Mitä kaikkia päihteitä/huumeita olet kokeillut?
Niinku alotus kertoo, mitä kaikkee ootte kokeillu ja mitä piditte kyseisestä aineesta?
Itse olen kokeillut seuraavia:Tupakka, alkoholi, kannabis, amfetamiini, lsd, kokaiini
Pakko sanoo että paskin noista on toi tupakka, kun siihen oon koukussa edelleen. Kannabista kyllä polttelen viikonloppuisin ku ei tolla alkoholilla viitti itteensä sekottaa.
Muita huumeita käytän abaut kerran pati vuoteen riippuen ihan tilanteista. Kaikista oikeestaan positiiviset kokemukset ja paras on lsd. Ei mieti 6h mitään tän maailman asioita, vaan flippailee sohval ja kaikki on siistii.
Mites ite?
Kommentit (65)
Tupakka, alkoholi, hasis. Oon huono spuge, kun päihteet ei oo tehny isompaa vaikutusta. Ei jotenki vaan kiinnosta. Hyvään kahviin oon koukussa.
Saatanan reikäranteet :D Onko elämä niin kamalaa selvinpäin :D
Harvoin alkoholia, säännöllisesti kahvia ja liikunnan aikaansaamaa endorfiinia. Lisäksi olen sokeriaddikti.
Ensimmäiseen kannabispiikkiin jäin koukkuu :/ toinen kaveri piikitti myös ja luuli itseään appelsiiniksi jonka johdosta kuori itseään! Nykyään hän on vihannes. Ei kannata piikittää kannabista!
Viinaa,lääkkeitä.
en ole ikinä edes maistanut tupakkaa.
t.mies
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:59"]Tupakkaa, alkoholia, kannabista, mdma:ta, ekstaasitabletteja (eli seassa myös piriä jne), amfetamiinia ja erilaisia lääkkeitä + yhdistelmiä. Candyflippailu olis seuraavana :p
Käytän noin kerran kuukaudessa.
[/quote]
Mitä on candyflippailu?
Candyflip= mämmi ja äläsdee :) ite henkilökohtaisesti suosin hippiflippii eli sienet ja mämmi.
Mun lista on liian iso mut iha sama: pilvi, lääkkeet, LSD,MDMA ,sienet ,DMT, erilaiset dissot (ilokaasu,hevosten nukutusaine ketamiini,eetteri sekä päräyttävä vihree lafydy nimeltä salvia),alko,tupakka jne.
mies.Ikää 24v. Kaikki alkoi pilvestä. Onneks oon vähä kuitenkin ryhdistäytynyt vie vuosina
Tupakka, alkoholi, kannabis, ekstaasi, mdma, piri, taikasienet. Ei huonoja kokemuksia kuin alkoholista.
Kahta ensimmäistä lukuunottamatta muut kolmenkympin jälkeen.
Alkoholi, kannabis, piri, kokaiini, apvp, mdma, subu, lsd ja jotain muita psykedeelejä, lääkkeitä (bentsoja, lyricoita, tramaleita, adhd-lääkkeitä, panacodeja, oxycontteja).
Piristä tykkään eniten, koksu oli myös hauskaa ja muutenkin tykkään piristävistä. Pilvestä en tykkää enkä subusta. Huumeita käytän pari kertaa kuussa, alkoholia viikoittain.
Kivat:
LSD(ihan huippuparas hyvällä Set&Settingillä), MDMA(ihgu empatogeeni, mutta tätä vaan pitkien taukojen kaa), Bud(rentoiluun joskus), koksu(kallis, mutta klassinen premium), etanoli(kun ei vedä enempää kuin kolme-neljä tuopposta ja hyvä seura sekä hyvä mieli mukaan), Kahvi(aivan ihanaa sunnutaiaamuna)
Ookoot:
Piri elikkäs vauhti (pikku annoksena ja vain yksi ilta. Ei mun suursuosikkeja). Vanha Suomalainen perinnepiriste jo jatkosodan ajoilta.
Huonoja:
Ei oo tullut vastaan muuta kuin nikotiini.
Sieniä, alkoholia, tupakkaa ja kannabista. Sienet olivat parhaita, voisin taas joskus ottaa. Tupakka ehdottomasti huonointa ja ällöintä, joskus teininä kokeilin enkä onneksi jäänyt koukkuun. Kannabis ei tee minulle juuri mitään, vähän rentouttaa mutta pärjään ilman. Mitään synteettisiä huumeita en aio kokeilla.
Kannabis, alkoholi, kokaiini, LSD, sienet, essot, MDMA, ayahuasca, päivänsini.
Keski-ikäinen dinosaurus
Olen kokeillut tupakkaa, viinaa ja kannabista.
Kertokaas te viisaammat että mikä minussa on ”vialla” kun tupakka ja kannabis eivät tunnu juuri miltään? Lasillinen viiniä tuntuu paremmalta kuin kannabissätkä ja tupakkaa polttaessa en saa mitään kiksejä tai muutakaan normaalista poikkeavaa olotilaa.
Tupakka, kannabis ja alkoholi. Viimeisintä saatan nauttia vuosittain hieman, mutta harvoin tekee mieli, ei ole rahan arvoista.
Alkoholi, tupakka, kahvi, kannabis, LSD, kokaiini ja muutamaa eri sienilajia
Vahvin oli alkoholi ja koukuttavin oli tupakka. Paras näistä LSD. Kannabis myös tosi hyvää. Kokaiinin pointtia en ymmärrä
Aikajärjestyksessä:
Alkoholi, kodeiini, taikasienet, kannabis, dxm, tupakka, bentsot, subu, esso, piri, lsd
Alkoholi on ainoa jota käytän säännöllisesti
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:14"]
Tupakka, alkoholi, kannabis, ekstaasi, amfetamiini, opiaatit, bentsot.. Onhan noita. En muusta enää välitä patsi röökiä poltan ja subua vedän päivittäin. N20
[/quote]Mitä hittoa? Heti kun nainen on käyttäjä niin alapeukkuja tulee...Pelkääkö äijät että me viedään tääkin "cool"- juttu teiltä:DD