~~~~KUTUT lauantailypsylle~~~~
Kommentit (41)
MIITSU: Se on kyllä ihme että täällä teille kertoo kaikki henkilökohtaisimmatkin asiat, ja kavereille ei tule kerrottua mitään. Ja tehän te ensimmäisenä tiesitte mun plussastakin, mies vasta tuntien päästä!:)
SOFFU: Okei, oon vuotaja. ;) *reps*
Onkos TAVIKILLA synttärit?? ONNEA joka tapauksessa!!! ;D
Hellun kaverit tuli kattoon kärppä-peliä ja sit ne kai saunoo. Ja sit ne alkaakin olla varmaan jo sen verran humalassa että vien ne johonkin muualle jatkamaan iltaa, et pääsen ite sohvalle hikisukkapussini kanssa. (hikisukka=juusto snaks) Jouduin ostamaan niitä kun on monta päivää tehny mieli. Niiden jälkeen en enää syö mitään epäterveellistä. *lupaa* Ei muuta roskaruokaa ole kyllä tehny edes mieli. Päin vastoin. Eikä edes salmiakkia.. Se on ihme.
Mä olin varustautunut eiliseen Vihreään mailiin (elokuva siis) Raffelipussilla, mutta ihmeiden aika ei oo ohi - en pystynytkään syömään niitä!?! Ei vaan sit tehnytkään mieli, höh... Paremmin onnistunutta herkkuhetkeä Mariposalle :o)
Lähdin tänään lasten kanssa heti aamusta laskettelukeskuksen pulkkamäkeen. Mulla ei menny lasketteluasun housut enää kiinni, joten kiedon huivin vatsan lämmittimeksi ja pokkana sitten häärin muksujen kanssa mäessä, vaikka pakostakin takin alta vilkkui et housut on auki... Mutta kaippa kaikki pienten pulkkailijoiden vanhemmat nyt ymmärsivät " yskän" . Meillä oli tietenkin ratkiriemukasta, mutta voi jumatsuka kun mä väsyin! Nukahdin saman tien kun päästiin takaisin kotiin, enkä ole uudestaan enää vauhtiin päässyt.
Hyvä kun Höntälle löytyi heti viisaita kommentteja tuohon hammas-episodiin liittyen. Mä en osaa kuin päivitellä, kun en oo moisesta ennen kuullut! Mutta toi Marieelan isän mielipide on varmasti pätevä ja lohdullinen.
[color=orange]Talvikille synttärihalaus!! Onnea!!
[color= lightpink][b][size=4] ♥ Talvikille hirmusuuret syntymäpäiväonnittelut kera halausten! ♥[/size][/b][/color]
Parempaa lahjaa ei ois voinu toivoa tai saada varmasti kun tuo tyttönen!!!!
Onnea viel kertaalleen!!! Ihanaa on lukea sun onnesta, toivotaan ettei paljoa tulis niitä väsymyspäiviä!!!
Miten onko teillä muuten pojat nyt teidän tyttöjen kanssa kotona vai ovatko päivisin tarhassa??
Hitto, mies korjaa vaan sitä perskeleen autoa... siihen tuli jokunen viikko sitten webasto joka ei toimi sitten kuitenkaan.... maksoi ihan älyttämästi viel... liikkeessä ne vaan pudisteli päätään..." joku johto rikki" eikä niiden tietokoneissa näy et siin ois mitään vikaa....ärsyttää, mä kun oisin kerrankin kotona niin seei oo...kohta alan taas epäilee jotain salasuhdetta!!!
Kissa makaa mun sylissä joten kirjottaminen vähän hankalaa... kaveri on vähän taas hellyydenkipeä... :)
eipä tässä tän kummempaa... taidan mennä sohvalle tuijottamaan masua... tän vinkujan kera...ja kirjottelee vihasii viestei miehelle......
Täällä taas röhnötetty! Mies kun on ollut kotosalla ni mä tyttö makailen sohvalla aina kun mahdollista...eli tosi usein!!=)
Sain testitulokset eikä mitään tulehdusta ole. Eli alkaa vaan paikat valmistautua pikkusen tuloon. Lääkäri laitto kaikkeen kiellon mikä supistaa. Normaalia elämää saan elää (siis olla tytön kanssa, tehä ruokaa jne.) mutta jos jokin asia laittaa supistuksia tulemaan ni sitä ei saa enää tehää (mm. siivoominen, miehen kanssa peiton alla touhuuminen, saunominen jne.)
