Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka monta pvää kaalilaatikkoa voi syödä?
07.01.2006 |
Mä tein eilen kaalilaatikkoa, ja tein sitä niin paljon et siitä olis seukiksikin päiväksi ruoka. Söimmekin tänään mummolassa ja pohdiskelen voisinko lämmittää kaalilaatikon huomenna ruuaksi, vai onko kerinnyt mennä huonoksi? Ei oo mitään maitotuotteita tai kananmunaa ja heti kun jäähtyi laitettiin kylmään. Mielipiteitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mikäli minulta kysytään!