ARGH! rv 39 ja uteluja satelee: JOKO?JOKO?JOKO?
Että on raivostuttavaa herätä ja avata puhelin: Joko halkesit? Syntykö jo?
Ja sitten jos vastaat viesteihin että ei vielä, niin seuraavissa viesteissä neuvotaan jo harrastamaan seksiä,saunaa ja siivousta yhdellä siiderillä terästettynä,se kuulemma käynnistää!
Mikä kiire tässä on? Onko yksikään vauva jäänyt ikuisiksi ajoiksi äitinsä kohtuun? Eiköhän se vauva tule kun on tullakeseen?
Antakaa mun olla rauhassa raskaana loppuun asti!
Kiitos ja hyvää huomenta!
Kommentit (3)
Viesti kuului näin:
" En voi vastata, koska olen synnyttämässä. Pojalla painoa noin 10 kiloa ja pituutta 80 cm"
Kaikki muut tajus ton v*****luksi, paitsi anoppi =)
Että seuraaviin uteluihin pääsenkin sitten vastaamaan jo hymyssä suin nyytti kainalossa!
ap
Muistan niiiin hyvin ton todella ärsyttävän tunteen. Mä aloin vastata näihin " Joko vauva ilmoittelee tulostaan" -viesteihin että " Koitin kysyä, mutta ei se vastannut mitään :)" Mua ei kiinnostanut alkaa kaikille selittämään jokaista supparia ja polttoa, sittehän kyselyt olis vaan yltyneet...
Tsemppiä sulle loppumetreille!!! =)