Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" uskallatko" runkata puolisosi vieressä, jos tämä nukkuu?

Vierailija
07.01.2006 |

Arveletko, ettei liikkeesi herätä häntä? Vai toivotko salaa, että hän havahtuisi ja tulisi mukaan? Tunnetko aitoa mielihyvää, vai oletko hieman yksinäinen tai pettynyt joutuessasi " vain" masturboimaan?

Monta kysymystä , mutta vastauksiakin on varmaan monenlaisia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kyllä käynyt loppuvaiheessa päälle, kun olen kaivannut aitoa tavaraa, ja vähänhän tuo on hämmästynyt, mutta ihan hyvällä siis.

Vierailija
2/8 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä, jos miestä ei huvita ja mulla halut päällä, tai jos orkku jäi saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iksi että saan unen päästä kiinni. Orkku rentouttaa. En edes ajattele seksiä, teen vain sen. Samoin jos on nenä tukossa. Jostain syystä nenä aukeaa sitä tehdessä. Kokeilkaa jos ette usko :)

Vierailija
4/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jonkun kerran itse herännyt siihen, kun sänky hytkyy.. Mutta olen silloin kohteliaasti teeskennellyt nukkuvaa.

Vierailija
5/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies kuorsaa vieressä eikä havahdu mihinkään tai jos on hereillä lukee aku ankkaansa.

Joskus kun lukee, saattaa innostua ja alkaa katselemaan sekä osallistumaan ja lopulta saan vihdoin sitä aitoa!

Miestä ei voisi enää vähempää kiinnostaa seksi kanssani.

Minä olen raskaana ja isomahainen, mieheni menettää halunsa kun olen raskaana. Samoin kävi esikoisen kohdalla, mutta hänen halut palasi viikon päästä sairaalasta palattuani. Onneksi!

Vierailija
6/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nääs kääntää kylkeä heti mällin lennettyä ja nukahtaa yleensä välittömästi. Minä hoitelen itse itseni sitten...

ja tuo nenäjuttu toimii myös mulla ja auttaa muuten myös jos on kova pääkipu...runkkaa orkku tai kaksi ja päänsärky on kadonnut

Vierailija
7/8 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei kyllä ole tarvinnut, kun seksiä on muutenkin paljon. Jos mies tulee ennen mua, niin joskus sitten masturboin loppuun, mies on silloin ihan hereillä siinä vieressä :)

Paras on, kun mies työntelee muutamaa sormea sisääni samalla kun itse hieron klittaa..aah....

Siis parasta siinä tilanteessa, kun mies on saanut jo, ja minä en.

Vierailija
8/8 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans mies nukkuu kuin tukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi