Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä huonepelejä/ongelmanratkasujuttuja, niinkun esim. lauttapeli oli

Vierailija
08.01.2006 |

Onko kellään tiedossa kivoja älyä vaativia ajakulutuspelejä? Niinkun esim. se lauttapeli oli ja sit jos tiedätte niitä " Crimson-room-pelejä" niin vastaavia sellasia (http://www.fasco-csc.com/). Ei sellasia tavallisia pelejä vaan sellasia ongelmanratkasujuttuja, ne on kivoja=)

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alotin tänään uudestaan tän pelin...vaikka mitä kohtaa klikkaan niin en saa sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä on siel nettiosotteessa..?mikä siihen kassakaappiin sit käy?

Vierailija
4/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/79 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sitä tarkotan! Ja jos tiedät miten se " sävellyskonejuttu" selvitetään niin kerro heti! Oon ihan raivona ku ärsyttää niin paljon et kaiken muun tähän mennessä selvittänyt ja nyt joku hikinen sävellysjuttu...tosi ärsyttävä ku en nuottejakaan osaa. Olen yrittänyt sen nuottikirjan mukaan laittaa nuotteja siihen mut ei onnaa. Mitä se vaatii? et joku Finlandiako pitäis siihen säveltää. Mite yksi peli voikin olla noin vaikuttava=)

Vierailija
7/79 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on siis soittorasian avain. tarviiko sitä?

Vierailija
9/79 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkälle missä mä oon=( Kaikki noi mistä tuolla oli puhetta on hoidettu jo mut se hemmetin " sävellyskonejuttu" takkuaa. Mikä on peilin ja sen värikiekkotehtävän takana. tosi ärsyttävää....

Vierailija
11/79 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullun vaikeen huoneen... Oon ajankulukseni hakannu sitä suunnilleen kokopäivän... Löytyy http://www.log-in.ru/dtSection/tests/?testID=71 ja sieltä se, missä on kaksi tietokonetta näkyvissä. Tuolla on muitakin mutta niitä en ole vielä kokeillut. Tässä huoneessa tosin ihan loppusuoralla mut rehellisesti voin sano, että ihan helvetin vaikea. Et jos joku on tehnyt tai tekee tai jotain ja jos tietää miten saa sen peilin takana ja siltä sen värijutun takana olevan soitinjutun ratkastua niin vihjeitä otan kiitos vastaan.

Vierailija
12/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ne muut huoneet oon. Se on työn alla parhaillaan,meni vaan hermo siihen ja halun jotai muuta kokeilla välillä=) mut mun veli ratkas senkin jo...mä en vielä... Kivaa ajanvietettä kun ei uni tule silmään.

ap

Vierailija
14/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vinkkejä?

Vierailija
15/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika paljon saanut kerättyä tavaraa, mut en hokaa mikä tässä on ideana..

Vierailija
16/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet jo saanut kerättyä?

Vierailija
17/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä olet jo saanut kerättyä?

Vierailija
18/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa puuttuu neljä vielä. Tuosta kehysten vierestä, kynän, purkin cd-kotelon vierestä puuttuu jotain. Kaikki muut on..

Oletko lukenut päiväkirjan kokonaan?

Oletko katsonut roskakoriin ja roskakorin alle?

Oletko katsonut tavaroiden ominaisuuksia?

Vierailija
19/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki tavarat on kerätty, tulee sinun koota arpakuutio (PrintScreenistä on apua, tuon enempää en vihjaa).

Tavaroita voi asettaa uusiin paikkoihin. Kun keksit mitä ja minne, onkin tehtävä ratkaistu!

Vierailija
20/79 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala löytää, mutta kun sinnikkäästi klikkailet, niin se putoaa lattialle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän