Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä? Kertakäyttövaippoja jopa 30-kiloisille ' pienokaisille' ???

Vierailija
05.01.2006 |

Onko esikoulussakin nykyään ihan ok pitää lapsella vaippoja? Minne tää maailma on menossa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2006 klo 12:52"]

Sanos muuta, ap.

Toki vammaiset tms. lapset tarvitsevat vaippoja ehkä jopa läpi elämänsä, mutta heitä varten niitä ei mielestäni tarvitse myydä tavallisissa kaupoissa. Menekki on luultavasti sen verran pieni.

Mutta, tuttuni lapsi oli nelivuotiaana vaipoissa, kun ei ollut koskaan potalle opetettu!

[/quote]

Mitä vittua? Vammaisten vanhemmat ostakoon vaippansa jostain apteekista vai?

Miten jumalauta joku voi taivastella tällaistakin asiaa!?!?

Vierailija
22/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuipa taivastelu lyhyeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toimisi 5v 22kg yökastelujalle? Muumi ja sitten ne pinkit 4-7v falskaa/ei riitä. :(

Vierailija
24/24 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2006 klo 12:52"] Onko esikoulussakin nykyään ihan ok pitää lapsella vaippoja? Minne tää maailma on menossa?
[/quote]

Johan on suppea ajattelukyky jollakin. Ei tullut mieleen että on olemassa yökastelua ja erityislapsia?