Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++Ensikoiden loppiainen+++

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan löytäny vielä meidän aloitusta ni pykäsin sen...

Lämmöt edelleen korkealla, kutta toisaalta nukuin tosi levottomasti, eikös joku sanonu että jos nukkuu huonosti, lämmöt ois sit joka tapauksessa korkeella? No, tätiä odotellessa! Tulis vaan pian ni pääsis taas uuteen yritykseen...

Onko mitään ehdotuksia (halpaa sellaista) mitä voisi tänään puuhailla? Se kylpylä jäi sitte eilen väliin ja mietittiin sitä täks päiväks, mut toisaalta siellä on varmaan melkonen tungos näin pyhäpäivänä... Mielikuvituksen puutetta ku ei keksi mitään kivaa tekemistä... Mutta hauskaa loppiaista kaikille!

Vierailija
2/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinenkin kerrankin näin aikaisin liikkeellä....

Onnea Pepsis!!

Ja pahoittelut Masulle ja Auroralle. Tiedän miltä tuntuu...

Omaa napaa: se löysi se akka sitten tännekin eli eipä tarvinnu uudestaan testata. Pettymys on suuri, mutta alkaa olla jo arkipäivää. Usko loppuu tähän touhuun :( Eli nyt kp 1/27-33, menee nuokin jo uusilla lukemilla.

Lähden siis mököttämään anoppilaan.

Hyvää viikonloppua itse kullekin

t. Afternoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään väsyttää aivan pirusti.. Anteeksi kielenkäyttö..

Olis pitäny vaan jäädä sänkyyn makaamaan ja nukkumaan.. :(

Täällä oli muutama tädin yllättämä, afternoon ja aurora ainaski, pahoittelut heille.. Helmijunaan rynnistätte sitten yhdessä :)

Naksu ja mooli, ei saa vielä luovuttaa sille akalle! Kyllä te kumpainenki voitte saada vielä plussat!

Nyt täytyy kyllä myöntää, että olen vähä kade pepsille :) Sie saat vauvan, ja mie en voi enää mitään muuta miettiäkkään.. :)

Lämmöt on edelleen ylhäällä, illalla oli ihan hiukkaa vaille 37 ja nyt aamulla normaalisti vähän kohonneena :) odotellaan :)

fio, kp20

Vierailija
4/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin vielä väsyttänyt aamulla, mutta mies alkoi kolistelemaan jo kukon laulua aikaan (lue 9:00) kun oli lähdössä järvelle verkkoja viemään.. Jäinkin tänne yksin ton pahaisen sukulaisen kanssa aamupäiväksi:( Eli kp2/25-30 elellään...

Pahoittelut Atfernoon sullekin tädistä, meitä onkin täällä nyt sitten monta helmikuun junaan menijää, onhan kaikilla jo liput varattu?? Siihen on pakko päästä!!!!

Tänään lähdetäänkin ulos syömään ja leffaan kavereiden kanssa, eli mukava ilta tiedossa:) Mutta nyt koitan saada itseni täysin hereille ja käydä suihkussa ja sitten aamupalalle... Mukavaa loppiaisen jatkoa kaikille!!

A

Vierailija
5/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on joka kerta vaan kova pala! Täältä tullaan perässä ja voin siis hyvin kuvitella tunnelmat...

Mulla mahassa möyryää aina välillä siihen malliin että kuokkavieras on väistämätön tosiasia. Nyt kp26-27, miten sen nyt laskee. Lämmöt oli tosiaan kyllä huippukorkeat aamulla, 36,9.

Fio: samainen kateuden peikko asustaa täälläkin edelleen!

Taidetaan lähteä isommalla porukalla pulkkamäkeen ja illemmalla syömään, saa vähäks aikaa jotain muuta ajateltavaa..

Vierailija
6/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu, Aurora ja Afternoon: Tosi pahoillani oon teidän puolesta! Voin vain kuvitella miltä tuntuu kun niiin toivoo sitä plussaa ja sitten joutuukin pettymään...

Pepsis: ONNEA!! Me kaikki pidetään peukkuja että tällä kertaa siellä masussa pysytään kyydissä!

Vierailija
7/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni tädin yllättämille!Kyllä se vaan aina vetää mielen matalaks!*lohtuhali*

Naksu,noi lämmöt ainaski kuulostaa hyvältä ja fiolla kans!Mä niin toivon teille kaikille sitä plussaaaa sydämeni pohjasta!

