Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kukaan av mamma ole vielä haukkunut täällä Norjan kuninkaallisia,

Vierailija
05.01.2006 |

kun he vievät pikku prinsessan päiväkotiin alle kolme vuotiaana. Niin Mette-Maaritin ja Haakonin tytär aloitti päiväkodin eikä ole kuin hädin tuskin 2 v. Ja rahasta ei voi olla pulaa etteikö kotiin voisi palkata hoitajaa. Ja Haakonkin aikoinaan kuulemma ollut kunnallisessa päiväkodissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa minusta. Muutenkin niin ihanan sympaatinen pariskunta.

Vierailija
2/2 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpöjä ja aidosti toisiinsa rakastuneen oloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi