään tänne sitä kun ne sitten kuitenkin alkoivat, joten pyydän etukäteen anteeksi jos niin käy. Koittakaa kestää mua silloin.

Unentarve lisääntynyt Zzzz... :) Minneköhän tätä naista viedään, se nähdään muutaman päivän sisällä.

Paljon onnea kaikille raskautuneille.

db db piinailijoille.

Pahoitteluni uusille ja tervetuloa* (toivottavasti myös tulevaisuudessa tervemenoa Odotukseen) joukkoomme.

Hyvää yötä kaikille.

Vierailija
40/140 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut niin kiireinen, että kommentoimiset on jääneet vähiin...joten...

peebee: Toivotaan, että jos huomenna meinaat testata jo uudelleen, että tuo haamuviivasi olisi saaanut lisäväriä. Josko sitten viivan vahvistuttua uskallat alkaa nauttimaan raskaudesta.

Swehina: Sulla on kauhian jänskät paikat menossa. Peukut on täällä pystyssä¿ ;-)

Porkkana: Onnea silti matkaan. Ainakin näet sitten mikä on tilanne. Ei sitä varmaan suuria toiveita ole, mutta niin kun on todettu, että nää on niin henkimaailman juttuja, että näköjään suuntaan jos toiseen voi sattua ihan mitä tahansa. Toivotaan, että positiivista kuitenkin.

Maria80: On teillä ollut pitkä taival odottaa, että koska voisi uudelleen alkaa yrittämään. Huhtikuullekkin on vielä aikaa¿ellei nyt sitten kuitenkin olisi pikkuinen jo etuajassa¿kun en osaa kans oikein sanoa, että mikä tilanteeseesi olisi parasta.

Sartsu: Koitahan toipua flunssastasi. Ihanaa, että se pikkuinen sielä matkustaa masussa.

Femmamma: Täältä peukutuksia¿.toivotaan, että täti pysyy jossain kadoksissa ainakin seuraavat 9kk. bdbdbdbdbd ;-)

Pirpula: Olen miettinyt vähän samaa kun Sinä, eli jos ei tärppi tule tästä kierrosta täälläkään, että pitäskö sitä niitä ovistestejä tilata? Olen yrittänyt pysytellä niistä erossa, kun mies on kuitenkin sitä mieltä, että sitten menee liian yrittämiseksi, mutta eihän sen tarvis tietää¿onko se vähän kurjaa, jos en kerro, että bongailen ovista testeillä¿onhan tää vauvan hankinta kuitenkin meidän yhteinen projekti. Miesten on kai vaikeempi ymmärtää sitä, että tän oman kropan kuuntelu ei aina ole ihan niin helppoa ja että jos tässä koko homma on vaan luontoäidin käsissä, eikä YHTÄÄN seuraile otollista ajankohtaa, niin sitä vauvaa voidaan tehdä vaikka kuinka monta vuotta ilman tulosta. No mutta jätän sen harkintaan. Eli jos tilaan uusia raskaustestejäkin, niin voisin ihan hyvin ottaa samaan tilaukseen mukaan ne ovistestitkin¿.en tiedä. Toisaalta itekkin toivon, että raskautuisin ilman että tarvii ruveta ovista tikuttelemaan.

Neronja: Kiva kuulla, että sielä ¿yököttää¿¿tai siis hyvä että on oireita. Toivottavasti saat hampaasi hoidettua turvallisesti raskaudesta huolimatta.

Nipsu79: Otan osaa niistä kovista oviskivuista¿mulla on noi kierron ¿puolivälikivut¿ kans melki joka kuukausi ihan järjettömän kovat. Ja kestää sellaisen vuorokauden putkeen. Höh¿olisi kiva jos näistä ¿kärsimyksistä¿ pian seuraisi myös se kestävä raskaus¿eikö? =)

Masunasu: Mitä muuta Sinulle kun onnellista odotusta. ;-D

Mä taidan mennä pöllyttämään peittoja vielä tuon armaani kanssa¿laitetaan kaikki peliin tällä kierrolla¿tais tosiaan oviksetkin jo mennä¿mutta onhan se muutenkin kivaa. =) Ja sen jälkeen mammimaan¿

Kauniita unia haahulit!

titi75