Aamulla tein sen viimesen testin,halusin kattoo vahvistuuko plussa,ku viimeks ei nii käyny,nnäkyivät vaa tummentumana jossai pohjalla.Nyt sit alkoi melkeei heti tulla viivaa ja selvä vaal.punanen ja paljo vahvempi ku eilen.Vois sanoo nyt että selvä plussa se on.Ei se kyl kontrollin vahvune oo läheskää mut hyvät värit siin ainaki on ;)Yöllä koski paljo mahaa ja tänäänki.Vihloo tosi kovaa lonkkia ja nivusia ja sit ku yskäsee tai vaihtaa asentoo ni tulee repäsykipuja vai mitä lie.Ja menkkamaisesti koskee mahaa.Vähä kyllä pelottaa taas jos nää enteilee jotain pahaa.Rinnat o nii kipeet etttei oo koskaa ollu!!

Plussaonnee kaikille!!!!!!!!

Vierailija
8/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt ehdin minäkin koneelle. Koko aamun oon taas siivonnut ahkerasti. Pakko oli, kämppä alkoi olla kuin kaatopaikka (no, ehkä melkein ainakin...). Mulla on aina tälläisiä siivouspuuskia ajoittain ja silloin on menoa ja meininkiä. Pesukonekin sanoo varmaan kohta sopimuksensa irti kun nyt jo kolmatta koneellista menee putkeen... :) Olen siivoushullu. Onneksi mies on töissä, se ei kestäis tätä.

Pahoittelut Auroralle ja Afterille! :( Joka kerta tädin tulo on pieni katastrofi, mutta kyllä se siitä taas valkenee kunhan muutama päivä taas kuluu. Kohti uutta yritystä vaan! Tsemppiä!

Naksu: Pulkkamäki kuulostaa kivalta! :) Viettäkäähän hauska päivä!

Vierailija
9/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinuhepo: Kiitos kiitos, oli kyllä hauska päivä! Nyt vaan kuumottaa kaikki paikat ku palelsi niin paljon neljän tunnin pulkkailun jälkeen. Oli kyllä hauskaa, enkä ees paljoo aatellu vauvajuttuja sinä aikana! =) Paljoo siis... ;)

Pepsi: Nyt alko jännittään! Mitäs noi tollaset repäisykivut (vai mitä oli) onkaan? *nolona kysyy* Mulla on meinaan parina viime iltana tullut sängyssä pyöriessäni muutaman kerran sellanen outo revähdyksen tunne masuun. Ihan ku kylkeä kääntäessä lihas tai joku revähtäis tuolla alamasussa, vaikee selittää... En ookaan ajatellu sen voivan olla " oire" . Hmmmm.... No, nyt taas nuijin päätäni seinään, ei pidä innostua, kuvitelmaa kaiketi vaan!

Nyt lähdetään miehuksen kanssa syömään! Hauskaa iltaa kaikille!

Vierailija
10/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun pulkkamäkeen ja syömää niiku Naksuki!! :)

Onpas hiljasta,missäs kaikki on?

Mulla tuntuu Naksu tossa missä alkaa lonkkaluu ja mihin yhtyy nivunen ja häpykolmion toinen pää(tajuskoha kukaa)niin siinä risteyksessä ne vihlasut kovaa.Tuntuu juilimisia muuallaki mut kaikist eniten noissa lonkkakohissa.Jos yskäsee,saattaa repästä tai vaihtaa sängys asentoo ja sit toine missä oon huomannu et repäsee on jos esim.kurkotan ylhäältä astiakaapista jotain.Naksulle peukkujaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Missä mammat on?

Entä mooli?

-pepsimax ja mini (viel ei kehtaa ees laittaa viikkoja)

Vierailija
11/39 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan!

Leppoisaa päivää ollaan täälläkin vietetty: aamulla nukuttiin pitkään, päivällä käytiin hiihtämässä ja iltapäivällä nokosten sijasta tuli hiukan pupuiltua. Ja sekös vaan sattui sopivaan saumaan, kun eilen sitten pongahti ovistestiin se melkein yhtä vahva toinen viiva ja tänään on tuo alavatsa nippaillut ja juilinut huolella. Taidan minäkin siis ovuloida, vaikka toisin pelkäsin. Tästä se jännitys alkaa... =)

Iloisella mielellä, Amy (kp 20/29-30, mutta saa nähdä miten tuo nyt venyy...)

++++tuulia joka puolelle!!!

Vierailija
12/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks kappale mammaa ;)

Väsymys ja pahoinvointi alkaa olla väistymässä.. Onneksi! Alkaa jo tuntumaan että jaksaa kotona tehdäkkin jotain ;)

Varattiin nyt sitten ulkomaan matkakin.. kamala kun olikin kallis, mutta ajateltiin käydä lämpimässä vielä ennen pikkuisen tuloa kuitenkin!

Lähtö olis maaliskuun alussa, sopivasti rakenne ultran jälkeisenä päivänä!

