Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosia vaivannut asia...

Vierailija
05.01.2006 |

Kun olin ala-asteikäinen, olin uimarannalla uimassa. Samalle rannalle tuli naapurin lapset (alle kouluikäisiä, uimataidottomia). Heidän isovanhemmat vahtivat heitä. Minulla oli uimapatja. Aloin sitten kuljettamaan naapurin lapsia uimapatjalla syvemmälle, koska he halusivat. Leikki päättyi kuitenkin ikävästi, koska yksi lapsista tipahti patjalta ja painun pinnan alle, koska ei osannut uida. Minä hyppäsin hänen peräänsä ja toin hänet patjan kanssa rantaan. Lapsen keuhkoihin oli mennyt hieman vettä, ja hän oksensi ne pois rantavedessä. Lapsen isovanhemmat tuli paikalle ja vihaisesti minua mulkoillen lähtivät lapsien kanssa pois.

Miten te olisitte isovanhempina reagoineet tilanteeseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käyttäydyit vastuuttomasti, ei haittaa koska olit tyhmä, lapsellinen ja niin pieni. Vastuu oli isovanhemmilla. Toimit kuitenkin ripeästi ja oikein heti kun tarve tuli. Et hätääntynyt jne. Se on arvokas piirre ja opit varmaan koko hommasta paljon.

Itse opetin uimataidottomia lapsia uimaan ala-asteikäisenä. Lapset ovat erilaisia!

Vierailija
2/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon järki päätä pakottanut???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhempia ja sinua. Isovanhemmat pelästyivät, mutta olit vielä niin pieni, ettei sinulta voinut odottaa aikuisen käytöstä.

Vierailija
4/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ollut ala-asteikäisenä vastuussa heidän lapsenlapsistaan. Onneksi ei käynyt mitään pahempaa. Todella huono esitys ko. isovanhemmilta. Koita nyt jo unohtaa koko juttu, sinä et syyllistynyt mihinkään muuhun kuin lapsen ajattelemattomuuteen.

Vierailija
5/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään nimessä saaneet jättää lapsen valvontaan uimataidottomia lapsia. Heidän suuri moka. Älä missään nimessä harmittele asiaa.Ei tosiaan aikuisilla järki päätä pakota!!

Vierailija
6/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olit lapsi, ei sinun voinut olettaa ymmärtävän mikä on vaarallista etkä sinä ollut vastuussa niistä vaapurin lapsista.

Isovanhemmat oli varmaan kauhuissaan kun tajusivat että lapsi oli vähällä hukkua, he tiesivät että se olisi ollut heidän vikansa.

Vierailija
7/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikimaailmassa antaisi uimataidottomien lasteni seikkailla syvillä vesillä uimapatjan kanssa edes aikuisen seurassa, saati sitten pienen lapsen. Lapsella ei ole tarpeeksi arviointikykyä tuossa tilanteessa, turha oli sinua syyttää.

Vierailija
8/8 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin lapsena se uimataidoton, jota kaverit kuljettivat keskellä pientä järveä. Onneksi ei mitään sattunut, mutta vanhempana on kyllä hirvittänyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi