Mitä kaikkia päihteitä/huumeita olet kokeillut?
Niinku alotus kertoo, mitä kaikkee ootte kokeillu ja mitä piditte kyseisestä aineesta?
Itse olen kokeillut seuraavia:Tupakka, alkoholi, kannabis, amfetamiini, lsd, kokaiini
Pakko sanoo että paskin noista on toi tupakka, kun siihen oon koukussa edelleen. Kannabista kyllä polttelen viikonloppuisin ku ei tolla alkoholilla viitti itteensä sekottaa.
Muita huumeita käytän abaut kerran pati vuoteen riippuen ihan tilanteista. Kaikista oikeestaan positiiviset kokemukset ja paras on lsd. Ei mieti 6h mitään tän maailman asioita, vaan flippailee sohval ja kaikki on siistii.
Mites ite?
Kommentit (65)
Tupakka, alkoholi, silokit, mämmi ja paja.
Tupakkaa, alkoholia, kannabista, mdma:ta, ekstaasitabletteja (eli seassa myös piriä jne), amfetamiinia ja erilaisia lääkkeitä + yhdistelmiä. Candyflippailu olis seuraavana :p
Käytän noin kerran kuukaudessa.
Lopettakaa! alkaa tekee vain mieli!!! aah ihania muistoja..
Kahvia, tosin maidolla, mutta kuitenkin.
Alkoholi, kannabis, Panacod päihtymistarkoituksessa, muita kolmiolääkkeitä & olutta eli sekakäyttöä.
Eipä uskoisi minusta kukaan.
Ootko ap mies vai nainen?, jos saa kysyä
HYVÄT;
Ekstaasi
Kokaiini (jos kunnollista)
HUONOT;
Lsd
Kannabis
Amfetamiini
Alkoholi
Tupakka
Uskokaa tai älkää mammat mut välillä on kiva vetää pää oikee kunnolla sekasin. Alkoholista mebee ihan liian sekasin
Pilvi, essoja ysärillä aika paljon,amfetamiinia, kokaiinia ja lääkkeitä. En enää 10 vuoteen. Ikää nyt 45v.
Alkoholi, tupakka ja kannabis. Kaikista pidän, paitsi laatasta, tulee huono olo. Muuhun en koskekaan
Kannabis, lsd, piri, kokaiini, ekstaasi, mdma, alkoholi, sienet.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:02"]
Oon mies Ap
[/quote]Missä majailet?
Kannabis, amfetamiini, essot, subut, silokit, bentsot, alkoholi, tupakka. Siinäpä ne. Nykyään vain alkoholia ja tupakkaa silloin tällöin. Pilveä olis taas kiva joskus poltella.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:02"]
Oon mies Ap
[/quote]Missä majailet?
[/quote]
Stadissa. Kuis?
Olen kokeillut vaan kannabista alkoholin lisäksi. Muutaman kerran olen polttanut ja laukaisi paniikkihäiriön :/ Enää en siihen koske.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:02"] Oon mies Ap [/quote]Missä majailet? [/quote] Stadissa. Kuis?
[/quote]ääh, kuhan kysyin..
Kannabista eri muodoissa. En kaipaa.
Alkoholia n.1/kk 1-2 annosta ja 2/vuosi humalahakuisesti (yli 5 annosta). Alkoholinkäyttö on minusta mukavavaa.
Tupakkaa poltan noina humalanhakuisina kertoina, eli 1-2 vuodessa. Sekin on minusta kivaa n.8 savukkeen verran maks illassa. Enemmästä tulee paha olo ja krapula seuraavana päivänä.
Leikkauksessa nopeavaikutteista opiaattia (hereillä kipuun). Jäin kyllä kerrasta koukkuun, eli aion takulla pyytää myös seuraavassa leikkauksessa (näitä ei onneksi ole kovin usein, ja kipulääkettä siis todella tarvittiin).
Kannabis, sienet, LSD, LSA, MDMA, Oxycontin, GHB, GLB, Amfetamiini, Kokaiini, erilaisia essoja, joitain muuntohuumeita, rauhoittavia päihtymystarkoituksessa, tupakka, alkoholi.