Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostin kotonaoloa enemmän töissä käydessäni. Nyt tuntuu, että päivät niin samanlaisia, enkä nauti esim.

Vierailija
05.01.2006 |

viikonlopuista kuten ennen.

Olen siis äitiyslomalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset 6v,5v ja 7kk.Eskarista on lomaa vielä tämä viikko (samoin keskimmäisen kerhosta) ja voin sanoa että pinna on kireellä!

Tuntuu että arki on sitä samaa joka päivä,puistoon vai omalle pihalle,jippii.Onneksi 6v ja 5v viihtyvät myös keskenään pihalla.Tuntuu että kotona laiskistuu,silloin kun olin töissä sain paljon enemmän aikaiseksi (ja oli pirteämpi olo).Maaliskuussa loppuu ä-loma ja silloin aloitan töissä osa-aikaisena,mies on lasten kanssa silloin.

Vierailija
2/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä ja minusta taas kaikki päivät ovat samanlaiset. Illalla laitan väsyneelle naperolle ruokaa jne..Viikonloput ovat myöskin samanlaiset. Johtuu varmaan siitä että olen yh...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestani olen töissä ja haluaisin NIIN kovasti mieluummin olla kotona lapsen kanssa, että mahaan sattuu.

Vierailija
4/4 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on onneksi mahdollisuus tehdä osa-aikaisena töitä.Hyvä ratkaisu meille! Saan aikuiskontakteja ja muutakin elämää kuin lapset/koti.Plussana tietysti palkka kotihoidontuen lisänä.En todellakaan jaksaisi olla pelkästään kotona 3 vuotta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi