Katson Kaurismäen elokuvia joka viikko
Olen nähnyt kaikki vähintään 10 kertaa. Paras mielestäni on Arvottomat ja Mies vailla menneisyyttä.
Kommentit (17)
Ne leffat ovat todella autistisia, kömpelöitä. Se viimeisinkin elokuva ei vaikuttanut mitenkään, eli on yliarvostettu toi Kaurismäki
Leffoista löytyy aina uusia tasoja. Ensi katsomisella ei yleensä lainkaan tule katsoneeksi esim. kuvauspaikkoja. Kun tuntee niitä paikkoja, on myös oma mielenkiintonsa vertailla paikkoja ja niiden nykyistä ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Ne leffat ovat todella autistisia, kömpelöitä. Se viimeisinkin elokuva ei vaikuttanut mitenkään, eli on yliarvostettu toi Kaurismäki
Oletko psykiatri? Et ole vaan olet amispudokas. Säälittävä nolla. Se että osaat kirjoittaa tänne kommentin ei tee sinusta yhtään parempaa kuin mitä olet.
Huvinsa kullakin. Itse olen katsonut kokonaan vain Saimaa-ilmiö elokuvan, joka taitaa olla veljesten yhteinen ohjaus. Muita en pysty katsomaan viittä minuuttia enempää, niin ovat tyhmiä ja tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin. Itse olen katsonut kokonaan vain Saimaa-ilmiö elokuvan, joka taitaa olla veljesten yhteinen ohjaus. Muita en pysty katsomaan viittä minuuttia enempää, niin ovat tyhmiä ja tylsiä.
Joku siinä yhdistelmässä on tyhmä ja tylsä, siis sinä.
Ne on omanlaisensa teoksia. Joskus on hauska katsella kaikessa rauhassa kun Matti Pellonpää polttaa tupakkaa. Jos pitää valita katsooko Kaurismäen elokuvan vai jonkun Avengers tuomionpäivän pläjäyksen niin useimmat nuoret tietysti valitsee jälkimmäisen.
Täällä pyörii Varjoja Paratiisissa parhaillaan
Arvottomat on kyllä hyvä. Paras kotimainen elokuva kautta aikojen!
Vierailija kirjoitti:
Arvottomat on kyllä hyvä. Paras kotimainen elokuva kautta aikojen!
Siitä oli myös mainio Pahkasian sarjakuva Avuttomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku siinä yhdistelmässä on tyhmä ja tylsä, siis sinä.
Mistä tiesit? Olet ansainnut papukaijamerkin!
Mikään ei ole suomalaisempaa kuin 80 luvun Kaurismäen elokuvat
Oletko autisti?