EN KESTÄ! Mom-farkkuja kaupat täynnä. Kuolen!
Miten joku pystyy käyttämään sellaisia housuja? Minkä ikäisiä te olette, jotka niitä käytätte? Minä, 80-luvulla syntynyt, en pystyisi laittamaan niitä jalkaani kuin korkeintaan johonkin 80-luvun teemabileisiin (joihin en menisi).
YÖK! Oksennus.
Tässä vähän osviittaa, jos MOM-farkut ei sanana kerro mitään:
https://img0.etsystatic.com/034/0/6037050/il_570xN.623743978_s39r.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/40/ac/15/40ac152402da235a67a007b329c3ef4a.jpg
https://img0.etsystatic.com/048/1/10034379/il_340x270.709742726_ldvp.jpg
Kommentit (74)
On nuo nyt tyylikkäämpiä, kun halvannäköiset freddy-housut (aka peppuhousut), joita minusta kyllä kaikilla nuorilla ja wannabe-nuorilla nykyään...
No mitäää, mulla on ollut tollaset jo viime kesästä asti. No big deal!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:55"]Just. MC Hammerin haaremihousut, MOM-farkut, oversize-collegepaidat, kirkuvia kuoseja neonväreissä.. Mä en löydä kaupoista enää yhtään mitään. Olen kuitenkin suhteellisen nuori nainen, syntynyt 1981! [/quote] Pitäiskö sun jo pikkuhiljaa unohtaa kiinatrikoot ja muut teinikaupat, tai tossa iässä ne ois pitänyt kiertää kaukaa jo vuosia
[/quote]
Voin rehellisesti sanoa, etten ole jalallani astunut Gina Tricotin liikkeeseen ikinä. Enkä mihinkään BIK-BOKiin. En todellakaan osta vaatteitani H&M:stä. Ostan perusarkivaatteeni Bestsellerin liikkeistä (Vero Moda, Vila, Pieces, mitänäitänyton) ja valikoima on ajautunut kohti kaaosta. Pitänee kohta etsiytyä jonnekin Stockan mummo-osastolle hypistelemään Gerry Webereitä.
T. Se 1981 syntynyt.
[/quote]
Mitä eroa on Vero Modalla ja H&M:llä? Kirjoitat ikäänkuin H&M tai BikBok olisi jotenkin huonompia/nolompia kauppoja, kun Vero Moda, vaikka itse näen kaikki edellä mainitut liikkeet aivan samantasoisina, ja vaatteetkin ovat aivan yhtä hyvä-/huonolaatuisia.
Ei saatana, ei helvetti. Tässä on kyllä se muoti mitä olen aina inhonnut ja.luulin ettei tuota tarvitse koskaan enää nähdä uudestaan. Siis nuohan ovat oikein junttiuden kulminoitumispiste, eivät sovi kenellekään ja pienikin pömppömaha korostuu oikein hienosti.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 08:47"]
Ei saatana, ei helvetti. Tässä on kyllä se muoti mitä olen aina inhonnut ja.luulin ettei tuota tarvitse koskaan enää nähdä uudestaan. Siis nuohan ovat oikein junttiuden kulminoitumispiste, eivät sovi kenellekään ja pienikin pömppömaha korostuu oikein hienosti.
[/quote]
Korostuu se pömppis vastakkaisenkin muotisuuntauksen housuissa. Vain muotoilevat alusvaatteet pystyvät piilottamaan pienen pömppömahan ja jenkkakahvat, isompia ei piilota mikään.
En jaksa enää kauhistella muoteja koska kaikki tulee takaisin ja nykyään 3 vuoden välein. Säälittävää juosta jokaisen muotivillityksen perässä. Mieluummin laadukkaita, ajattomia ja tyylikkäitä vaatteita. Kestää pidempään ja luonto ja kanssaihmiset kiittävät.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:11"]Kesä 2016-mallistosta: http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/d3/j46/lwvx/23234/normal_422421418.jpg
[/quote]
Just nää "bodaus-verkkarit!!!"
ahaa, porkkanafarkut ! siis nämä keski-ikäisten tätien suosikit, yhdistettynä HalpaHallin t-paitoihin ja avokkaisiin.
juu ei, en minäkään pukisi kiitos vain
En kestä! Kun on tällainen lyhytselkäinen kirahvinjalkainen, niin nuo farkut yltää lapaluihin asti.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:32"]
ahaa, porkkanafarkut ! siis nämä keski-ikäisten tätien suosikit, yhdistettynä HalpaHallin t-paitoihin ja avokkaisiin.
juu ei, en minäkään pukisi kiitos vain
[/quote]
80-luvulla olisit maksanut ja pukenut. Ja jollet olisi, olisit ollut tosi mauton ja tyylitajuton useimpien muiden mielestä. :)
Miten muuten on, aiotko sinä keski-ikäisenä pitää peffafarkkuja ja lantiomallihousuja?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:55"]Just. MC Hammerin haaremihousut, MOM-farkut, oversize-collegepaidat, kirkuvia kuoseja neonväreissä.. Mä en löydä kaupoista enää yhtään mitään. Olen kuitenkin suhteellisen nuori nainen, syntynyt 1981! [/quote] Pitäiskö sun jo pikkuhiljaa unohtaa kiinatrikoot ja muut teinikaupat, tai tossa iässä ne ois pitänyt kiertää kaukaa jo vuosia
[/quote]
Voin rehellisesti sanoa, etten ole jalallani astunut Gina Tricotin liikkeeseen ikinä. Enkä mihinkään BIK-BOKiin. En todellakaan osta vaatteitani H&M:stä. Ostan perusarkivaatteeni Bestsellerin liikkeistä (Vero Moda, Vila, Pieces, mitänäitänyton) ja valikoima on ajautunut kohti kaaosta. Pitänee kohta etsiytyä jonnekin Stockan mummo-osastolle hypistelemään Gerry Webereitä.
T. Se 1981 syntynyt.
[/quote]
70-luvulla syntyneenä olen siirtynyt jo Gerry Weberin farkkuihin, yläosiin päin en vielä uskalla katsoa kovin tarkasti. Teini-tyylin farkut ei tunnu sopivilta eikä MOM, koska muistan vielä sen edellisen kierroksen kun olivat muotia.
Kevään muodissa näkyy merkkejä jo salihousujen paluusta. Noihan on ihan hirveitä retkuja ja silti me ollaan kaikki viimeistään syksyllä variaatioita Matti Nykäsestä. Ei sen takia että välltämättä haluaisi vaan koska kaupoista ei löydy muita vaatteita kuin niitä muodissa olevia.
Pitkään aikaan en ole löytänyt bootcut-farkkuja mistään enkä löydä tulevaisuudessakaan näköjään.