Ehdotuksia nimiksi Seelan, Juulin ja Akselin kaksossisaruksille?
Laitan tämän nyt tännekin puolelle, tuolla aihe vapaan puolella jo kyselin nimiehdotuksia meidän kaksosille, jotka ovat toistaiseksi vailla nimeä.
Tytölle oltiin jo aika varmaksi päätetty, että hänestä tulee Aliina, mutta nyt saimme tietää, että tulevan kummityttömme nimeksi tulee Aliisa ja meistä tuo Aliina on liian samanlainen ja nyt kaivattais uusia ehdotuksia tai kommentteja mikä ehdolla olevista.
Nämä ehdokkaat on suurelta osin niitä, joita on tuolla aihe vapaa puolella ehdoteltu. Emme siis haluaisi mitään todella suosittua, mutta miehen takia ei saisi olla älyttömän erikoinenkaan.
Tytölle on nyt ehdolla
Helena
Helinä
Hilda
Saaga
Eveliina
Matleena
Pojalle on nyt ehdolla
Lenni (tämä on minun suosikkini, jota mies makustelee, mutta ei siis vielä hyväksynyt)
Vilhelmi
Elmeri
Niilo
Ristiäiset on meillä kolmen viikon päästä eli vielä ei älytön kiire nimen keksimisessä ole, mutta olisi se kiva saada päätetyksi vähän ennen kun viimeisenä iltana ennen h-hetkeä.
Kommentit (4)
Seelan, Juulin ja Akselin sisaruksille on Saaga ja Elmeri..ihanat nimet :)!
Muutama ehdotus:
Liinu
Viivi
Tuuli
Liisi
Miisa
Piitu
Fiina
Neeli
Moona
Miila
Muusa
Eemeli
Ossian
Aapeli
Samuli
Taneli
Viljami
Petteri
Iivari
Verneri
Tässä alla nyt ne nimet, jotka ehdotuksistanne pääsi harkintaan. Uusiakin saa ehdotella
Eliel - minun suosikkeja, mutta mies ei ole oikeen tykännyt, mutta ei ainakaan vielä kieltänyt
Aapeli - kiva, joskin minusta ehkä liian samanlainen Aapelin kanssa
Lyydia
Inkeri
Katriina - tosi ihana, miten en oo ite tajunnu aiemmin :)
Miettimistänne omat suosikkini ovat Saaga ja Niilo. Saagassa ja Niilossa olisivat pitkät vokaalit yhdistävinä tekijöinä.
Hildasta pidän tosi paljon, omia suosikkeja myöskin :) Myös Hilda ja Niilo olisivat oiva pari.
Matleena ja Vilhelmi sopisivat myös kivasti. Näin ei Akseli olisi ainoa kolmitavuinen perheessänne, jos sillä nyt jotain merkitystä on...
Meiltä löytyy myös Akseli ja tulevalle sisarukselle on nimipohdinnat käynnissä. Listastasi löytyi niin monta omaakin suosikkiani, joten uskon nimimakumme olevan aika samanlainen. Itse olemme pohtineet mm. näitä nimiä:
Olavi
Ilmari
Eliel
Aarni
Alvar
Eevert
Lyydia
Ellen
Iiris
Inkeri
Liina
Eevi
Katriina
Ja harkinnassa myös samoja kuin listaltasi: Saaga, Hilda, Matleena. Lenniä mietittiin Akselin nimeä pohdittaessa, mutta mies ei lämmennyt.