Lue keskustelun säännöt.
Vanhempani ovat kyllä jotenkin hurahtaneita tähän vaalisalaisuus-juttuun!
05.01.2006 |
Eivät kerro keitä aikovat äänestää vaaleissa. Enkä muuten ole edes tietoinen heidän puoluekannastaan. :D
Kommentit (3)
Olin noin kymmenvuotias. Vastakkain oli Koivisto ja Holkeri ja yritin tivata äidiltä kumpaa äänestää eikä suostunut kertomaan. Silloin oli kovasti puhetta että Holkeri on etenkin naisäänestäjien mieleen...
Enpä kyllä itsekään nykyisin juuri huutele ketä äänestän, ei se kuulu muille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja ihmettelin, kun äiti ihan loukkaantuneena tuhahti, että ei tuollaista asiaa saa kysyä!
Isäni suuttui monesti minulle, kun pienenä kysyin ketä äänesti tai aikoo änestää. Kummallista.