Ja jos tulee kipeitä supistuksia ni sit täytyy ottaa yhteyttä neuvolaan tai äitpolille.
Ei tässä periaatteessa mikään paniikki enää oo, mut sais kyl vauveli ainakin 5 viikkoa viä masussa pysyä!
Talvikki: PALJON ONNEA PIKKUSESTA PRINSESSASTA!!!=) Ja synttärionnittelut!!!!:)
neiti: huh mikä aamu!! Onneksi mies ehti kumminkin kyytiin!!
hönttä: jo on hammasmysteeri...onneksi on osittain selvenny!!:)
marieela: huh, ku oli ahdistava uni!!!!!! Kaikki painajaiset mitkä liittyy lapsiin tai että jollekin omalle läheiselle tapahtuu jotain on kamalia!! Muistan kun keskenmenon jälkeen näin unta et olin vauvan kanssa sairaalassa ja siellä hoitaja sanoi vaan että kesken menija lähti viemään vauvaa pois...mä yritin huutaa et elossa se on, mutta en saanut vauvaa takasin!!
mariposa: loppuis jo se tuhruttelu!! Vaikka tuskin mitään hätää oo, ni silti varmaan tuntuu tosi inhottavalta!!
nansku: olipas kurja hommeli toi isäsi autojuttu!!
serppu: :) mä ostin raskauden alussa toppahousut ja aattelin et ne menee koko raskauden ajan...no nyt ne on kumilenkillä kiinni ja mahan eteen pitää laittaa jotain ettei ihan heti palellu!!
Tyttö hoksas eilen illalla et yöuniltakin voi tulla kesken kaiken pois sängystä! Tunnin verran sai viedä takasin sänkyyn enne ku nukahti ja yöllä lähti kaksi kertaa pois sängystä. No tästä tää sit lähti...=)
Mutta nyt tytön ja miehen kanssa kuuntelemaan musiikkia ja sit iltapalalle!!
Terv. lottis rv. 30+2
Pitkästä aikaa ollaan miehen kanssa lauantai-iltana kahdestaan kotosalla ilman kiirettä. Oltiin viisaita ja käytiin evakkopesulla jo hyvissä ajoin, että illalla saa ihan rauhassa istua kotona eikä tartte lähteä mihinkään. Äsken tehtiin pizzaa ja alettiin katsomaan Uunoa telkusta :)
Tänään sain vauva-asioita sen verran eteenpäin, että kävin ostamassa äippäpakkauksen reunakankaan ompelua varten. Kaveri sen lupasi mulle ommella. Kankaaksi valitsin sellaisen Nalle Puh -kankaan. Ihanaa saada jotain tehtyä. Ensi lauantaina mennään ostamaan hoitopöytä ja pinnasänky. Tästä se lähtee :D
LOTTIKSELLE jaksamista loppuviikoille! Toivottavasti pikkuinen tosiaan pysyy vielä jonkin aikaa masussa, vaikkei enää taitaisi mitään paniikkia ollakaan jos sattuisi syntymään.
TALVIKILLE isot synttärionnittelut ja vielä kerran valtaisat onnittelut prinsessasta! Oli se vaan niin suloinen - kävin katsomassa nuo laittamasi kuvat. Kerrassaan hurmaava pakkaus!
NEITILLÄ tuntui olleen säpinää ja säpsettä :0 Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin!
HÖNTÄN hammasepisodi kuulostaa varsin mysteeriseltä... Onneksi tosiaan samantyyppistä on tapahtunut muillekin, joten osaselitys asiaan lienee löytynyt. Se hammaslääkäri osaa varmaan kertoa asiasta enemmän:)
Toivottavasti MARIEELA saa nukkua ensi yönä rauhassa, eikä tuollaisia ikäviä unia tule.
MARIPOSALLE jaksuja tuhrun sekaan. Kuten aiemmin kirjoittelin, niin mullakin tuhrutteli silloin aikanaan sen viisi päivää. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Pidän peukut pystyssä - ja uskon myös vakaasti - että kaikki on kummiskin hienosti!
Huomiseksi on suunnitteilla parvekkeen siivousta remontin jäljiltä. Lisäksi joulukuusi pitää kantaa pihalle ja kerätä joulukoristeet pois. Mukavaa lauantai-iltaa kaikille, mä alan kattomaan tota Uunoa!
Jellona rv 31+5
LOTTIS: Hyvä ettei mitään ihmeempää ollut, ja koitahan nyt ottaa iisisti jotta pieni malttais vielä vähän aikaa kyydissä.
JELLONA: Jokos teillä alkaa olemaan remontti valmis? Ja voi ei, miten oot malttanu odottaa vauva-tavaroiden kanssa näin kauan?? Sulla on viikkoja jo miljoonia (noh, melkein ainakin :)) ja pinnis ja hoitopöytä odottaa vielä kaupassa? Mie meenkii varmaan jo kuukauden päästä ostamaan kaikki, jos niille nyt näyttää tulevan käyttöä. =)
Taidan painua tonne toiselle keskustelupalstalle ihailemaan toisten vauva-masuja. *pervo-pertti tällä surffailee*
sama virsi taas:väsyttää. Kotiuduin töistä jonkin aikaa sitten, siellä oli ihan HILLITÖN ruuhka!!!! Meikäläinen veti tavaraa piipparin läpi niska limassa, ja nyt on selkä, niska hartiat ym ihan sikakipeet. Mies töissä kymppiin asti, koitan nyt hiukan piristyä siihen asti.
Noista raskaudenaikasista vuotamisista; juttelin yhden työkaverin kanssa, se sano että hänelle oli tullut KOLMET " MENKAT" raskaana ollessaan! Ei siis ihan yhtä paljon verta kun normaalimenkoista, mut kuitenkin runsaasti. Hän sanoi, että oli ollut tosi huolissaan joka kerta, mut hyvin kaikki sit kuitenkin meni ja terve tyttö syntyi!
Eli taitaa tosiaan olla aika yleistä se vuotaminen raskaana ollessa.
mut joo, mä lopetan kun ei kulje ajatus.
Ai nii, Federicaa piti kiittämäni Karibian kertomuksesta!=)
Lynette-mii
eli meikkikutsut loppu vähän aikaa sitten, parit kaverit oli kekkereillä ja kaikki löys paljon kivaa tilattavaa! :) itsekin tilasin pari huulipunaa (en ole omistanut huulipunaa varmaan ikinä...), meikkivoiteen ja luomivärin. sit kun saan vielä nää hiukset kuntoon (kaveri leikkaa ja laittaa) ja garderoobin kuntoon niin eiköhän siitä piristy. vuoden erakoitumisen jälkeen kaipaan jotain muutosta itseen. voidaan tosiaan pitää kutsut myös kuttuporukalla jos saadaan viis ihmistä kasaan!!! Oli ihanaa kun meikit ja systeemit tuodaan kotiin, ei tarvii kaupassa kaikkien pällisteltävänä testailla sitäpaitsi siel on niin paljon vaihtoehtoja et meen aina ihan sekaisin. oon tosi tyytyväinen! :D
Marieela löysitkö mitään shopattavaa? Kauhee se sun uni.. :/ vaik ehkä oliskin kiva jos synnytys sujuis niin helpolla et sitä tuskin huomais! ;) vieläkö sulla on tyttö-olo?
Mariposa enää huominen niin pääset soittelee sinne neuvolaan. tosiaan jos vuoto on ruskeeta ja vähäistä niin tuskin kovin hälyttävää mut varmasti kiva päästä juttelee ammattilaisen kanssa!!! koeta jaksaa vielä huominen, ja nauti hikisukista ;))) (mun mies vihaa juustonaksuja ja cheese ballseja myös :D)
Miitsu ihanaa jo massu jo näkyy! näkyyks ihan villapaidan altakin vai vähän jonkun kireämmän??
Talvikille suurensuuret synttärionnittelut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mitähän muuta... hhmm.. no omaa napavärkkiä vähän, oon jo pari päivää odotellu tätiä kylään ja on ollu sellasia kouristuksiakin, tänään sit kp27/24-32 tullut oikeen kunnon jojoa eli ihan ovistyyppistä tavaraa. aamulla kans kouristi niin et oikeen varauduin jo tädin tuloon mut nyt ei mitään?! et mitä helkkaria täs oikeen tapahtuu.. irtooko jonkinlainen limatulppa sit ennen menkkoja vai mitä??? lisäks alavatsalla molemmin puolin on sellasia muljahduksia pari päivää, eli ihan kun suonenvetoa, mitä varmaan onkin. raskausmahdollisuuksia nyt periaatteesa on hyvin hyvin pienellä todennäköisyydellä, viime kierrossa touhuttiin ilman kumeja mut nekin epätodennäköisillä päivillä ja menkat tuli välissä, joskin hassut menkat kun tuhrutti monta päivää. oon nyt päässy just tästä vauva-pakkomielteestä yli joten eiks se olis aika tyypillistä et nyt oliskin yhtäkkiä raskaana ;) no joo, ajatus taas harhailee.. kyllä se täti sieltä kurvaa kuten ennenkin ja se on ihan ok.
nyt siivoilemaan meikkikekkereiden jälkiä! ja olisko tosiaan joku muukin kiinnostunut kuin marieela ja axelara? Soffu? Emmasanna+vauva? Miitsu ja Mirulii? jos olis samalla sellanen tapaamisentynkä.. :) katotaan jos tulee se 5 niin voin ihan hyvin emännöidä.
Hmm, mun oli pakko tulla sanoon että noi sun kuvailemat oireet kuulosti ihan samoilta kun mulla ennen plussaa! Jep jep. Aivan noin. Ja jos sun viimiset menkat oli kerran vähän omituiset.. :O Ja voi ku asusin lähempänä niin tulisin meikkikutsuille HETI. En tykkää minäkään kaupassa mitään ostaa ku siel on niin paljon kaikkea tai sit niinku täällä on noin liikkeet sellasia p-reikiä et pitää siltä myyjältä kysyy kaikki ku kaikki on siel tiskin takana. Sit ne aina myy mulle jotain kakkaa tikun nokassa, 50000 euroa! :/
Hei Miitsu, laitahan kuvaa postiin sun massusta niin katotaa huomaako siitä jo!! :) Ja muutkin tietty niin pysytään ajan tasalla. =)
täällähän te kaikki oottekin. Huhuilin jo tossa truplia. Laiyan kopsun tähän, kun en laiskuuttani jaksa uudelleen kirjottaa :)
Pikaiset " uutiset" . Uuteen kotiin muutettiin marraskuun puolivälissä ja pikkuhiljaa alkaa tavarat löytää paikalleen. Vielä on alakerta kesken, mutta muuten ihstelen joka päivä uutta kaunista kotiamme. Kyllä oli kaiken sen vaivan ja odottamisen arvoista tää rakennupuuha (helppo sanoa näin jälkikäteen).
Ihanin uutinen on se että ukkeli sanoi tänä aamuna VAIKKA, kun vihjasin TAAS KERRAN vauvasta. Kaksi vuotta painostusta ei ole mennyt hukkaan ja täytyy kyllä myöntää, että koville olis varmaan ottanut odotukset ym rakennuspuuhien lomassa.
Koulu vie voimat ja lapset loput mitä jäljelle jää. Toukokuussa meikeläinen sitten valmistuu eli paljoa ei enää ole jäjellä ja tahti on todella tiukka.
Tytsyn korvat putkitettiin ja rista poistettiin joulukuun alussa ja eipä ole nuhat tai muut sen jälkeen vaivanneet (kop, kop, koputen puuta).
Oikein rakkaita haleja kaikille " vanhoille" truplille ja uusillekin joita en tunne. Siis kutuille (toivottavasti meni oikein). Yritän taas palstailla paremmalla mielellä.
-m-
Mieheni kertoi, että hänellä oli ollut kahdet maitohampaat jossain kohti edessä. Siis samasta kohdasta lähti siis kahdesti hammas.
En ole myöskään kuullut, että moista tapahtuu usein. Nyt miehelläni on oikein hyvät ja terveet hampaat.
Omppu
[color=green][b]Johelle:[/b] *viittaa innokkaana* Mä tulen kutsuille!!! :)
Ja hmm... mielenkiintoiselta kuulosti sun oireet.. ;) Vuoditko silloin viime kerralla kuitenkin kunnolla? Ja eikö sulla viime aikoina ole ollut lyhkäisiä nuo kierrot..? Mä olen kans miettinyt, että JOS sitä voisikin olla raskaana menkoista huolimatta.. Mahaa vihloo, rinnat on arat ja menkat oli vähän oudot. Tosin verta kunnolla. TIEDÄN, tyhmä olen!! :/
[b]Masuli:[/b] Ihanaa kuulla susta!!!! Siis ymmärsinkö oikein, sait luvan tuplailulle?! :D
Vieroitusoireita kun oo taas ehtinyt vähään aikaan:( Tää pirun netti on ihan jumppeessa, avaa yhtä sivua joku 10min. eli pinoja oon silmäilly vaan sieltä täältä *pyytää anteeksi kommentoimattomuuttaan*. Huomenna koitan löytää aikaa pinoutumiseen.
[color=hotpink][size=4]Paljon onnea Talvikille pikku prinsessasta!!! Aivan ihana uutinen :' ) Ja onnittelut myös synttäreiden johdosta, saitkin mitä parhaimman synttärilahjan:)[/size][/color]
Näin viime yönä unta et [b]Axe[/b] plussas ja piti tulla kattomaan et oliko se totta. Mut sitte muistinkin ettei sulla tainnutkaan piinaviikko vielä olla? Mut tästä kierrosta plussaat kuitenkin, toi uni oli selvä enne :)
Tänään haettiin vaunut:) *yhtä hymyä*. Ne näyttää kotona vieläkin paremmilta kuin kaupassa;) Kokoaminen vaan tuotti mulle suurta tuskaa (enpä olis uskonut et ne tulee osina pahvilaatikossa????), mut taas sain huomata etten onneksi ihan turhaan ruoki insinööriä kattoni alla;) Eipä tänne muuta. Nyt meen taas pelailemaan miehen kanssa ja koitan ryhdistäytyä huomenissa pinoutumisen kanssa.
Siis varsinaista lupaa en ole vielä saanut, mutta tuo vaikka kuullosti kullalle sen jyrkän ei:n sijaan. Ja pitkästä aikaa en heti hypännyt pois palstalta vaikka mies tulikin kurkkimaan mihin olen juuttunut. Jos nyt ensin hoitais ton koulun alta pois ja aloittelis tän kampaajan uran sa sit oliskin jo aika toteuttaa Ennustaja-Ellin ennustus (kaivoin nimittäin vanhan ennustuksen esiin ja siinä sanottiin, että poika toukokuussa 2007).
kukas täällä nykyään piinailee ja kuka on onnistuneesti päässyt laskemaan viikkoja, lyhyt tiivistelmä jos joku viittis.
-m-
[color=green]En nyt tarkkaan muista missä vaiheessa lähdit pitämään taukoa, mutta jos jotain kerron..
Kuttu-vauvat:
* Emmasanna sai pojan marraskuun lopulla :)
* Talvikki tytön 2.1 :)
Kuttu-masut:
* Helmikuussa Serpulla (ex-serpentttiini)
* Maalikuussa on la Nanskulla, Jellonalla, Katzulla ja Lottiksella
* Toukokuussa Matteusk:lla
* Kesäkuussa Marieelalla (ex-Jimsku), Soffulla, Miruliilla ja Miitsulla
* Syyskuussa Höntällä ja Mariposalla
Kuttu-tuplaajia on edelleen mun lisäksi Lynette (ex-Mii), piipaa, Nekku, Ninnu.
Triplaajiksi lukeutuvat vielä ainakin Johelle, Nifkin, Federica, leanna(?).
Tästä puuttuu varmaan moni (sori!!), mutta näin äkkiseltään tämmöinen lista.
[b]Katzu:[/b] Ihana uni!! Oliskin totta...
Axehan oli tehnyt hyvän koosteen! Eikös sen voisi jotenkin laittaa siihen Kuttujen esittelylistan alkuun..? Nekku?!
Axe viime kierto oli ensinnäkin vähän tavallista pidempi, alko päivän tuhrulla, yks päivä tuli vähän enemmän (niin et tampaksi kastui) ja sit tuhrutti melkeen viikon. mullon yleensäkin niukat mut tää oli kyllä niukoin ja oudoin täti. niin ja oli tosi pahat krampit sillon vuotopäivänä. aattelin et johtu reissusta ja sen rasituksista.. ihan naurettavaahan tää on nyt tälläsii pähkäillä!!!! just kun oon saanu kuumeen kuriin. eli jätetäänkö aiheen vatvominen tähän :) Ja kiva tietää et oot kiinnostunu meikkijutuista, nyt puuttuu viel kolme ihmistä. (marieelakin kiinnostunut) toki voi olla teidän " omia" kavereita myös jos saatte värvättyä, sama se ketkä viis ne on!
Katzu onnittelut vaunuista!!! Tuleeko ne tosiaan osissa? enpä olis kuvitellut. mut saipa tuleva isukkikin osallistua vauvajuttuihin, nyt se voi ylpeenä työnnellä niksua niissä ja sanoa että kokosinpa ihan itse.. ;)
Masuli tervetuloa joukkoon ja kiva kuulla et mies rupee pehmenemään vauva-ajatukselle! Onnea uuteen kotiin myös.
Mariposa älä nyt säkin kylvä tota plussa-ajatusta.. se on ihan naurettava. ;D kroppa vaan jotenkin sekaisin kai. kyl se täti perille löytää, ei oo ikinä eksyny mun kohdalla.
Piipaalle voimia!
Nansku voi sun anoppis on IHANA! :) tosi ihanaa että teillä menee kaikki niin hienosti. ja hirmuisesti viikkoja sulla kasassa!
Nifkin sanoi tosi hyvin tästä meijän poppoosta! mäkään en täältä vaan pysty enkä halua lähteä vaik vauvasuunnitelmat peruuntui! sen verran ihanaa porukkaa kaikki ja läheisiä omalla tavallaan, tiedätte enemmän tietyistä asioista kuin parhaat ystäväni. tänne pitää päästä oli oma tilanne mikä oli! :D
Soffu mihis meet mammajumppaan? kuulostaa ihanalta.. :) siellä masut rivissä jumppailette. kiinnostaisko sua sellanen meikki/oriflamen tuote-esittely ollenkaan, täällä mun kotona joku kaunis viikonloppu vaikka kun saadaan viis ihmistä kasaan ja kun löytyy kaikille sopiva ajankohta?
Talvikki voi sitä teidän vauvantuoksua :) onko nyt jotenkin erilainen fiilis kun on eka tytär? mitäs pojat, hoitaako kovasti vai onko mustasukkaisuutta?
Jellona ihania vauvahankintoja teilläkin siellä. pikkuhiljaa kotia valmiiksi vauvalle.. sullakin kohta synnytys jo edessä!
Lynette seuraan sun esimerkkiä ja päätin kans vaihtaa nikkiä ;) vaihtelua..
Joten arvatkaapa kuka ;oP
Akashia:
Axe viime kierto oli ensinnäkin vähän tavallista pidempi, alko päivän tuhrulla, yks päivä tuli vähän enemmän (niin et tampaksi kastui) ja sit tuhrutti melkeen viikon. mullon yleensäkin niukat mut tää oli kyllä niukoin ja oudoin täti. niin ja oli tosi pahat krampit sillon vuotopäivänä. aattelin et johtu reissusta ja sen rasituksista.. ihan naurettavaahan tää on nyt tälläsii pähkäillä!!!! just kun oon saanu kuumeen kuriin. eli jätetäänkö aiheen vatvominen tähän :)
En TOD. jätä asian vatvomista tähän!!! Sun on PAKKO testata!!! Mä MÄÄRÄÄN (vaikken lääkäri olekaan) sut hakemaan huomenna testin ja saat sitten plussan!! Eiks joo?! ;) Ei kun ihan oikeesti...
Ja mä voin kysyä jotain munkin kaveria meikkailemaan:) Kunhan testaat..?
tänään vuoden vanhempana ja viisaampana? paras syntymäpäivälahja ehdottomasti tämä nyytti, joka tankkasi viime yön parin tunnin välein. ihme kyllä, mutta nyt ei onneksi pahemmin silti väsytä. ja todellakin kyllä ne murheet ja huolet kummasti unohtuu kun lapsi on sylissä:) viikko sitten oli kyllä paljon ankeammat fiilikset.
ihanasti teillä kaikilla raskaana olevilla alkaa olla viikkoja. on meillä jännä kevät kun vauvoja putkahtelee tähän kuttu-laumaan oikein urakalla. toivottavasti myös plussia samaan tahtiin!!!
mariposa: mulla kans toinen raskaus tuhrutteli ainakin muutaman viikon ja ihana pojan viikari silti tupsahti. ja tämän neitosen raskaus tuhrutti myös heti plussan jälkeen, mutta kesti silloin vain pari päivää. joten odottehan nyt ihan rauhassa:)
emmasanna:kyselit jossain vaiheessa, että millä viikoilla vauva syntyi. unohdin vastata...eli tyttö syntyi tasan 38+0
kiitos aivan miljoonasti kaikille onnitteluista ja ihasteluista:`)
talvikki ja rinnalla tuhiseva rinsessa