Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tuntee suomalaislapset....? Karseista kypärämyssyistä,rumista haalareista ja kuomista ;)

Vierailija
06.01.2006 |

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 1v9kk ikäinen lapsonen ja eteisestä löytyy minusta oikein nätti halpishaalari, kypärämyssy (siis semmoinen paksu) ja Kuomat. Onko se nyt oikeasti häpeällistä pukea lapsensa mukaviin ja lämpöisiin vaatteisiin ja kenkiin? Itse olen yh, eikä todellakaan ole varaa ostella erikseen kyläily- ja kauppareissuja varten hienoja ja hirmukalliita ulkovaatteita ja kenkiä. Minä ainakin riisun aina kaupassa heti ensimmäisenä lakin ja avaan haalarin ja riisun yläosan vyötärölle. Eikä kuulkaa tule yhtään kuuma. Mä en ymmärrä, miksi pienellä taaperolla pitäisi olla jo vaatteet kuin teineillä tai aikuisilla. Kyllä semmoisiakin vaatteita saa vielä pitää ihan kyllästymiseen saakka. Ja sitten on vielä semmoinenkin pointti, ettei täällä pikkukaupungissa valikoima ole mikään valtaisa (esim. H&M, Lindex tai KappAhl eivät edes kuulu valikoimiin laisinkaan), joten on ostettava siitä valikoimasta mitä löytyy. Nih. :)

Vierailija
62/63 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talviliikunnan ilo lämpimissä varusteissa. Kuomat ovat kyllä hirveät, eivätkä sovellu kävelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperohan voi yhtäkkiä istua mihin vaan, ja kiva jos päättää pyllähtää parkkipaikan loskaan ilman kunnon ulkoiluhaalaria.

Isommalla, >3v, onkin jo sitten kiva käyttää asiointireissuilla pelkkää toppatakkia.