Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kellään tietoa,miksi naudanlihaa..

Vierailija
18.06.2008 |

siis ei ole missään kaupassa juurikaan myynnissä??nimenomaan sisäfilettä..yhdessä kaupas on,mutta 39.90e kilo!!!!ja myyvät1,5kg pakettina...siis järkyttävää!!!!ois ollut kiva grillata,mutta täytnee tyytyä vain kanaan ja kalkkuna makkaraan,me ei syödä ollenkaan possua...sitä on kyllä kaupan hyllyt täynnä..voih,odotin saavani kunnon piviä juhannuksena,mutta ei niin ei...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen naudanliha ei riitä kattaamaan markkinoita, eli naudanlihasta on pula. Myös elintaso on noussut niin, että sisäfileeseen on yhä useammalla rahaa.

Vierailija
2/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joku ihme säännöstely koskien Brasilialaista naudanlihaa, siis ettei sitä saa enää tuoda vapaasti tai jotain ihmettä :) Eli siis tosi epämääräinen on tämä tietämykseni taso :):)

Vinkki: Osta lampaan tai karitsan sisäfilettä pakkasesta, se on parempaa kuin naudan sisäfile. Itse en pidä esim. lampaan paistista, mutta nuo fileet kokonaisena krillattuna on jotain niiiiin hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu kielsi ihme perustein brasilialaisen naudanlihan. Tosiasiallinen syy oli puhdas protektionismi. Siitä nyt kärsitään ja syödään possua ja camping-lenkkiä.

Vierailija
4/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudanlihan tuotanto ja syöminen on erittäin epäekologista, joten on vain hyvä, jos kulutus vähenee.

Vierailija
5/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänsä hyvä että tuo tuonti on nyt jotenkin rajoitettu. Minusta on niiin turhaa kuskata elintarvikkeita toiselta puolelta maapalloa.

Vierailija
6/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä muistanut koko juttua, vaikka kyllähän sen olen kuullut uutisissa..kiitos vinkistä, ehkä kokeilenkin sitten tota karitsaa;)hyvää juhannusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan