Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan te juotatte niitä vellejä TAAPEROILLE?

Vierailija
07.01.2006 |

Luin tuolta taapero puolelta että jotkut antaa vielä 1,5v:llekin velliä pullosta. Meillä poika 1v on jo hyvän aikaa syönyt iltapalaksi oikeaa kaurapuuroa syöttämällä..

Hämmästyttää ja kummastuttaa..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kylläpäs te juotatte vellejä kauan. Meillä ei siihen touhuun mene kuin 15 minuuttia.

Vierailija
2/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuttaa ja pakottaa syömään sitä, vaikka mikä olisi. Itse eivät kuitenkaan puuroa miehensä kanssa syö, koska inhoavat sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai meidän poika vielä velliä. Miksi ei, se oli helppo hänelle antaa varsinkin reissussa jos nälkä yllätti -- ja paremmin maistui kuin puuro.

Ihmettelen mistä tämä tiukkisporukka sääntöineen av:lle oikeen löytää. Ihan kuin joku mummokerho kokoontuis ;)

Vierailija
4/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pienet lapset on juoneet iltavellejä tuttipullosta kaikki. Ei se nyt kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö 2-vuotias osaisi juoda mukista ja syödä itse lusikalla. Eikä myöskään sitä, että tuttipullo keikkuisi suun pielessä kouluikään mennessäkin.

Vierailija
5/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silleen:)

Vierailija
6/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi kummastella vaikka sitä, että kuinka niin ap teidän 1-vuotias syö puuroa SYÖTTÄMÄLLÄ - eikös sen ikäisen kuuluisi syödä jo itse? Kun kerran meidänkin Eki-Petteri söi.

Vierailija
7/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söi myös tuttia nukahtaessaan ja oli vaipoissa. Muutama kuukausi myöhemmin vei itse tutin roskiin, ei kaipaillut enää pulloa (puuro alkoi maistua) ja rupesi käymään pöntöllä. Kaikki meni kaikkien meidän kannalta helposti ja stressaamatta - tuskin mitään lapsen terveydelle vaarallistakaan ehti tapahtua.

Elkää hyvät ihmiset stressatko (ainakaan muita) turhanpäiväisillä asioilla :)

Vierailija
8/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä pienikokoinen (laiha) tyttö. Vellin juo Tupperin nokkamukista. Tykkää siitä tosi paljon.

Vierailija
9/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhlaavat rahansa tuttelivelleihin ja vauvanruokiin, vaikka lapsi pystyy syömään jo ihan mitä vain. Ja käytetään tuttipulloa, ettei vain pöytä ja lattia likaannu. Kerran meinasin todella tikahtua, kun eräs äiti selitti, että 1½v haluis syödä itse, mut hän ei kyllä anna, kun tulee niin kauhea sotku. Kuulemma sitten vasta saa syödä itse, kun osaa syödä siististi.

Vierailija
10/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsi olisi 4vee. Kyllä meillä syö aikuisetkin joskus riisi- tai mannavelliä! Mutta se tuttipullo!? HALOO! Jo ihan pienelle vauvalle velli pitäisi syöttää lusikalla. Jos nyt väkisin haluaa niitä vellejä syöttää.

Kertoo paljon kotioloista ja vanhempien laiskuudesta, jos 3-4vee kulkee tuttipullon kanssa.

Vierailija
11/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole kyllä kalliiksi kokenut, kun maksaa vähemmän kuin yksi jogurtti ja on terveellisempää. Ja pääsen helpommalla kun aamulla annan velliä mukista niin voin itse makoilla vielä hetken, eikä tarvitse mennä heti aamupalaa laittamaan. Toki poika syö muutakin aamupalaa. Joskus vaan laiskottaa 6-7 maissa nousta kun lapsi herättää ja on nälissään. poikakin nukkuu yleensä vellimukillisen jälkeen vielä tunnin tai kaksi.

Vierailija
12/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisimman hankalaa ja epämukavaa? Höpöhöpö sanon minä.

Vierailija
13/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla enkat, meidän 3,5 v. juo vielä joskus vellejä iltapalaksi!! Nokkamukista kylläkin nykyään. Minusta valmisvellit kuuluu samaan kategoriaan muiden valmisruokien kanssa -> helpottavat arkista elämää! Ei sen kummempaa. Jos joku haluaa tehdä kaiken atomeista asti itse, ei kun vaan. Ei kuitenkaan sovi minun tyyliini ;)

Vierailija
14/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

illoin tuttipullosta parivuotiaiksi asti. Toivon, että tämä kolmaskin aikanaan syö. Jos lapsi imee 2x5min päivässä tuttipulloa, niin sillä ei ole hampaiden vinouden kanssa mitään tekemistä. Se oli helppo tapa vanhemmille ja illalla jo väsyneelle lapselle, sekä rauhoittavaa. Siinä vaiheessa kun yritin vaihtaa vellin mukiin, se ei enää kelvannut, ja saikin sitten jäädä. Miksi tuomitaan kaikki, millä vanhemmat pääsee helpommalla, jos siitä ei ole lapselle mitään haittaa? Meillä molemmat osasivat myös syödä itse päiväruuat ym. välipalat, eikä sotkukaan haitannut.

Vierailija
15/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jogurtti.

Vierailija
16/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puuron syöminen ja vellin juominen liittyvät toisiinsa?

Meillä syöty puuroa 4-kuisesta alkaen, ja syödään tietenkin vieläkin. Mutta vellejä juodaan mukista edelleen, iltajuomana. Ja lapsella ikää 2v3kk.

Vierailija
17/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä meillä on yksi lapsi joka syö vellin ja sillä sipuli, ei kaikki ole sellaisia jotka pitää puuroista.

Vierailija
18/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle vuoden vanhoille? Mitä järkeä on syöttää niitä leikki-ikäiselle?

Vierailija
19/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

alle vuoden vanhoille? Mitä järkeä on syöttää niitä leikki-ikäiselle?

Vierailija
20/33 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että annetaan yli 1-vuotiaalle maitopullo/vellipullo nukkumaan mennessä niin, että lapsi ite juo sängyssään maidon/vellin....Eikös hammaspesuja ihmiset hoitele ollenkaan yli 1-vuotiailta???