Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1V4kk ikäisen lapsen totaalinen MAITOLAKKO!!!

Vierailija
05.01.2006 |

Tähän asti on juonot 250ml aamulla ja iltapäivällä, kiltisti puoli litraa päivässä (tuttipullosta vielä joi, nokkiksesta ei vaan mennyt alas).

Nyt vaan ei maito enää kelpaa, ei edes aamuisin...!!?

Juustoa, jogurttia ym. syö kyllä paljon, mutta kuitenkin tämä maidottomuus huolettaa, ruuan kanssa haluaa vaan vettä.

Apua, pitääkö vaan hyväksyä ettei juo enää maitoa ja tarjota muita maitotuotteita tilalle vai mitä?!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla vajaa parivuotias joka aloitti maitolakkoilun kanssa tossa suunnilleen 1,5v iässä.

Sen jälkeen on tästä ollut ainaista vääntöä, mutta ei vaan suostu juomaan. Tilannetta ei paranna se, että me vanhemmatkaan ei juoda maitoa joten ei olla näyttämässä hyvää esimerkkiä.

Joskus juo desin tai pari mutta joinakin päivinä ei yhtään. Ei suostu ottamaan muuta kun vettä tai mehua.

Olen koittanut pitää tiukkaa linjaa ja välillä vaan tuputtanut maitoa ja jättänyt mehut ja vedet antamatta. Ei kelpaa piimä eikä kaakaokaan.

Mutta ei auta, sitten ei juo mitään.

Meillä sitten annetaan juustoa ja viiliä että sais kalsiumia jostakin.

Mä olen tän asian kanssa ollut välillä ihan hermona mut kohta taidan vaan luovuttaa. Juokoon sitten vaan mehua ja vettä???

Jos joillakin tosiaan hyviä niksejä niin antaa palaa.

Vierailija
2/5 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" nyt olen jo iiso" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullosta joi hyvin mutta kun ne heitettiin pois ei kelpaa enää. Sitten kylässä ollessa annettiin punaisen purkin maitoa ja uppos! Sitä nyt sitten juodaan meillä,ainakin sen aikaa että rasvaton taas menee.

Vierailija
5/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap