Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä ihmettä? Kertakäyttövaippoja jopa 30-kiloisille ' pienokaisille' ???
05.01.2006 |
Onko esikoulussakin nykyään ihan ok pitää lapsella vaippoja? Minne tää maailma on menossa?
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mikä toimisi 5v 22kg yökastelujalle? Muumi ja sitten ne pinkit 4-7v falskaa/ei riitä. :(
[quote author="Vierailija" time="05.01.2006 klo 12:52"] Onko esikoulussakin nykyään ihan ok pitää lapsella vaippoja? Minne tää maailma on menossa?
[/quote]
Johan on suppea ajattelukyky jollakin. Ei tullut mieleen että on olemassa yökastelua ja erityislapsia?
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="05.01.2006 klo 12:52"]
Sanos muuta, ap.
Toki vammaiset tms. lapset tarvitsevat vaippoja ehkä jopa läpi elämänsä, mutta heitä varten niitä ei mielestäni tarvitse myydä tavallisissa kaupoissa. Menekki on luultavasti sen verran pieni.
Mutta, tuttuni lapsi oli nelivuotiaana vaipoissa, kun ei ollut koskaan potalle opetettu!
[/quote]
Mitä vittua? Vammaisten vanhemmat ostakoon vaippansa jostain apteekista vai?
Miten jumalauta joku voi taivastella tällaistakin asiaa!?!?