Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

---PUOLUKAT---TORSTAI----

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUNA: en taida sit olla ainoa, jolla ei oo vaakaa kotona :o) Pois kaikki turhat paineet!

Ja siitä iltapukuhommasta! Itse ainakin arvostan siistejä ja hyvinistuvia vaatteita! Kiinnitän huomiota yleensä kenkiin ja laukkuun, samaa väriä & mallia ja samantyyppistä materiaalia pitäis olla (siis jos kengät kiiltää niin myös kiiltävä laukku näyttää hyvältä). Ja sit jos onkin hame ja toppi niin voi aina keksiä ihanan, pienen yksityiskohdan! Minusta max 3 väriä näyttää hyvälle, enempi voi olla jo liikaa, mutta tää on vaan mun mielipide. Sinä olet kaunis, ainutlaatuinen nainen, muista että poikkeus vahvistaa säännön ;o) Onnea valinnalle. Kerro myöhemmin mitä ostit?

GOLDALLE iso ((rutistus&halaus)) Vaikuttaa kyllä vakavalta kun jouduit äidin luokse. Älä jätä meitä nyt kokonaan! Saanko kysyä johtuiko vauvasta? Ilmoittele kuitenkin itsestäsi. Totta se on että tuntuu omat ongelmat nyt niin pikkuruisilta.. Voimia ja jaksamista!

HANSU: oikea asenne! Samaa yritetään täälläkin. Mies on jopa yllättynyt että kuin hyvin oon jaksanut nyt ja ollut jo pitkään hyvällä mielellä, odotti taas kriisiä kun tiesi tädin tulevan. Hassua meillä mies puhuu aina vaa hyvistä asioista harvemmin mainitsee yöllisiä itkuja, sanoo (siis jos sanoo) että se oli vaan yksi ylämäki monesta tulevista..

Eikö se muuten selvinnyt se palsta-juttu? Siis mainitsit muistaakseni jonkun s-postin jonka lähetit vauva-sivun ylläpitäjälle.. tai jotain.

Me käytiin nyt äänestämässä! Ja ostin verryttelyhousut ja su (jos saan vaihdettua työvuoron) meen salsa-kurssille kaverin kanssa. Rupean harrastaa paritanssia ja heti kun täti päättää lähteä rupean käymään siellä uimahallissa, ajatuksissa olis 2 krta/vko. Tarkoitus ei oo laihtua, " ihannemitoissa" ollaan, mutta kiinteytystä kroppa kaipaisi kovasti ja kunnon kohottamista. Tupakkalakko jatkuu ja ihan hyvin on mennyt. Sen huomasin et ekaa kertaa tunsin äsken oikeata näläntunnetta! Ekasta lakkopäivästä lähtien ei oo ruokahalua ollut OLLENKAAN, söin vaan kerran päivässä ihan periaatteessa. Eikös se oo yleensä toisinpäin?

*ihmettelemistä riittää*

Vierailija
22/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

------------flunssan karkoitussäteitä-------

ONNITTELUT EKASTA LOMAPÄIVÄSTÄ!Kauanko loma jatkuu?

Mäkin oon vähän kyllästynyt opiskelemaan ja lukemaan. Pääsykokeissa ihan helvetisti tekemistä Nyt kun aloitan puolikkaana töissä ja rupean lukemaan kokopäiväisesti niin työt on sit niitä vapaapäiviä mulle. Eli minäkin tahdon vauvan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on sitten tuo flunssa iskenyt tännekkin... eilen illal jo alko ja tänään se on täysissä voimissa, mut mä en ole ;) Oltiin toss aamusta mun iso-enon hautajaisissa ja siel sitten oli sukulaisen 1v poitsu mukana ja sitten kun olimme kahvia juomassa niin tämä poitsu päättikin mennä mieheni syliin leikkimään... oli kyllä mies innoissaan ja sunnuntaina menemmekin siskoni ja hänen puolisonsa (lesbo pari) luo ja heidän lapset ovat ottaneet mieheni lempparikseen, kun eivät paljoa muita miehiä näe. aina siellä käynnin jälkeen mies on positiivisemmalla kannalla lasten hankinnan suhteen, mut harmivaan ku ne asuu niin kaukana ni ei voi käydä usein et sais innon pysymään päällä kauemmin ;)

no jopas tuli omaa napaa...

sitten Galluppeihin

meikkaus: harvemmin meikkaan ja silloinkin kun meikkaan niin melko vähän elikkäs puuteri ripsari ja luomiväri. toki kaapista löytyy myös meikkivoidetta ja huulipunia, mutta niitä laitan vai isompiin juhliin...

Vauva: hiusten väri mieheltä ja tuuheus multa, silmät ja nenä miehelt... jaa no siin ne päällimmäiset.

mäkin voisin tulla tuohon laihdutusjoukkoon mukaan kun joulun aikana tuppasi noita kiloja taas kasautumaan... onneksi on kaksi koiraa niin saa nekin lisä liikuntaa =) Kunhan pääsen tästä flunssasta eroon niin sitten ulos kävelee ja juoksee...

no jopas tuli tekstiä, ei mutta nyt täytyy mennä kun vohveleita tarttee tehä enne kun vieraat tulevat...

Vierailija
24/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ette te niin helpolla musta päässytkään! Piti heti kokeilla kun kotia tulin, ei mulla mitään asiaa, pitää lähtiä ruokakauppaan. Hitsi pitäs saaha sitä lankaa kun se viime yönä loppu kesken...

Moi moi!

Vierailija
25/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello se vaan matelee... söin tossa äsken joten nyt on masu täynnä...

Kaveri kävi äsken ihastelees mun masua :) ilmeisesti sen jo sitten huomaa.. vaikka työkaveri joka luulee et piruilen sille kun sanon et oon raskaana (kysyi eilen) sano ettei sitä huoma! Hih... milloinhan sitten hoksaa....

Hansu: Ihanaa että se kotikonekin pelittää jälleen!!!! Ei muutakun lankaostoksille ja puikot viuhumaan!!! :)

Lillis: pahoittelut tädistä...

Nyt pistetään häädöt pystyyn ja toivotaan että se ymmärtää kiertää tän pinon kaukaa seuraavan kk ajan (ja siis pidempääkin siinä samalla.)

Meikkigalluppiin unohdin vastata: eli töihin meikkaan: meikkivoide ripsari... arkeen en aina meikkivoidetta kun mulla on iho aika hyvä kuntoinen... tällee talvella tulee laitettu mut ei kesällä. Juhlaan sitten paklataan enemmän...

Casinaro: aika positiivisesti miehes suhtautuu lapsiin... hyvälle kuulostaa!!! :) mun mies on kans semmonen muksumagneetti: ne on aika sen kavereita kaikki... Ja mun serkkutyttökin joka oli yhes vaihees ihan mun perää ei nykysin tuu meille jos mies ei oo kotona...

mutta annan palstatilaa muille... jos täällä joku ois...

Vierailija
26/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Noniin, nyt on kaupassa käyty. Kivan lauha ilma ulkona. Tosin kun olin kävelyllä aamupäivällä, niin ärsytti kun puista tippu kamalia lumikasoja melkeen niskaan!

ILONALLE: Kerrohan sitten mielipiteet puvusta, kun se näet :) Voi kumpa munkin äiti maksais mun shoppailut... Toivotaan ettei sulle tuu flunssaa!

HANNELE: Kysyit siitä puvusta. Se on sellanen aika kevyt... sopii musta just vastasyntyneelle, koska ei sellasen kans kauheena vielä vaunutella. Ja sopii tuo siihenkin kunhan laittaa villasta alle. Hienoa, et pääset taas kotoakin tänne! Mullakin alkaa muuten marttailu taas innostaa, kun sua kuuntelen :)

GOLDA: Voi hurja, kun äitille jouduit evakkoon! Mäkin uteliaana kysyn, et johtuko riidat vauvasta...? Ei oo pakko kertoa mitään, mutta jos haluat, niin me kuunellaan :) *hali*

CASINARO: Toi siedätyshoito on muuten tosi hyvää vauvavastasille ukoille! Lisää vaan lapsiperheitä kylään :)

JJ + PikkuT 35+2

*tanssii vielä varalta tädinkarkotustanssia, ettei se ämmä yhytä enää ketään tästä pinosta*

Vierailija
27/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

CASINARO: Kuulostaa hyvältä kun miehesi viihtyy pikkuisten kanssa

;o) Meilläkin lapset tykkää miehestäni, mutta se on aika ujo sellaisten kanssa jotka jo puhuu, koska ei uskalla puhua niille suomea.. :o( Mutta ihan pienten kanssa viihtyy sitäkin paremmin, ja harvemmin ne itkee sen sylissä ;o) Voihan sekin olla et lapsia ollut paljon yökylässä et on auttanut tässä pehmittämisessä.. parempi uskoa näin

Pikaista paranemista sulle!

HANNELE: KIVAA ETTÄ KONE PELITTÄÄ TAAS!

MIITSU: sullakin niitä viikkoja kertyy melkein huomaamatta (vai miltä susta ittsetäs tuntuu??) joten eiköhän kohtapuolin KAIKKI työkaiverit huomaa kysymättäkin ;o)

JJ: toivottavasti " tanssi" tehoaa, hauskasti ilmaistu :o)

Kerroinkohan aikaisemmin että ostin niitä verryttelyhousuja salsa-kurssia varten? Mut kummiskin niihin jäi sellainen metallinpaljastin ja mies sit yritti ottaa itte pois vaikka kuin kielsin ja kangas vähän venyt siitäkohti.. Mut käytiin sit taas kaupassa otattamassa sen pois ja mulle tuli paha mieli siitä kankaasta kun mä sen näin. No, mä marssin sit suoraan vauva-vaatekauppaan ja sanoin miehelle et nyt saat ostaa pikku-Hitlerille ensi-vaatteen. Niin etten osallistu siihen valintaan tai maksamiseen. Ja se sanoi kaupassa et

" mistä tiedän minkä värisen ostan ku ei me tiietä kumpi se on?"

Vieressä oleva nainen kääntyi katsomaan heti mun mahaa ja hitsi se tuntui niin TAIVAALLISELTA ;o)

No sit se valitsi sellaisen pitkähihaisen bodyn ja se on oikeastaan pojan värinen, mutta lupasin että se on eka vaate minkä vaaville puetaan! Ja nyt mä ripustin sen omalle lasten nalle-puh-henkarille vaatekomeroon. Ja käyn tietenkin vilkaisemassa viiden min välein että roikkuu edelleen siinä

Nyt tuli kokonainen romaani

Vierailija
28/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ehdin/pystyin pitkästä aikaa lueskelemaan pinoa...

GOLDA: Hurjasti jaksamisia!!! Meillä menee varmaankin suurin piirtein yhtä huonosti, mä oon nyt asunut kuukauden yksinäni, periaatteessa kai väliaikaisesti... tuli isompi kriisi, ja kun mies ei suostunut mun näkökohtia kuuntelemaan niin otin ja pakkasin kamani. (Mun äidillä on onneksi kämppä tyhjillään vähän aikaa, oli paikka minne mennä...) Siitä piti tulla pieni miettimispaussi kummallekin mutta näyttääpä venyvän. Joulu oltiin yhdessä, samoin uusi vuosi ja ihan mukavaa oli mutta nyt taas näyttää heikommalta. Kai meissä on kummassakin sellaisia juttuja joita toinen ei voi sietää. Mä olen periaattteessa valmis tekemään osani, vaikka ei kai se helppoa ole, mutta kun tuo toinen on niin huono ottamaan vastaan kritiikkiä, eikä se näytä itse tajuavan missä mättää, esittää vaan aina asiat niin että mussa on aina syy. Niin että tässä yksi syy miksi en ole juuri palstaillut, tuntuu vauva kovin kaukaiselta haaveelta tässä vaiheessa.

No juu, mukavaa vuoden jatkoa kaikille, ja hurjasti vauvaonnea!!! Liityn taas joukkoon jossain vaiheessa (toivottavasti...)

Vierailija
29/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ootte ihania kun lohdutatte hädän keskellä...

enempi mua kyllä huolettaa ja surettaa miehen tilanne, kun se ei yhtään ymmärrä mistä tää johtuu.

kai sitä vauva-negatiivisuudella on oma osansa tässä hommassa, tuntuu ett tää kriisi ois kun lumipallo joka kasvaa ja kasvaa vaan. ett lähtenyt tyyliin siitä vauvahommast ja kaikesta muustakin mihin hän aina sanoo EI ja sit on muuten vaan kiinnostus vähentynyt. Ei niinku enää kiinnosta oikein panostaa tähän suhteeseen... huonoltahan tää nyt näyttää. Ihan hyvä ett oo kipee, niin eipähän oo tarvinnut käydä töissä, saa miettiä ihan rauhassa tätä asiaa.

Pitäis lähtee saunaan... lauteille pötköttää ja mietiskelee. taidan lähtee huomenna vihtiin serkun luo murehtimaan. Äitin miesystävä tuli tähän tänään, eikä olla mitään ylimpiä ystäviä, niin vetuttaa täällä nurkissa pyöriä...

Anoppi käyttää sanaa vettu, mun mielestä se on erinomainen sana, jos ei viitti ihan iillä roisisti laukasta =)

Kyllä tää tästä

Sisar G

Vierailija
30/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa veneessä taidetaan sit tosissaan olla... tsempitykset vaan sinnekin. Nyt sitten uuden vuoden jälkeen ollut taas vaisumpaa vai? meillähän vähän sama homma. just edellinen viikonloppu ennen joulua oltiin erossa ja sit joulu ja uusivuosi taas yhdessä ja nyt sit mä mammakullan luona... On tää elämä sit kova peli. mut yritetään muistaa ett se mikä ei tapa vahvistaa!!

Millaiset fiilikset sulla itelläs on jos saapi kysyä. tuntuuko ett haluisit unohtaa koko ukon vai yrittää vielä hänen kanssaan?

Mulla jotenkin ihme pelko perseessä ett mies käy lukee tätä, ett jotenki arvais ett teille purkaudun ja koneelle tulee automaattisesti toi salasana... en kyllä jaksa uskoo mut sellainen mahdollisuus on. Joten ei ehkä oo reilua, jos joutus lukee mun ajatukset suhteesta täältä. Siispä yhteenvetona voin jotain tietty purnata, mut ei viitti kaikkee kertoo, vaikka muuten tuntuu ett " tunnetaan" puolukoiden kesken jo niin hyvin ett voisin avautuakin. Mut tätähän pääsee tietty lukee koko kansa, se meinaa välilllä unohtua...

G

Vierailija
31/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisar G:lle ja Lauralle oikein paljon voimahaleja ja tsempitystä mietintä hetkiin... Vaikea sanoa mitään muuta lohdutuksen sanaa!! Kun että ootte kyllä mielessä!!!

Galtsu: onnea ekasta vaatteesta!! Tuo on kyllä ihana tunne kun joku kattelee masua!!! Yks kaveri joka ties odotuksesta mut ei oo kuullu sitä multa oikein vaklaili mahaa ja oli kyllä aika ylpee olo vaikka silloin ei mitää näkynykkää!! Ja tosissaan viikot tuntuu menevän ihan silmissä: ei pysy perässä ja välillä pitää miettii et oonko oikeesti näin pitkällä??? pian puolivälissä!!!!

