+++Ensikoiden loppiainen+++
Kommentit (39)
vaikka harmillistahan se on. Mutta Q:n toinen mittari taisi olla parempaa tekoa - vai hajosiko sekin, en muista...:=)
fio, hyvä kuitenkin, että piinailu loppui - jos nimittäin piinailee turhaan niin kuin musta tuntuu. Täti tulee vanhojen merkkien mukaan vasta n. 4 pvän päästä lukeista. Eli mä pääsen uuteen kiertoon vasta n. viikon päästä....plääh....
mulla jo toine sidu menossa, käytiin ikeasta hakemassa yksi hyllylevy ja kohta alan kokkaileen:=)
++++++++++säteitä enskoille ja mukavaa iltaa!!!
-mooli
tarkotin siis että koska sulla OLI ovis? =)
Naksu:Luulin että ovis oli n.kp 9-10, mutta kun täti näin aikaisin tuli niin viittaa kyllä jopa aikaisempiin kp:ihin... Mutta tässä kierrossa aion olla viksumpi ja aloittaa oviksen testailun paljon aikaisemmin. Nyt kerkesi lämmötki noussa ennenku pääsin testaamaan ;)
mooli: siinä mielessä tämä oli ihana kierto et pääsee heti uudelleen yrittämään kun kierto oli vain 20 päivää! Olispa ollu koko ajan tämmöistä... Toisaalta nyt tuntuu asiat paljon helpommilta kun tietää että ovuloi ja osaa odottaa tätiä suurin piirtein oikeaan aikaan :)
Nyt hoitojen aikana on muuten kuukautiset helpottunu: ei säre enää läheskään niin paljon kuin aikaisemmin ja kestää enää vaivaiset 4 päivää :)
Milloin muuten mooli olet aloittanut luget??? Mulla on menny aivan ohi tämä juttu..
Minunki varmaan pitäis korkata joku pullo :) olo on aivan sellainen että nyt haluttaa vähän, kun uusi vuosikin meni aivan penkin ja ratin välissä :)
Join neljä puolikasta ja nyt avattii vinkku:=) JEE!!!
Fio, kokeilin tossa syssyllä lugeja, koska mulla on ovis aika myöhään kierrossa, ts. luteaalivaihe jää n. 9 päivän mittaseksi, joka mun gynen mukaan on hieman liian lyhyt. Joten kokeilin lugeja syksyllä ja nyt tässä kierrossa uudestaan. Uskon, ett meil joku muu kiikastaa kuitenkin... vaik mussa ei mittän vikaa löydetykkään:=)
nastaa iltaa, enskat! aateltiin töllöttää telkusta se casanova.
-m-b
Join neljä puolikasta ja nyt avattii vinkku:=) JEE!!!
koottiin se ikean vehe.
Fio, kokeilin tossa syssyllä lugeja, koska mulla on ovis aika myöhään kierrossa, ts. luteaalivaihe jää n. 9 päivän mittaseksi, joka mun gynen mukaan on hieman liian lyhyt. Joten kokeilin lugeja syksyllä ja nyt tässä kierrossa uudestaan. Uskon, ett meil joku muu kiikastaa kuitenkin... vaik mussa ei mittän vikaa löydetykkään:=)
nastaa iltaa, enskat! aateltiin töllöttää telkusta se casanova.
-m-b
on kunnon pirskeet taas käynnissä hihiiiiii!!!!!!!!!!!!!! ;)
Ootte kyllä hauskoja!!!Ite kärvistelen täällä,mahaa koskee ja ootan kokoajan että kesken menee.Tekis mieli tehä vielä yks testi et näkis saisko yhtä vahvat viivat,mutta testejä ei nyt oo!
Juo mooli munkii puolesta pullo vinkkua!Aaaah ku maistuski punkku......;)Hihiiiiii!!!!
Toki oot raskaana - kyllä testit on se jo kertonut!!! Tsemiä nyt vaan, nauti sä ihan muusta kuin alkosta:=)
*haleja*
m-b
Vai on tyttöillä pileet pystyssä :)
Ite testailin eilen illalla uudelleen ja ihan selvä plussa. Ei ihan niin vahva, kuin kontrolli, mutta melkein :)
Toivotaan, että asukki pysyy kyytissä...
Pepsis: Kyllä se oikeasti käy kipeää... usko pois :)
jooo,määä nautin hormooniryöpsähdys humalista...;)Hihiiiii!!!!!!!!
Joko oot tuiskeessa mooliseni?
Koskeeko sun paljo mahaa ja menkkamaisesti?
Sillon, kun oli kolmas viikko lopuillaan, sain aivan kamalan krampin mahaan. Menin ihan kippuraan lattialle, näitä on tullut muutama. Sellainen menkkamainen jomotus aikeastaan koko ajan päällä, välillä nipistelee navan kohdalla.
Eli ihan samoja varmaan, kun sullakin :)
Heissan!
Vai että bileet päällä... ;o) Mä liityn joukkoon: toinen (ja viimeinen lasi punkkua menossa) - ihan vain, jotta kiinnittyminen kävis helpommin (niin olen antanut itselleni kertoa...ü) Siis ovistestin ja tuntemusten mukaan ovis eilen (kp20/29-30 tai jotain) ja nyt jännittää jo. Ihan mieletön helpotus kun pelkäsin, etten ois ovuloinu ollenkaan. Se, että kävikö tuuri nyt, tuntuu tässä vaiheessa aika toisarvoiselta. Mä olin viime vuoden helmikuussa isossa leikkauksessa ja sen sekä piltsujen jäljiltä oli olo, et mitenkähän käy. Saa nähä, koska tää positiivisuus kolahtaa. Viimeistään tietty silloin kun se perhanan tätsä kurvaa tänne ilman kutsua.
Siitä tulikin mieleeni, että kylläpä se on ollut nyt ehtivä, kun noin monet teistä se on löytänyt. P*****le! Ja lohtuhaleja. Mutta ei muuta kuin seuraavaan taistoon...
Tuli muuten mieleen moolin kommentti krapulattomasta aamusta. Juteltiin miehuksen kanssa tänä aamuna samasta asiasta. Kuinka paljon sitä ennättääkään viikonloppupäivänä, kun heräilee freesinä. Tästä vois tulla tapa! Onneks tää punkku loppuu tän lasin jälkeen. ;)
Hauskaa iltaa kaikille toivottelee Amy
Nam nam!! En mäkään Amy mitään lärvejä vedä, ei vielä kuiteskaan uskalla ku ei se täti oo kaartanu paikalle... Mies kyllä tos yritti houkutella, sanoi et en kai mä enää elättele toiveita... Enpä kait...
Kyllä käy kateeks noitten Ull-maj:n ja Pepsin masukipuja!!! Kyllä vihloo ja kramppailee täälläkin, ikävä kyllä eri syystä...
No, mut iltaa jatkamaan..
Juu, en mä kuvitellutkaan, et sä naksu (tai kukaan meistä) mitään lärvejä vetäis, jos vähänkään on mahiksia. Eiköhän meillä vaan oo se maalaisjärki, et normaalia elämää, kunnes plussa sit joskus napsahtaa. Ja mä uskon kyl, et napsahtaa ihan jokaiselle! =)
-A-
Mulla kyllä on kieltämättä nyt jo muuttunu elämä huomattavasti, ku on yritys alotettu. Ennen nimittäin käytiin lähes jokaikinen viikonloppu baareissa ja vedinkin oikeen kiitettävästi... Sit ku yritys alkoi, oon ollu nollalinjalla aina oviksesta lähtien. Nyt siis poikkesin " periaatteistani" , mutta ku ei nyt vaan oo enää paljoo mahkuja et ois pieniin päin...
Heissan pitkästä aikaa!
Tulin taas piipahtaan täälä hiljasta on ollut osaltani, ajatukset vauvasta ja yrotyksestä olen yrittänyt siirtää taka alalle ja antaa ajan tehdä tehtävänsä.
Pepsin näin plussanneen heti uuelleen, Onneksi olkoon teille siitä, olkoon enkelit mukananne loppuun asti.
Naksulle ja kukahan se toinen oli...moolikohan se oli jotka siellä oottlevat tätiä, mutta ei näy..
täälä sama homma, tai siis kun en tosta oviksesta oikein tiedä perjantaina kp26 testasin negan ja torstaista asti on tullut jonkin verran tuhrua, mutta tää rintojen arkuus sivuilta mua kovasti ihmetyttää kun tämmöistä ei ole tämän reilun puolen toista vuoden aikana koskaan ollut! tiedä sitten, mutta usko ei riitä plussaan enään kun tuhrutteleen jo rupes ja testi negaa. kierrot 25-30, nykyään pyöriny tuossa 26-27 välillä.
Fiolle pahoittelut tädistä(olikohan muita sen luuskan yllättämiä?pahoittelut!)
Noh täytyy kattoa mitä se huominen päivä tuo tullessaan ja jatkaa elämää eteenpäin ei se auta muu, kyllä se joskus tärppää meilläkin! sitä ei enää osaa eis pahemmin vihastua sitä tädin vierailua kun siihen on niin tottunut!
Hyvää yötä!
käärö kp28(justiinsa vaihtunu)
Sais jo tännekin se akka sit tulla ni pääsis uuteen yritykseen, mut ei tuu vaikka kuinka yritetään! =) Yleensä meinaan S auttaa tädin tuloon, nyt ei sekään! On tää nyt kumma ku ei tuu plussaa mut ei myöskään tätiä!!!!!!! Koskas sulla on ovis? Vai testasitko?