***Heinäkuisten torstai huomen***
Heissan kaikille,
Täällä sitä taas ollaan. Vuosi sitten kirjoittelin tiiviisti, mutta esikoisen syntymän jälkeen en ole paljon palstalle ehtinyt. Nyt olen jälleen mukana ja la on sitten heinäkuun 25. Olen tiennyt jo rv 4 lähtien että odotan, mutta vasta nyt alkaa tuntua siltä että pian on taas sylissä ihana pikkuinen kapalo :).
Minun aamuni ei kovin hienosti ala, olen kipeänä ja eilen kävin lääkärissä. Lääkäri (joka on itsekin raskaana ja saa heinäkuussa hänkin) totesi että mitään lääkettä tähän rasittavaan yskään ei ole saatavilla. Pitää vain yskiä yskä pois :(. Nyt sitten yskin ja yskin ja valvon ja yskin, mutta kyllä tämä tästä. Ja onhan tämä pieni kärsimys sen rinnalla mitä ihanaa pientä tuhisevaa on tulossa.
Nyt huomaan miten viikot menevät nopeasti kun on jo yksi lapsi talossa. Ensimmäistä odottaessa oli aikaa miettiä jokaista päivää ja laskin viikkoja. Nyt huomaan että aika menee kuin siivillä. Tämä on aivan ihanaa. Nyt uskaltaa nauttia tästä kaikesta paljon enemmän mitä ensimmäistä odottaessa.
On ihana katsoa kun lapsi nukkuu, mutta toistaalta olen kateellinen kun mies kuorsaa ja tyttö tuhisee tyytyväisenä omassa sängyssään ja itse en saa nukuttua. Silti uskon että huominen on jo parempi.
Kaikesta huolimatta, hyvää ja iloista huomenta kaikille.
Willi02 ja masuasukki rv 11+2
Kirjoittelempa nyt minäkin täältä taustajoukoista :) Mullakin on muuten la 25.7 ;) Ainoita oireita tähän mennessä ollut väsymys, nälkä ja asioiden unohtelu. Toissa päivänä lähdin kauppaan ja siellä muistin, että lompakko jäi kotiin.... Tätä on tapahtunut lähiaikoina enemmänkin tosi nyt en ehtinyt kassalle asti ;) Unohdan myös säännöllisesti ottaa kotiavaimet mukaan. Yleensä muistan ottaa kaikki tarvittavat tavarat mukaan! Isommat lapset ovat jo oppineet kysymään, että onko avaimet ja rahat mukana :). Muutettiin uutena vuotena ja tavaroitakin on vielä ihan kiitettävästi purkamatta. Se nyt vaan tuntuu välillä ylivoimaiselta tehtävältä. Ja kukapa ei nyt mielummin ottaisi pieniä nokosia :) Kävin ekassa neuvolassa tiistaina kaikki oli ok. Ei vaan saanut sydänääniä kuulumaan mutta näki kuitenkin sykkeen doblerilla. Ensi viikolla olisi sitten vuorossa np ultra. Tänään on ollut vähän ikävämpi päivä kun on tullut koko päivän veristä vuotoa :( Aamupäivällä vähemmän ja illalla enemmän. Toivottavasti loppuu yön aikana. Mekään ei olla kerrottu raskaudesta sukulaisille. Vain muutamalle hyvälle ystävälle. Kerrotaan ekan ultran jälkeen.
Katzi rv 11+2