Vaunukauppaan kohta joutaa!! :)

hmm.. mutta työpäivä alkaa päättymään joten hyvät yöt toivottelen kaikille!!

Ja paljon lämpimiä ajatuksia kriiseissä painiville!!!

Vierailija
32/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille tuntuu et haluut avautua ihan kunnolla niin näihin juttuihin sopii tuo yhteinen meili!! Sinne saa " salaisesti" kertoa ja voidaan kommentit antaa myöskin siellä!! Tosissaan ei oo kivaa jos mies täältä lukee sun ajatukset teidän suhteesta: avoin kaikille kun tää palsta on!

Vierailija
33/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli pakko nyt tulla ilmotteleen teille et oon vielä mukana kuvioissa vaikka ei oo aikoihin näkynykkään.. Oon ollu reissussa ja vielä sunnuntaihin asti oon et alkuviikosta sitten palailen asiaan..

Vierailija
34/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä voin ainakin rauhassa tänne kirjoitella, enpä usko että ukko eksyy näille sivuille, varsinkin kun en ole kotoa kuukausiin kirjoitellut. Ja toisaalta, samat jutut mä oon sillekin kertonut, saattaisivathan ne mennä paremmin perille kun on ihan mustaa valkoisella ;-)

Kyllä mulla on edelleen sellainen olo että haluan yrittää. Pelottaa vaan kovasti että taas uskallan luottaa ja petyn taas... kun tää nyt ei oo ihan niin yksinkertaista että vaan olisi vähän erimielisyyksiä, suurin ongelma on se että oon saanut miehen kiinni useamman kerran erinäisistä virtuaalisuhteista, ja sen kanssa mä en pysty elämään. Viimeksi näin kävi toissapäivänä. Tänään ollaan tekstareilla asiaa yritetty selvittää (hän ei ilmeisesti uskalla puhua mun kanssa, tietää että olen aika ikävä vihaisena), olen ilmoittanut että joko nää nettijutut loppuu tai sitten suhde loppuu, koska en mitenkään pysty niitä hyväksymään, vaikka ei minkäänlaista fyysistä kontaktia ikinä oliskaan. Sanoi että tietää sen ja haluaa vielä yrittää. Mutta tosiaan, välillä tuntuu että olis helpompi vaan lähteä viettämään sinkkuelämää taas, olen niin monta kertaa pettynyt, aina luvannut itselleni että seuraava kerta on sitten viimeinen, mutta en mä näköjään pysty lähtemään. Olis paljon helpompaa jos koko suhde olis surkea eikä mikään olis hyvin. Mut kun eihän se niin ole, on meillä kivaa yhdessä, hellyyttä ja haleja saan yleensä ihan riittävästi, yhteiset harrastukset, ja vielä omaisuuskin (mikä ei tietenkään helpottaisi eroa yhtään). Todennäköisesti meille olis tullut ero jo vajaa 2v sitten jos ei olisi ollut yhteistä kämppää. Ehkä olisi pitänyt tehdä se silloin, nyt tuntuu että heittää niin paljon hukkaan jos nyt eroaa.

Toivon tässä vaan koko ajan että ukko on vihdoin ymmärtänyt että mä ihan oikeesti saatan jättää sen jos se ei ala käyttäytymään. Kurjinta tässä on se luottamuksen puute, koska siitä tulee useimmat riidat. Ukon mielestä mun pitäis tietty heti taas luottaa siihen täysin kun se on just jäänyt kiinni, enhän mä tietenkään pysty. Ja sit se hermostuu kun kyselen asioista sen mielestä liikaa, tai joskus esitän epäilyksiä sen menoista. Ja mulle tulee sit vaan sellainen olo että se hermostuu koska on tehnyt just sitä mitä mä epäilen.

Mutta siis, yritetään nyt sit vielä mut ens kerralla mä ihan oikeesti lähden jos tää sama jatkuu... muistuttakaa mua sit siitä kun seuraavan kerran valitan! Kun en haluaisi tuhlata yhtään ylimääräistä kuukautta tässä jos asiat ei muutu, mutta nyt taas huomasin kuinka mahdottomalta lähteminen tuntuu. Eilen olin jo ihan varma että en jaksa enää, parempi olla yksin... mutta nyt taas sitten tuntuu että hajoan jos suhde loppuu. Rakastan sitä, vaikka se on välillä täys kusipääpettäjä-ääliö, ja myöskin pelkään että jos lähden, en enää löydä koskaan ketään, ja jos löydänkin, on edessä samat ongelmat. Kun taidan vähän uskoa siihen ettei se vaihtamalla parane, ja ihan varmasti uskon ettei täydellistä miestä tai suhdetta ole olemassakaan (onhan sen nyt jo täälläkin huomannut, suurin osa nurisee vuorotellen omista ukoistaan ;-).

Mut Golda, yritetään jaksaa! Ja toivottavasti asiat ratkeaa suuntaan tai toiseen nopeasti, niin että pääsee taas jatkamaan elämää, yksin tai yhdessä.

Vierailija
35/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs se tein mailiosote onkaan? tuli mieleen et vaikka en sinne tunnuksia saakkaan, niin voisin kuitenkin masukuvan sinne lähettää :)

Vierailija
36/36 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna

nyt siskot apua! oon yrittäny kierrellä alennuksissa etsimässä vetimiä veljen häihin. joku sanoi et etiketin mukaan pitäs lähipiirillä olla iltapuvut, onks oikeesti nii? en viittis pistää reiluu satasta johonkin kolttuun mille ei oo sit muuta käyttöä, olisko siisti/nätti toppi ja pitkä hame ok? voisko hameen pohjaväri olla luonnonvalkonen jos on muutakin väriä kuosissa? apua kun alkaa jo stressaamaan..

[color=darklateblue] Etiketti saattaa sanoa puhua iltapuvuista (en ole varma) mutta itseasiassa (hää)kutsusta pitää tarkistaa onko sinne laitettu pukeutumiskoodia. Koska kuitenkin on kyseessä lähipiirin häät ja tiedät suunnillee millä tyylillä vanhemmat, mahd. sisarukset pukeutuvat. Jos he pynttäytyvät viimeisen päälle iltapukuihin jne voit tuntea itsesi alipukeutuneeksi jos olet pukeutunut jollakin muulla tyylillä. Jos taas muut eivät pukeudu täysmittaisiin iltapukuihin voit hyvin pukeutua toppi(jakku) ja pitkä hame yhdistelmään. Ja toisaalta kuulostaa siltä, että et ole " kolttu" tyyppiä joten olosikaan ei välttämättä ole siinä asusteessa luonteva.

Väristä: Kaikken fakkiutuneimmat etiketin taitajat ovat sitä mieltä, että valkoinen väri on varattu ainostastaa morsiammelle. Tosin nykypäivänä ei enää luultavasti tässäkään asissa olla täysin ehdottomia. Itse olisin sillä kannalla että hame voi olla valkopohjainen jos yleisilme vaatteella on kuitenkin ei-valkoinen.

Toisaalta mun mielestä ehkä joku muu kuin luonnonvalkoinen voisi olla juhlavampi väri. Tosin vaatetta näkemättä en voi sanoa, onko se juhlava vai ei.

Jos häät ovat kirkossa jotain lämmittävää hartioille/käsille, kirkoissa tuppaa olemaan kylmä...

GOLDA ja LAURA : Voimia teille! ((halaus)) molemmille! Toivottavasti saatte asiat selkenemään!

merineito