Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei! Mita te syotte, jotka olette jattaneet valkoisen viljan, hiivan ja sokerin pois ruokavaliostanne terveydellisista syista tai muuten?

Vierailija
11.01.2006 |

Vastauksista kiitollinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkä lista siitä tulisi...

Vierailija
2/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hukassa suolistoni kanssa ja aivan onneton ravitsemusjutuissa.Kiitos, jos viitsit, lähinnä miten korvaat näkisin siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tykkään leipoa paljon jne...eli kaikki ne, mitä olen syönyt, pitäisikin yhtäkkiä kuopata=(

Vierailija
4/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön leipänäni sellaista täysjyväruisleipää, joka on valmistettu hapattamalla. Siinä ei siis ole hiivaa. Valkoiset jauhot ja viljatuotteet korvaantuvat missä tahansa muodossa helposti täysjyvätuotteilla. Sokeria ei sinänsä tarvitse lisäillä mihinkään muutenkaan, ja jos johonkin tarvii makeutta, laitan vaikka makeutusainetta. En siis itse karttele esim. hedelmissä luonnostaan esiintyvää sokeria. Eipä tuo tuon kummallisempi ja monimutkaisempi ruokavaliomuutos ole.

Vierailija
5/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunat ja riisit (täysjyvä) sekä kaikki vihannekset, maito , kala, liha, kana hedelmänt, pavut yms.. Eli kaikki tarvittava, että saat ihan täyspainoisen ruokavalion aikaan, myös painonvartijoiden mielestä :)



Sokerikin jää kuin itsestään kun jätät viljat pois. Tosin puolukka ilman sokeria jää minulla kyllä syömättä... Mutta onhan sitä vielä mustikat ja mansikat jäljellä.

Vierailija
6/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toi hiivaton ruisleipä?