Odotan nelosia! Pelottavaa!
En tiedä oikein mitä ajatella.. Rv. 12 menossa. Kaikki on hyvin ja ultrassa sykki neljä pientä sydäntä. Pelottaa kovasti.
Lääkäri sanoi että pyrimme siihen että raskaus kestäisi rv. 32 asti, mielummin tietysti pitenpään.
Kotona ja 3v. kaksoset jotka syntyivät rv. 34. Täydellinen ylläri kyllä tämä nelos raskaus.
Onkohan täällä muita jotka odottanut nelosia tai " edes" kolmosia? Miten on mennyt?
-Erika-
Kommentit (159)
Minulla on ihan hyvä fiilis tästä vaikka kaksosenikin syntyivät etu ajassa. Pelottaa kovasti, mutta niinkun aiemmin sanoin en aio suostua osa keskeytykseen.. Siinäkin riskinsä.
Minusta on hauskoja nää epäilijät. Miksi ihmisten pitää olla noin epäluuloisia.. Miksi minulla tai kenelläkään olisi syytä valehdella tälläisestä asiasta?? Mitä siitä minä tai joku muu siitä hyötyisi? Hauskoja olette.
Yritä ottaa selvää tukimuodoista jo raskausaikana, niin perheenne
tilanne ei hirveän rankaksi mene.
Yhdellä tuttavallani, joka asuu nykyisin ulkomailla, on neloset (ovat kylläkin jo 15-17 vuotiaita, en muista nyt tarkkaa ikää); kaksi tyttöä ja kaksi poikaa eli hänellä oli irronnut kaksi munasolua, joista molemmat olivat hedelmöittyneet.
pärjäätte. Ootkos ap katsonut ikinä elokuvaa " Villi tusina" ? Ihana leffa.Käy vuokraamassa ja mussuta suklaata ja nauti!!!
Minulla on onneksi paljon sukulaisia ja varaa palkata ulkopuolista apua kotiin. Joten uskon että pärjäämme vauvojen kanssa kun vaan otamme niin paljon apua vastaan kun vaan saamme. Niin ja onhan mulla mies joka hoiti paljon jo näitä kaksosia pieninä(ja nytkin tietty) kun olin aika väsynyt vaikean raskauden jälkeen. Mies hoiti mm. yösyötöt ekat 6kk! :)
-Erika-
...oikeasti, kuka ihan ehdoin tahdoin yrittää saada edes 5 alle kaksivuotiasta, saati sitten sen riskin että niitä tulee enemmän, kuten tässä tapauksessa ne 8...Kun ei niistä kaikista lapsista vaan voi pystyä huolehtimaan hyvin ja tasapuolisesti.
Idiootteja ihmisiä.
Vierailija:
...oikeasti, kuka ihan ehdoin tahdoin yrittää saada edes 5 alle kaksivuotiasta, saati sitten sen riskin että niitä tulee enemmän, kuten tässä tapauksessa ne 8...Kun ei niistä kaikista lapsista vaan voi pystyä huolehtimaan hyvin ja tasapuolisesti.Idiootteja ihmisiä.
Tv: ivf passiin menossa oleva äiti.
Ekasta kierrosta tulin raskaaksi, eli heti kun jätettiin ehkäisy(kondomi). Yhden ovistestin kerkesin käyttää. :) Joten siis todellinen ylläri, edellistä raskautta yritimme 8kk ennenkun tärppäs.
-Erika-
Toiseksi esim hormonihoidot ovat myös avustettuja ( ei siis luomu ) raskauksia.
T. Äiti, jolla insimininaatio peruttiin 5 munarakkulan kehittymisen myötä ja ivf- kaksoset menehtyivät keskemenon kautta... nyt sitten passi.
Ps. en ole katkera vaan toivotan sinulle oikein paljon onnea!
Ja oikein paljon onnea ja enkeleitä!!!
Hyvinkin voisin kirjoitella kuulumisista aina välillä.. Riippuen ihan miten tässä kerkiää ja jos sairaalaan joudun kovin aikaisessa vaiheessa niin sit kirjoitus taitaa kyllä tyssätä siihen.
2viikon päästä on taas ultra ja sit ollaan taas askeleen eteempänä.
-Erika-
pientä ihmisalkua ovat saaneet alkunsa?
Viimeksihän neloset syntyivät Suomeen vuonna 1994.
Onnea, itsellä pikkuserkkuneloset, joista yhdellä pieni epämuodostuma kädessä, sormissa. Ovat tosi pikkaisia kaikki, kolme tyttöä ja poika.
3. Luomusti kyllä! kaksosetkin tuli ihan luomusti. Suvussa ei ole kaksosia joten tämä on todella ihme suorastaan että näin " kävi" . Kunhan vaan kaikki menisi hyvin, sitä toivon!
-Erika-
En ole kyllä yhtään sellainen ihminen joka tekisi tästä julkisen jutun. Joten lehtien palstalla minua ei nähdä, eikä siis myöskään tulevia lapsiani. :)
-Erika-
Yleensä monikkopalsta on ensimmäinen, missä tällaiset asiat kerrotaan. AV:lla niillä on taipumusta osoittautua provoiksi/trolleiksi.