Noloin tilanne, jossa olet pieraissut?
Noloin tilanne ja/tai paikka, jossa olet pieraissut? Tällaisia foorumien vakiogalluppeja nyt tännekin!
Kommentit (138)
Vierailija:
Opin av:ta (mistäs muualta) käsitteen mäntävirtauspieru, ja päätin kokeilla sitä. Eli illalla nukkumaanmennessä päästin pitkän kuuman tuhnun peiton alle, kohotin sitten jaloilla varovasti peittoa jalkopäästä, ja sitten yllättäen läväytin jalkopään alas ja nostin etupään ylös. Ja voi hirvitys sitä löyhkää! Edes miehen huumori ei meinannut kestää.
Jotenkin niin herttainen tämä viestin kirjoittaja, pieraisee kotonaan ja tulee av:lle siitä avautumaan. Pikkupukku puuppa :)
*nolo tunnustus* ja repeilyä yksikseen
Pakko purkaa johonkin kun naurattaa pelkkä tapahtumien ajattelukin ja mies pitää jo ihan pimeenä.
Olen jotenkin tosi " siveä" (kun luen muiden estottomien tyylistä) enkä koskaan puksuttele miehen kuullen.
Tänään olimme lähdössä ulos koko perhe, mies vaihtoi vauvalle vaipat ja puki toppavaatteet minun vielä säätäessä omien vaatteiden kanssa. Kävin sitten vielä peri-äitimäisesti tarkistamassa että lapsella on suurinpiirtein kaikki vaatteet oikeinpäin isin pukemisen jäljiltä, ja ihan vaivihkaa pääsi samalla pikkupikku puuppa, ilman ääntä toki.
Pikkupikku puupassa olikin ihan järkyttävä tuoksu mukana!
Mies käy löyhyttämään ilmaa vauvan yläpuolella jutellen samalla -" voi pieni hajuherne, just kun laitettiin puhdas vaippa ja ulkovaatteetkin..." ja alkaa riisua lasta kurkistaakseen vaippaan joka on, yllätys yllätys, tyhjä.
Jouduin harjoittelemaan oman kieleni nielemistä etten olis hajonnu siihen paikkaan kun mies jatkaa lapsen kanssa jutustelua aiheesta pienen vauvan miehekkät tuoksut ja turha pukeminen-riisuminen-pukeminen.
Kertaakaan ei edes epäillyt minua, enkä varmasti mene vapaaehtoisesti kättäni nostamaan, jos kerran syyllinen löytyi ilman mun tunnustustakin.
Jälkikäteen mietin et on se mies ja vähän ajattelematon, mä ainakin oisin ennen lapsen riisumista haistanu vielä sieltä toppapuvun sisältäkin, ja silloinhan olis selvinny et ei se löyhkä sieltä tuu.
No mun onni, et ei haistanu :)
www . youtube . com/watch?v=OUechh1Awt8
Lisää hiilihydraatteja ja/tai paljon kasviksia syövien löyhkääviä kertomuksia?
pääset siihen pukille mahalleen ja aletaan vaivaamaan. No eiköhän sieltä yleensä ole jokunen paukku tulollaan just kun pakaralihaksia tai alaselkää hierotaan. Aivan kamala tunne. Olla siinä nyt sitten rentona.
Vierailija:
vanhahko mies opettaja oli onnitteluvuorossa, niiasin syvään ja samalla pääsi kauhee naukaisu. En tiedä halusiko ope pelastaa minut mutta yllätyksekseni hän tokaisi: Anteeksi, nämä uudet nahkakengät narisevat aina aluksi.
En tiedä jäinkö kiinni, ei tullut palautetta jälkeenpäin.
agentin ilmaan.. kaamea haju ja kattelin siinä ukkoon päin (salaa naureskellen) ja kaikki tietty olettivat sen hajun tulleen miehestäni :)
Olin yläasteella opena (no, olen vieläkin) 1990-luvun puolivälissä. Olin syönyt jotakin sopimatonta ja minulla oli aivan järkyttävät ilmavaivat, haju oli kuin läpimätä kananmuna...Olin auditoriassa valvomassa yläasteen oppilaita, oli joku esitys menossa. Seisoin auditorion portaillla ja en pystynyt pidättämään, onneksi ääntä ei lähtenyt, mutta haju oli kammottava. Vieressä olleet poikaoppilaat alkoivat haistella ja eräs heistä " keksi" vierustoverinsa pieraisijaksi ja alkoi huutaa" Hyi helvetti, jätkä pieraisi, kaamea haju!!" Menin muina naisina komentamaan...
http: //www. ebaumsworld. com/2006/06/fartboard. html
hän oli pitkän työpäivän jälkeen pääsemässä kotiin. odotteli siinä toimiston edessä miestänsä hakemaan häntä autolla kotiin. no, auto tuli, rouva hyppäsi sisään ja oli onnellinen kun vihdoinkin sai pieraista koko työvuoron edestä. mutta kas kummaa. autoa ei ohjannutkaan oma mies vaan vieno paskan tuoksu oli leviämässä täysin ventovieraan mies paran sieraimiin. rouva pyysi anteeksi, jätti hajunsa ja poistui takana olevaan autoon, oman miehensä luokse. sen pituinen se...
En ole sitä tyyppiä, joka ihan avoimesti piereskelisi muiden kuullen kotona.
Kun esikoinen oli vauva, tajusin jo itsekin että ei sillä ole väliä jos pienen kuullen paukuttelee. Sitä sitten jatkui ja esikoinen taisi olla jo parivuotias, kun istuimme vierekkäin ja päästin kunnon paukun. Ei se ääni, mutta poika vähän nuuhki nenällään, heilutti ilmaa käsillään ja sanoi ymmärätäväinen katse silmissään minulle, että " äiti, kakka tuli!" .
Tämä on muuten tapahtunut aika monen tutulle ja tutun tutulle ...yks yleisimpiä urbaanitarinoita...
piti tehdä vatsalihaksia, mulla hirveesti ilmaa mahassa enkä halunnu tehdä. ope tuli kohdalle ja pakotti tekeen.. kilttinä tein ja päästin ilmat. tylyä oli että ko ope suuttui. itse ei varmaan ole eläissään paukuttanu!?
oltiin tekemässä viimeistä tarkastusta vauvalle ennen kotiinlähtöä pienessä huoneessa, jossa oli lääkäri, minä ja hoitaja. Minä repesin nauruun jostakin asiasta ja pääsi samalla mieletön tuhnu. Hajun leviämistä edesauttoi sairaalan ihana mekko, jonka alta haju levisi vapaasti huoneeseen Aivan kammottava kananmunalemu, ja lemut jatkui vielä kotonakin, eikä voinu ensimmäisenä kotiintulopäivänä pyytää ketään edes pistäytymään.
Keksikää joku aine, joka poistaa hajun suolesta.
Harkoissa tehtiin vatsoja ja kaveri piti jaloista kiinni, punkesin siletä ylös ja samalla oikein pitkä pieru =) Pikkusen nolotti!
Vierailija:
eli olimme menossa nykistä jatkolennolla orlandoon ja ennen koneeseen pääsyä oli turvatarkastus johon jonotimme.. yhtäkkiä alkoi mahassa kiertää ja iski ihan kammottava paskahätä, ja yritin pidätellä turvatarkastuksen ajan mutta arvatkaapa onnistuko... parasta oli vielä että mulla oli kotelomekko, alkkarit ja sukkahousut ja korkkarit... arvaa valuiko pitkin lattioita paskat :) (olin kyllä ihan horkassa kauheista mahakouristuksista että en kyllä nähnyt edes ihmisiä ympärillä, onnekseni) Lentomatka onneksi oli aika lyhyt,mutta tuskaisa...
juoksemaan huoneesta, mutta liian myöhään niin että joka askeleella rupsahti, yhteensä ainakin puolenkymmentä kertaa... Oli se silti noloa!!!