Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko masennuslääkkeet kalliita?

Vierailija
06.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri hintaisia. Kannattaa pyytää apteekkia vaihtamaan lääke halvemapaan... Itselleni määrätty lääke maksoi 40e/kk, pyysin vaihtoa halvempaan, joka maksoi n.10e/kk. Ja kyseessä oli TISMALLEEN sama lääke, siis saman firman valmistama rinnakkaislääke omalle tuotteelleen. Tämän kuulun farmaseutti ystävältäni ja lääkärini vahvisi asian... Kumma juttu että määräsi sitä kalliimpaa...?! Saattoi tosin mainita että kannattaa vaihtaa halvempaan...

Jos sinulla on taloudellisesti tiukkaa, niin sossu saattaa korvata lääkkeesi.

Vierailija
2/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan tietää maanantaina suositteleeko lääkäri itsellekin vai ei.. Ei kyllä tohon ~40¿/kk linjaan oo varaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse makselee niitä 40e/kk, (jopa enemmän!) maksavia lääkkeitään, vaan niitä ostelevat ne, joille korvataan kaikki lääkkeet esim. työterv.huollosta/jostakin vakuutuksesta tmv.

Mutta tosiaa, en enää muista masennuslääkkeeni nimeä, en enää tarvitse sitä:) mutta kannattaa ehdottomasti pyytää apteekkia vaihtamaan lääke halvempaan rinnakkais tuotteeseen! Ja lääkärille voi jo reseptin kirjoitus vaiheessa mainita, että halvinta mahdollista kiitos. Tosin kaikki lääkkeet eivät sovi kaikille, mutta on niitä halvempiakin lääkkeitä jo motaa eri sorttia:)

n.10e/kk tosiaan maksoin omista lääkkeistäni, se oli mielestän ihan kohtuu hinta... Jos miettii, että äkkiä jättää jotakin 10e: arvosta kuussa ostamatta, muutaman kahvin kahvilassa/pari tuoppia esim:)



Voimia sinulle ap. toivottavasti löydät itsellesi sopivan lääkityksen!!!:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi