Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkia päihteitä/huumeita olet kokeillut?

Vierailija
06.05.2015 |

Niinku alotus kertoo, mitä kaikkee ootte kokeillu ja mitä piditte kyseisestä aineesta?
Itse olen kokeillut seuraavia:Tupakka, alkoholi, kannabis, amfetamiini, lsd, kokaiini
Pakko sanoo että paskin noista on toi tupakka, kun siihen oon koukussa edelleen. Kannabista kyllä polttelen viikonloppuisin ku ei tolla alkoholilla viitti itteensä sekottaa.
Muita huumeita käytän abaut kerran pati vuoteen riippuen ihan tilanteista. Kaikista oikeestaan positiiviset kokemukset ja paras on lsd. Ei mieti 6h mitään tän maailman asioita, vaan flippailee sohval ja kaikki on siistii.
Mites ite?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkia olen kokeillut, paitsi en heroiinia ja kaikenmaailman uusia muuntohuumeita.

Parhaita kaikista ovat ehdottomasti psykedeelit, eli sienet ja LSD. Niistä saa sentään suurta hyötyä ja avaimia elämään, toisin kuin monista muista päihteistä. En edes luokittelisi samaan kastiin muiden huumeiden kanssa, kun ovat ihan eri tarkoitukseen muutenkin, eivätkä aiheuta riippuvuutta.

Kannabis on myös suuri rakkauteni, heh, mutta sitä ei saa käyttää liikaa. Oikein käytettynä parantaa elämänlaatua, väärinkäytettynä päinvastoin.

Ja alkoholi ehdottomasti taas kaikista paskin päihde. Harmi että jotkut on vaan päättäneet, että se on ainoa laillinen, ja niin pitäisi aina olla. Voi jösses.

Vierailija
62/65 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kannabista, piriä, koksua, essoja, alkoholia, nikotiinia ja ketamiinia.

Essot olivat hauskoja pari ekaa kertaa, sitten alkoi tulla vain huonoja fiiliksiä, johtuiko sitten seurasta vai mistä. Piriä tuli muutama vuosi vedettyä turhan tiuhaan tahtiin, jossain vaiheessa meni siihen etten edes kauppaan päässyt ilman että vedin nokat ensin.

Alkoholi oli nuorempana ihan jees, nykyään vain närästää.

Kannabiksesta en ole koskaan tykännyt, maistuu hirveälle ja käryää omassa nenässä pahemmalle mitä asunto, jossa 10 ihmistä vetää röökiä samaan aikaan.

Koksusta en osaa sanoa, kerran kokeillut.

Pahin on ehdottomasti ketamiini, tämä oli viimisin päihdekokeilu. Vahvimpia psykedeelejä, trippi on lyhyt (n. 10min) mutta aivan järkyttävän voimakas, itkin vain sikiöasennossa ja vahva kuolemanpelko koko ajan päällä, pään sisällä vaan huusi että ei, apua, kuolen. Never again. Ja oli oikein kuningasidea kokeilla ekaa kertaa vahvinta. Tai no, sinänsä oli, loppu päihteiden käyttö kuin seinään tuon trippailun jälkeen.

Nyt en ole kohta vuoteen käyttänyt mitään muuta kuin nikotiinia, sitäkin vain pari kertaa päivässsä sähköröökin muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiini ja kannabis, tupakka.

Vierailija
64/65 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut kannabista, piriä, koksua, essoja, alkoholia, nikotiinia ja ketamiinia.

Essot olivat hauskoja pari ekaa kertaa, sitten alkoi tulla vain huonoja fiiliksiä, johtuiko sitten seurasta vai mistä. Piriä tuli muutama vuosi vedettyä turhan tiuhaan tahtiin, jossain vaiheessa meni siihen etten edes kauppaan päässyt ilman että vedin nokat ensin.

Alkoholi oli nuorempana ihan jees, nykyään vain närästää.

Kannabiksesta en ole koskaan tykännyt, maistuu hirveälle ja käryää omassa nenässä pahemmalle mitä asunto, jossa 10 ihmistä vetää röökiä samaan aikaan.

Koksusta en osaa sanoa, kerran kokeillut.

Pahin on ehdottomasti ketamiini, tämä oli viimisin päihdekokeilu. Vahvimpia psykedeelejä, trippi on lyhyt (n. 10min) mutta aivan järkyttävän voimakas, itkin vain sikiöasennossa ja vahva kuolemanpelko koko ajan päällä, pään sisällä vaan huusi että ei, apua, kuolen. Never again. Ja oli oikein kuningasidea kokeilla ekaa kertaa vahvinta. Tai no, sinänsä oli, loppu päihteiden käyttö kuin seinään tuon trippailun jälkeen.

Nyt en ole kohta vuoteen käyttänyt mitään muuta kuin nikotiinia, sitäkin vain pari kertaa päivässsä sähköröökin muodossa.

Ketamiinihan on disso, ei psykedeeli.

Vierailija
65/65 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hankit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi