>o< Kuttulauma loppiasen lotkotuksiin >o<
Kommentit (42)
Kiirettä pitää edelleen. Tänään pitäisi mennä porukoille rukkaamaan niiden tietokonetta, siellä meneekin sitten hela dag.
Täällä minä vaan ihmettelen tuota mahaani. Pitää varmaan kohta varata lääkäriin aika jos tätä jatkuu vielä pitkään. Ei varmasti ole normaalia, että menkkamaiset kivut jatkuu yli viikon ilman menkkoja.
Sunnuntaina on karkki päivä (miehen kanssa niin sovittiin), ootan kuola valuen... Koitetaan ottaa vähän syöminen hallintaan, joten 3¿ saadaan ostaa karkkia sunnuntaina :)
Mutta nyt pitää mennä pistään partsin ovi kiinni, joku naapuri kähhyyttää tupakkaa ja savut tulee tänne :+
Täällä oottelen et mies ja poika lähtee ulos ja tyttö lähtee mökille.
Ja mulla alkaa siivous urakka -> joulu pois sekä pölyt ja lattiat, petivaatteet ym samalla -> kiinnostus tasan 0
Neiti, sano sä pvä ja klon aika (mieluiten iltapvä/ilta) niin silloin nähdään, ok??????
Olipas ollu sun miehuksella kiirus lähtö ;) Mulla kerran laival työskennelles kävi samoin, tosin me unohduttiin parin merimiehen kans kaljalle ja ei musitettu vahtaa kelloa. Meille tosin perämies oli hieman murahtelevalla tuulella ;DDDD
Nifkin, teretulemas back ;) Ihem sekoiluu tosiaan näil sivustoilla...
Mutta nyt menee touhuamaan hampaat irvessä päätään puistaen, ruoska selän takana valmiina räppäämään jos ei hommat alka sujumaan ;)
Marieela ja Paapero 15++ ( olen tois iltana viimeeks nähny likkeet ja heti iskee huoli kun ei illal tullu eikä aamusellakaan, kevyttä möyrintää olen kyl tuntevinaan...)
Siivous ois täälläkin aivan ajankohtainen, mutta hellu onneks nukkuu vielä kun oli yön töissä. Nii en voi alkaa viel siivoamaan, HARMI!;)
NEITI: Olipa jännä aamu teillä.. Onneks mies kerkes laivaan kuitenkin. Vai oli parran kasvattanu.. siitä on tulossa ihan merikarhu. :)
Mitäkhään mun piti kirjotella... Jäin tässä välillä kattoon tota maailman ehkä kamalinta ohjelmaa, Anoppia. Hyi sian jalka!
Juu mut taidanpas tulla myöhemmin takas...
Ei tuu mitään - Edelleenkin oon ihan vauva-täpinöissäni!
Ja mies taitaa olla myös - Eilen sanoin sille puhelimessa, (kun se toivotti mulle hyvää yötä) että nään vavoista unta - niin mies sano et sekin näkee :D Alkaa kuulemma tarttua tää vauvahöpinä ;)
Me höpöteltiin koko ilta vaan vauvoista ja kaikesta siihen liittyvästä - Ihanaa! :D
[b]Mariposa[/b] - Tottakai sun (etenkin) pitää olla vauvakuumeissas! Te saatte hei vauvan :)
Pitäsköhän munkin yrittää siivota tänään - ajattelin et vasta huomenna.. Kattoo nyt.
Laitoin muuten hyvän viestin miehelle illalla - [b]Tuu hedelmöittää mut ;)[/b]
Joo Joo - poistun löpinöimään muualle :I
-nekku-:
[b]Mariposa[/b] - Tottakai sun (etenkin) pitää olla vauvakuumeissas! Te saatte hei vauvan :)
Mutta niin kauan kun saan selvyyden tähän asiaan ultrassa, en oikein uskalla kovin ajatella MITÄÄN. Ärsyttävää. Mut heti maanantaina soitan sinne tk:een ja sanon että pitää päästä nopeaa sinne kurkkimaan. =)
MARIPOSA: onko teidän tk:ssa ultra? täällä ei.. Laittavat tarvittaessa yksityiselle ostopalveluna, mutta raskausjutut neuvolan kautta sairaalaan.
Eipä muuta. Vähän masista liikenteessä näiden vauva-asioiden suhteen.
Pikainen tervehdys täältäkin. Sain jo selkäni kipeäksi, kun siivoilin miehen ollessa tytön kanssa ulkona, joten sinänsä tauko tässä koneella on ihan ansaittu;)... Laitoin pari kuvaa sähkäriin, eihän ne nyt missään tapauksessa vedä vertoja Allu-neidille, mutta käykääpä katsomassa, jos mun massu ja tyttö kiinnostaa.
Juu ja TALVIKKI: MARIPOSA plussasi ja HÖNTTÄ kans, mut sen taisit jo tietääkin. Ja niinkuin TIITIKKÄ kirjoitti, oikein mielellämme tarkastellaan pikkuneitiä lähempääkin, kunhan sopii:). Itseasiassa mun mies oli kans ihan innoissaan näkemään vauvelin ja kysyi, voisko ne tytön kanssa tulla mukaan;)... No, katsotaan sitä sit tuonnempana.
matteusk ja Nappula rv. 21
Niin se terkka sanoi että tk:ssa on heidän gyne joka ultraa. Eli pakko kai se on uskoa. =) Tai jos se hassu nainen valehteli mulle.... ;D
Täytys ruokaakin kohta laittaa - kun Minja vinkuu nälkäänsä ;)
[b]Axe[/b] - On meidänkin tk:ssa (itseasiassa neuvolassa) ultra. Sillon kun aloin ootta Minjaa ja oli vähän epäselvää mikä rv menossa - niin ne vei mut ekalla neuvola käynnillä sellaseen huoneeseen missä oli ultra (neuvolan tiloissa kuitenkin). Ja sinne kuulemma pääsee ihan vaan tyyliin pyytämällä - et jos joku asia huolettaa niin ottavat sinne ultrattavaks. Mut noin muuten normaaliin neuvolakäyntiin ei kuulu ultra.
[b]Matteusk[/b] - Kiitos kuvista! Söpö irvistys neidillä :)
Jokos [b]Marieela[/b] ja [b]Mariposa[/b] on saanut siivottua?! *ärsyttää kun ei saa mitään aikaseks*
Kaupungille kaveria treffamaan. Muuten vaan oleilua... *haluaisi mennä ostamaan sisustusjuttuja, mutta tyhmät kaupat ei ole auki*
Voi että oli Talvikilla sit ihana pikkurinsessa! Ja se rusetti,apua ;) *tahtoo oitis heti nyt*
Ja söötti masu sulla Matteusk! Ja ihana irvistys tytöllä ;)
Joo,ei oo meitinkään neuvolas mahkuja ultraukseen,tosi tylsää. Olishan se ihan kiva nähdä onko tuolla mitään vai ei. oireita ei oo kyllä minkäänlaisia,ihan huolestuttaa :/
Leanna siellä on jo matkalla,hyvää lomaa nyt kummiskin!!! Ja väliaikatietoja kiitos lomasta,jos suinkin mahdollista!
Voi Axe,kyllä se sun vuoro kohta koittaa,oon ihan varma siitä!!! Ja sitten pidetäänkin juhlat! Virtuaalikakulla jne. !!!!
Nekku siellä ihan töpinöissään ;) Ihana lukea,kun ootte miehen kans nyt molemmat vauvakuumees! Saadaan kohta siunkin masu pullottaan ,ihanaa ;))
Mies lähti toisten lasten kans kylään,jäin tän toipilaan kans kotia. Alkaa varmaan pikkuhiljaa ihokin parantua,ainakin tuntuis kuivaavan jo nuo ekat näpyt ja ruvettuvan. Ja ruokakin jo Eetulle maistuu. Se onkin hyvä merkki.
Josko koittas matkia Marieelaa ja ruveta siistiin tupaa ;)
Vielä iltavuorossa tänään, ja etten sanois niin meni aamu ihan harakoille (tai miten sen nyt ottaa..) nukuttii 11 asti ja sit tulikin kiire et sain murekkeen tehtyä/syötyä ennen töihinlähtöä... Joten täällä taas...
Leanna sitten on matkalla!! Hyvää reissua!!
Neiti: olipas täpärällä ettei mies jääny laivan matkasta!! oisitkin saanu sen ylimääräiselle lomalle :) ei vaan tosin ois ollu kauheen hyvä juttu noin muuten...
Marieela: utelias ihminen kun olen niin missäpäin teillä on mökki? ja kenen kanssa tyttö siellä käy? ei siis elämää tärkeempi kysymys mut aina välillä mietin että ihanan usein saat viettää viikonloppua pelkästään miehen ja pojun kanssa.... ;)
Hönttä: mukavaa että Eetu alkaa paranemaan!!!
Matteuskilla oli uusia masukuvia... täytyy mennä bongailemaan.. äsken en vaan postii päässy???
Mut eipä tässä kummenpaa... taidan mennä kiusaamaan tuota keittiön pojua, sekun tosissaan on arvuutellu oonko raskaana vai en muttei usko että oon kun en yhtään näytä sille!! :) höh... miehet ei sitten nää mitää...
Miitsu 16+6 (huijaankohan viikoissa.... onko mulla OIKEESTI noin paljo?????)
ihana tyttö, TALVIKKI!!! =) Onnea paljon minunkin puolestani!!!
Mulla on siis niiiiiiin vetämätön olo, että ei mitään rajaa. =/ Mies on töisää 14-22, ajattelin et siivoon sillä aikaa kuusen pois ym, mutta tähän mennessä en oo saanu yhtään mitään aikaseks. Ottaa päähän. Onkohan mullakin joku kilppari-ongelma, ei tällanen väsymys normaaliakaan voi olla...
Mutta joo, ei liiku ajatus sen enempää kun ruumiinosatkaan, joten yritän saada EDES tuon kuusen ulos ennenkun tulee pimeää. =0
mii kp 7 (järisyttävää)
P.S. haluaisin vaihtaa nimimerkin, mutta kaikki MAHDOLLISET on jo käytössä!!!! Oikeesti, oon koittanu varmaan 50 erilaista.. täytyy varmaan ottaa joku ewrtdfytaw tai iaushrgiakfh.
" täytyy varmaan ottaa joku ewrtdfytaw tai iaushrgiakfh." *reps*
Ite oon miettiny kans,josko vaihtais välillä jo nikkiä,kun on jo monta vuotta käyttäny tätä samaa. Vaihtelu virkistäis :)
Mutta mää en saa aikaseks siivottua,oon leikkinyt vaan Eetun kans lattialla ts. vieritellyt sille pehmopalloa ja se sit on koittanut saada sen kiinni ja älytön kikatus,kun on saanut siepattua pallon. Nyt se koittaa syödä mun varpaat...hassu lapsi :)
sain kaverilta sähköpostis hauskan kuvan meitin tytöstä,lähetin sen sit etiäpäin,jotta siellä se nyt on ;)
Käväsin pienentään sen samalla.
NEKKU: Juu en ole minä ainakaan siivoillu, just sain miehen ylös sängystä. Sanoi vaan aikasemmin et väsyttää kamalasti kun ei töissä voinu nukkua! Normaalisti siis nukkuu aina jonku pari tuntia ainakin töissä.
Mutta nyt se siis vihdoin heräs kun makaroonilaatikko alkoi tuoksumaan.. Eli syömään. Moi!
Ai niin, MIIn uus nikki on aika repäsevä. ;) Mulle ehotti joskus muistaakseni MSN ihan hulluja nikkejä, mm. hinaaja! Heh. En ottanu. :)
vähän aikaa meni kun katoin et mikä ihmeen iajika tänne niin tuttavallisesti kirjottaa... apua!!! eihän tuota muista ikinä?????
Axelle paljon halituksia!!!! Niin sitä toivois sitä plussaa sulle pian!!!! Eipä siihen masikseen taida muut auttaa :(
oiskin kyllä kivaa että ultra oi käytössä neuvolassa, ärsyttää oikein kun täällä ei oo kun tuo yksi ultra... Välillä tuntuu ihan hölmölle kun sanotaan että ultralaitteet on mut niitä ei käytetä kun tarvittaessa jos on ongelmia... Miksei niitä sitten käytetä jos kalliit vehkeet on hommattu?? kuluuko ne liikaa käytössä??? eikö ne mee ihan hukkaa jos ei käytetä... no joo tästä tekniikasta tietämättömänä... ja todellisesta käyttöasteesta myös!!
mulla on melkee ollu vilkasta mutta alkaa vissii olla pinna täynnä näitä asiakkaita kun en meinaa jaksaa vääntää rautalangasta joka asiaa... arkisin on kivempaa kun on näitä työnpuolesta reissaavia... niille ei tarvi jankata joka asiaa.... :(
Löysinpäs vihdoin uuden nimen!!!! =D Eikä edes mennyt kun pari tuntia!!! =D Huh mikä urakka. Siis kaikki, KAIKKI uskomattomatkin oli varattu!!! Mulla meni hermo ja ajattelin että tää kone on jotenkin tiltannu, sit heitin siihen vaan jotain, kokeilin että jos se olis siihen iajikaanki sanonut että on käytössä ni olisin lähtenyt lopullisesti.
Mutta ollaan sitten Lynette, kun kaikki muut oli varattu!!! Ja mä REPEEN jos täällä on jo Lynette pienellä L:llä, vaihdoin siks et huomasin et täällä on joku Mii, meidät ois liian helppo sotkee.
t: ex mii80
Eikös se täydellisten naisten suurperheen äiti oo Lynette??? muistanko oikein???? onko kukaan seurannu...
;)
Tää päivä ei kyllä lähde käyntiin lainkaan, iikin puuttui otsikosta, kun silmät harittaa.
Eilen oli koko päivän tasasen kammotus olo ja sen myötä mä oon nyt päättäny jättää kahvin pois ja kokeilla paraneeko olo. Opiskelin noita kilpparin vajaatoimintaan vaikuttavia ruoka-aineita ja tajusin, että ei mulla koskaan oo ollu hyvä olo kahvin juonnin jälkeen vaan ennemmin päinvastoin ainakin viime aikoina.
Hirveellä tahdonvoiman puristuksella jätin juomatta ja nyt olo on kuin kuolleella kutulla, yllättävää sinänsä.. =D
Voi Talvikki minkä ihanan ihanan prinsessan sait! Tuollainen söpöäinen kyllä piristää aamun kuin aamun! Aivan hurmaava pikkuinen ruusunnuppu! [color=red]♥[/color]
Nyt lyö kyllä ihan tyhjää päässä, pitää lukea myöhemmin tuo eilinen pino tarkemmin.
Mutta sillä välin oikein hyvää loppiaista koko kuttulaumalle perheineen! =)