Kokemuksia kirjakerhosta
Kommentit (4)
Mun mielestä tuo kirjakerhojuttu riippuu kyllä pitkälti kunkin omista mieltymyksistä, kantsii katsoa esim. nettisivuilta niiden eri kerhojen valikoimia. Me ollaan Satusiivissä ja Uppo Nallessa. Musta kummankin liittymispakettiin sai valita kivoja kirjoja. Satusiipien jutut on sitten muuten vaikuttaneet musta ei kiinnostavilta (mutta on oltu kyllä jäseniäkin hyvin lyhyen aikaa) mutta siellä ei ole ostovelvoitetta. Uppo Nallen kautta mun mielestä löytyy hyvin klassisia satuja ja sen tyyppistä tavaraa mitä haluan lapselleni hankkia ihan omaan kirjahyllyyn. Esim. Uppiskerhon kautta voi asioida myös kerhomyymälässä jolloin ei tarvi maksaa postikuluja (tosin en muista onko niitä muualla kuin Helsingissä). Me ei olla kuuluttu kumpaankaan kerhoon pitkään mutta varsinkin Uppo-nallesta kyllä tykkään eikä toisestakaan mitään harmia ole ollut. Meidän vauvelin tämänhetken suosikkikirja (äidin näkemyksen mukaan) itseasiassa on Satusiipien liittymispaketista.
Olen nyt liittynyt Suuri Suomalaiseen kirjakerhoon! Sain ensimmäisen kirjan hintaan 3,90 plus postikulut 2,90. Ja minulla ei ole vähimmäisostopakkoa!! Jatkossa tarjolla on kätevästi uutuuskirjoja suoraan kotiin. Ja on tarjolla paljon muutakin iloa. Uutuuskirjojen lisäksi vanhoja hyviä kirjoja jopa 50 % tarjouksella. Kirjoja opiskelijoille, kirjoja lapsille, kirjoja harrastajille.
Postikulutkin ovat kohtuullisia; kuukaudenkirja joukkolähetyksenä normaalikoko: 3,10 € tai erikoiskoko: 4,70 €. Muut kirjat ja tuotteet 2. luokan kirjeenä ja pakettina toimituskulu 4,90 €.
Olisitteko kiinnostuneita saamaan linkin, jonka kautta tämä tarjous oli minullekin mahdollinen.
Tarjous on voimassa tämän vuoden loppuun asti!
KAIKKI KOMMENTIT OVAT TERVETULLEITA. Kiitos niistä jo etukäteen!
PS Uppo-Nalle kirjat ovat ihania :)
Pelkkää piinaa ja peruutusten muistamista. Rehellisyyden nimissä olen Mataharin kanssa samaa mielä
Ei enää koskaan
(ja edullisemmin!) kirjoja ihan netistä tilaamalla sitten kun jonkun haluaa. Olen ollut kirjakerhoihin todella pettynyt. Yhden kirjan lähetysmaksut aina jotain 9€ ja kahden kirjan 18€ jne. tai sitä se oli ainakin silloin, kun itse olin jäsen. Lastenkirjat olivat lisäksi ihan kauheita, todella typeriä.
Pahoittelen masentavaa vastausta, mutta suosittelen ehdottomasti tilaamaan ihan ilman mitään jäsenyyttä, sitten kun jotain mukavaa löytää. Vaikka sitten jostain suurikuusta, mistä vain.