Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luulin saaneeni lapsen, mutta apina tuo taitaakin olla.
05.01.2006 |
Lapsi 1v2kk ja kiipeää minne vain...syöttötuoliin, pakastimen päälle, pöydille. Mitä korkemalla pääsee sen parempi.
Jaksaa oman painonsa kannatella käsillää...roikkuu siis käsiensä varassa ja vetää " leukoja"
Kommentit (3)
on kasvanut ihan ihmisennäköinen 6-vuotias. Tosiaan muista pitää silmät selässäkin, ne on äärettömän nopeita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toivottavasti rauhoittuu tuo meidän apina ennen kesää kun silloin tulee toinen vauveli taloon niin ei enää kerkiä ihan samalla lailla esikoista vahtia.
Alue: Aihe vapaa
Siitä tulee uusi iiroseppänen ja te keräätte isot rahat!