Pepsille IIISO Onnittelu hali :) Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee niin ku pitääkin!

Vielä kaksi piinaavaa viikkoa ja sitten olisi np ultra.. Mieskin pääsee tällä kertaa mukaan! Varmaan purskahtaa itkuun ku näkee pikkusen ;) Niin se ainakin varoitteli.. Ollaan molemmat aika herkkiä kyynelehtimään!

Nyt täytyy alkaa imuroimaan kun vanhemmat on kohta tulos käymään..

Pikaisia plussia teille kaikille :)

Niamey ja pikkunen rv 10+2

Vierailija
13/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kans jatkaa samaan pinoon, kun on vielä aikas lyhyt:=)

Hyvähyvä Niamey, hienolta kuulostaa suunnitelmat ja kyllä se pahoinvointikin siitä...!:=)

Mooli teki tänään putipuhtoisen negatestin acon 10:llä, kp25/26-29, ovis kp16-17. Jatkan lukeja ja testaan seuraavan kerran ma-aamuna, sitten luket saa jäädä ja tätiä odottelemaan. Ei oo huono fiilis, malttamattomana vaan ootan pääsyä uuteen kiertoon = uudet mahikset! Koskaan ei epäonnistu ennen kuin lakkaa yrittämästä....:=)

Mukavaa weekendiä kaikille, tää lähtee nyt lenkille (kun on piiiiiitkästä aikaa aamu ilman darraa:=)

-m-b

Vierailija
14/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Hemulista kuulunut mitään? Entä tokkopasta?

Miten meidän kaksi Q-mammaa voi? Entä Pauli-Nea??!!

-m

Vierailija
15/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli enää en elättele edes pienintä toivoa... Nyt kp27, menkkojen pitäis alkaa näillä näppylöillä... Vituttaa niin ankarasti!!!! No, voinpahan illalla korkata viinipullon ilman huonoa omaatuntoa. Perse!

Nyt lähdetään ostamaan miehelle sellaset vitamiinipommit että alta pois! Ens kierrossa tärppää vaikka se ois mun viiminen teko!!!!!

Pienen pientä uhoa ilmassa mutta mitäs tuosta!

Vierailija
16/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois nyt plussaa näyttäny!Tiiätkö millo sun ovis on ollu?

Mä alotin täs kierrossa syömään Multitabs Special 2+,niin ja greippimehua litkin nyt tokaa kiertoa.Meillä ei taaskaa pupuiltu ku kp8 ja kp10 ja luulin et ovis on ollu kp14-15,mut hieman epäilyttää oisko simpat noi pitkää hengissä selvinnet.Aika kovat mahakivut on välillä.Saa nähä kui käy!

Plussaonneee kaikille!!!!!!!!!

Vierailija
17/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään ens kierrossa kaikki konstit, jos täti nyt päättää tulla! Lähdetään me sitten vetämään helmijunaa!!! *halaa*

mooli

p.s. kippistelen mielelläni sun kaa illalla:=)

Vierailija
18/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pee ku oli nega!Mulla rupee näköjää jo muisti pätkimäää ;)Plussaonnee teilleee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
19/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siittä!

Mooli: joo, helmijuna kuulostaakin kivemmalta! =D Ei vaan... No, sit ois mulle synttärilahjoista parhain jos niin kävis, ens kuun alussa ku täytän jo 26! =/ Katsotaan kuinka kovin lasit kolisee illalla! ;)

Pepsi: Mä kans alotin ton Multitabs special 2+:n popsimisen tän kierron alussa, greippimehuu oon litkiny jo useemman kierron ajan, helokkiöljykapseleita vaihtelevasti, nyt hain vielä täydennykseksi vehnänalkioyljyä. Ja miehelle vitskuja... Mä sain ovistestiin plussan jo kp9, siks nyt vähän ihmettelenki tätä mun kiertoa.. Taidan heittää noi testit mäjelle, eipä näytä kummasti apua niistä olevan! Noh, " ihanaa" Täti Punaista odotellessa...

Vierailija
20/39 |
07.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä sitten taas kävi että täti löysi tiensä tänne. Mutta se on ihmeellistä että nyt jo: kp21 vaihtui kp1ksi... Mutta nyt oppineena tiedän että ensi viikonloppuna meillä pupuillaan enemmän kuin missään muussa huushollissa ;)

Lämpömittarinkin hajotin, tein Q:t!! :) No ei siitä sen enempää, mut maanantaina lähden metsästämään uutta ja parempaa!

Naksulle ja moolille pahoittelut negasta.. :( Ehkä täti kuitenki kiusii minua niin ettei muista teitä ;)

Plussaonnea kaikille!!

fio, kp1