Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja pillun tiukkuudesta vielä kerran!!

Vierailija
08.10.2009 |

Tuossa aiemmassa ketjussa tuli esille "muovipussi-ilmiö". Joskus musta tuntuu siltä että mulle käy näin. Eli miehen työntyessä sisääni saattaa mennä hyvinkin aikaa siihen "nitkutteluun" että on kokonaan sisällä (olen märkyydeltäni ns. naiagaramallia, joten siitä ei ole kyse) mutta sitten siinä pannessa alkaa jossain vaiheessa tuntua että on hyvinkin väljää ja että tiukempaa osaa on vain n.3-4cm ja sitten ikäänkuin se muovipussi alkaisi siitä. Välill koitan vaivihkaa pyyhkiä liikaa kosteutta pois että tuntuisi paremmin. Miehelle olen usein valitellut että kun mulla on niin väljä tavara (exän kanssa saanut kaksi lasta joista eka sektiolla ja toinen 3100g 2t alatiesynnytyksellä). Mies ei ole sanonut oikeen juuta eikä jaata, vastaus on aina että oon varmaan vähän tyhmä näissä asioissa mutta en ole koskaan miettiny mitään tiukkuutta vaan tunne on tärkeintä ja se että näkee kun nainen oikeesti nauttii ja pillu on mukana eikä ole mitään muodon vuoksi antamista. Miten tää siis pitäis ottaa ja onko keinoa millä tuolta syvältä sais tiukemmaks?Instrun aquaflexiä olen käyttänyt mutta kun ei tunnu pienin keila painavimmallakaan painolla oikeen miltään vaan pysyy helposti siinä n. 2. nivelen päässä pillun suulta. Voinko siis mitenkään treenata syvältä tiukemmaks?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on voimakkaampaa synnyttäneillä naisilla. Emättimen perälle laajenee halkaisijaltaan 7-8 cm onkalo, joten on ihan selvää, että se ei purista paksuintakaan penistä tässä vaiheessa. Orgasmi supistaa emättimen takaisin suppuun, joten on suositeltavaa että nainen saa ennen yhdyntää jo orgasmin. Minulle henkilökohtaisesti ei ole ihan sama, onko pillu messuhalli vai ihanasti puristava syvemmältäkin, ainakaan omassa pitkässä suhteessani. Tsoin pitkä suhde on tuonut seksiin paljon muitakin ulottuvuuksia, eli kokonaisuutena seksi on parempaa, mutta tuo tiukkuus on vain ihana muisto vuosien takaa. Kultainen nuoruus.

Ja treenaaminen ei tee pillusta tiukempaa, se vain mahdollistaa lihasten käyttämisen, mutta ei nainen niitä lihaksia tiedostamatta käytä siinä vaiheessa, kun keskittyy nauttimaan orgasmeista ja tajunta lähes katoaa nautinnon keskellä.

Vierailija
2/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että juuri sen treenaamisen kautta olen saanut pilluni pienemmäksi myös sieltä keskiosalta, eikä ainoastaan suuaukolta.

Käytin muutaman vuoden Smartballs kuulia, ja nyt toista vuotta on olleet nämä pienet, painavat irralliset kuulat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hyvin te olette perillä naistenne/itsenne anatomiasta, täytyy vaan ihailla! Kyllähän itsellekin tähän 30 ikävuoteen tuo oma lemmenonkalo on tutuksi kaveriksi käynyt, mutta en TODELLAKAAN osaa arvioida senttien syvyydellä sen tiukkuutta tai löysyyttä saati sen muuttumista matkan varrella tahi ole tutkaillut sen käyttäytymistä orgasmin aikana, ennen tai jälkeen. Olenko sitten ainoa laatuani ja pitäisiköhän asialle tehdä jotain...? :D

Vierailija
4/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, jolla on asian kanssa ongelma. :D

Vierailija
5/17 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulia olen käyttäny vasta pari viikkoa ja mies eilen sanoi pilluni tuntuvan paljon tiukemmalta.. Jee!

Vierailija
6/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kumminkin pienempi ongelma pillua en ole näkenyt pitkääm aikaan se on kun kättä bvaihtaa niinkuion vierasta saisi nussikkaa vaan niin perkeleesti

Vierailija
7/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2009 klo 09:27"]Geishakuulia olen käyttäny vasta pari viikkoa ja mies eilen sanoi pilluni tuntuvan paljon tiukemmalta.. Jee!
[/quote] Anustappi toimii paremmin ;)

Vierailija
8/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:31"]se on kumminkin pienempi ongelma pillua en ole näkenyt pitkääm aikaan se on kun kättä bvaihtaa niinkuion vierasta saisi nussikkaa vaan niin perkeleesti
[/quote] tuskinpa olet koskaan näkenyt.

Vierailija
9/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löysiä pilluja on vain pieniä kulleja.

Vierailija
10/17 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos pillu tuntuu hirveen tiukalta niin nainen jännittää ja ei ole edes valmis yhdyntään. Silloin kun naine on kiihottunut kunnolla niin pillun kuuluukin joustaa ja olla märkä. Nää, pillun löysyydestä valittavat äijät ei vain tunne naisen anatomiaa

http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/totuus_tiukoista_ja_loysista_naisista

Vierailija
11/17 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohan niitä erilaisia vittuja vaikka kuinka. Omalla on niin hyvä, että oon valmis antamaan muidenki naida häntä plus että tykkää annaalista nii saapa jyystää molempiin reikiin yhtä aikaa. Sitä hän tahtookin. Tosin harmillisesti hän ei niele.. Mutta mistähän niitä kunnon panpmiehiä? Tuli mieleen että yhellä muijalla oli vitun puolessa välissä sellainen tiukempi kohta. Ja kun siitä työnsi ohi nii puristi mahtavasti munaa. En oo törmänny sellaiseen tousten . Mikähän lienee?

Vierailija
12/17 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita värkkejä tosiaan on erilaisia. Löysiä ja ihan älyttömän tiukkoja. Sellaiseen tiukkaan ei mahdu sisään kuin sormi. Mutta annas olla kun ensin sisään ja sitten puristus. Siinä pullistuu silmätkin päästä. Taivaallista. Pari on näitä ollut. Luontaisia. Noilla kuulilla saa kuulemma upeita tuloksia. Pienet ja painavat, ja lenkille. Oppii lihaksiston käytön ja siitä sitten nauttii itsekin paljon enemmän.

Vierailija
13/17 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole löysiä pilluja on vain pieniä kulleja.

Ei ole XXXL-pukineita, on vain kääpiöitä.

Vierailija
14/17 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se löysä pillu välttämättä haittaa. Nainen voi tyydyttää miehen muillakin tavoilla. M27

Vierailija
15/17 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Äijät täällä vaihtamassa pullu-kuulumisiaan😊. Minkähänlainen mulla on? 2 synnytystä. Ikäni 58. Nussinut vain yhden kanssa koko elämän ajan.

Vierailija
16/17 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlainen mulla on? 2 synnytystä. Ikäni 58. Nussinut vain yhden kanssa koko elämän ajan.

Siinä tapauksessa ei kannata kyysä meiltä, kysy siltä elinikäiseltä nussukaverilta.

Vierailija
17/17 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja vastaus oli että sun pillus on aina ollut hyvä ❤ . Nus nus.

Hoh-hoijaa. Eihän ukko muuta voinut vastata. Pelkäs että joutuu karenssiin ennalta arvaamattomaksi ajaksi. 😁

Olis varmaan joutunutkin ainakin juhannuksen tienoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi