Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhtäkkiä ja ihan totaalisesti katoavat tavarat!

Vierailija
30.03.2015 |

Tuli mieleen kun olin tänään aiemmin päivällä laittamassa yrttejä kasvamaan. Ostin yhden siemenpussin ja laskin sen hetkeksi pöydälle kurkatakseni mitä kissa metelöi olohuoneessa, siis ihan vaan otin muutaman askeleen ovelle ja kurkkasin siitä, meni n. 10 sekuntia.

Kun tuli takaisin, siemenpussi oli kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ajattelin että pyyhkäisin sen vahingossa lattialle, mutta pussia ei löytynyt mistään, ei maton alta, ei tasojen alta, katsoin jopa patterin taakse. Ei siis ollut missään pöydän reunalla, vaan keskellä pöytää eikä muita esineitä lähimaillakaan.

Sitten ajattelin, että ehkä ajatuksissani en laskenutkaan sitä pöydälle, vaan laskin sen kävellessäni jonnekin muualle.

Lopulta päädyin kääntämään koko kämpän ympäri, mutta pussia ei löytynyt. Mitä ihmettä, kissakaan ei voi olla syyllinen, kun oli tosiaan toisessa huoneessa. Oli vielä sellainen iso siemenpussi, ihan kuin maa olisi niellyt sen. :o

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kadonnu monta sukkaa, ihan tuhka tuuleen!

Vierailija
22/47 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:32"]Mulla hävisi tänään keittiösakset. Muistan että laitoin ne naulaan niiden omalle paikalle. Eikä niitä löydy nyt mistään. En tajua. Ootteko muuten lukeneet Cecelia Ahernin kirjaa hukkuneista ja unohdetuista esineistä ja ihmisistä? Tulee miettineeksi, jos se onkin totta?
[/quote]
Minulla on tuo kirja. Oudon kiehtova, ne kadonneet ihmisetkin mietityttää vielä. Ja lukemattomat parittomat sukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi ensin pöytäliina ei löydy mistään ja sitten on digikameraa ei löydy ja musta Kangaskassi se helposti löytää sekin on hävinnyt.

Vierailija
24/47 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosivat hiustenleikkuusakset kylppäristä.  Käänsin kaiken ylösalaisin kunnes keksin kurkata kansi

avoinna olevaan pyykinpesukoneeseen.  Sinnehän ne oli luiskahtaneet rummun ja rungon väliin.  Sain

vippaskonstein ongittua ne ylös.

Vierailija
25/47 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi paperinreijitin. Etsin monta kertaa paikoista, joissa sitä käytän, mutta ei löytynyt. Ostin uuden ja noin viikon päästä siitä, vanha reijitin löytyi paikasta, josta sitä moneen kertaan etsin.

Vierailija
26/47 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa katosi vaimo ja samalla kaikki tavarat asunnosta

Vierailija
27/47 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi päivä kalenteri kädessä, aioin kirjoittaa siihen jotain. Ensin piti käydä tarkistamassa jotain ja laskin kalenterin kädestäni. Tulin takaisin enkä löytänyt kalenteria mistään. Kuljin uudestaan reitin ja etsin sen varrelta kaikki mahdolliset paikat, joihin voi laskea esineen. Ei löytynyt. Palasin takaisin sohvalle, missä alunperin istuin kalenteri kädessä ja katselin sohvalta, jossa oli vähän muutakin rajua. Sitten sanoin jo ääneen lapsille että mihin ihmeeseen laskin sen kalenterin. Tyttäreni tuli olkkariin ja nosti kalenterin sohvalta siitä kohtaa, mistä olin katsonut monta kertaa. En tajua. Onko näkökentässäni joku sokea piste vai olenko tulossa hulluksi.

🤣 Mulle käy usein näin. Kalenteri tai puhelin on hukassa joka päivä. Olen aika väsynyt, se selittänee.

Vierailija
28/47 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen iso levy tummaa suklaata kaapissa. Tänä aamuna ei ollut kuin puoli levyä.

Vierailija
29/47 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika merkityksetön tavara mutta minulta on kadonnut 2 kpl pöytätabletteja, joita en ole löytänyt mistään vaikka kaikki nurkat ja kaapit olen käynyt läpi. Siirsin ne pois pöydältä kun leivoin ja olen 100% varma, että olisin asettanus ne keittiön tuolille. Mutta nyt en löydä niitä mistään eikä kukaan muu ole voinut niitä siirtää, koska asun yksin.

Vuosien aikana on muitakin tavaroita kadonnut mystisesti. Onnekseni ei ole vielä kadonnut mitään kallista tai arvokasta, mutta en ole voinut olla ajattelamatta miten tämä on mahdollista.

Vierailija
30/47 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus se on tämmöinenkin. Varas on tullut vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Jeesus on tullut, jotta olisi yltäkylläinen elämä.

Vierailija
31/47 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lukeko tuommoisia kirjoja, ei niistä mitään iloa ole.

Vierailija
32/47 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kadonnut bluetooth kuulokkeet savuna ilmaan, vaikeaa kuunnella musiikkia spotifysta ilman kunnon äänentoistoa. Avomiehen kuulokkeet jäi tänne ja kun hän ei kaivannut niitä takaisin yhdistin ne oman puhelimen bluetooth järjestelmään ne kyllä kuuluivat paremmin kuin omani ei siinä mitään mutta hetken päästä tuli ilmoitus puhelimeen että niiden akku on loppumassa 10 % jäljellä pane lataukseen, no eihän mulla ole niiden laturia koska ne ovat hänen eikä mies ole tuonut laturia tänne. Isälläni ja avomiehellä on näköjään yhteinen partakone yläkerran vessassa he ajavat samalla laitteella sänkensä. Kuulokkeet ovat olleet jo viikon kateissa niitä on etsitty kissojen ja koirien kanssa taskulamppukin oli apuna mutta turhaan koska ei niitä ole löytynyt ja ostan jumbosta uudet tilipäivänä.

Vierailija
33/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran kävi niin että minä menin kouluun, ja mulla oli mukana kassi jossa oli mun virkkuutyö ja kaksi lankakerää ja. Sitten kun koulussa oli vapaa-aikaa aloitin virkkaamaan ja sitten huomasin että se toinen lankakerä oli hävinnyt. Minä etsin kaikkialta mistä keksin,mutta ei mitään etsin koulusta ja kotoa, ja nyt tästä on mennyt pari päivää ja en mistään ole löytänyt sitä lankaa! Kumma juttu kun en ollut edes koskenut koko lankakerää katoamis-prosessin aikana. Se vaa hävis🤔

Vierailija
34/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eilen iso levy tummaa suklaata kaapissa. Tänä aamuna ei ollut kuin puoli levyä.

Vastaus: joku herkkupeppu on käyny hotkimassa ne. Mut jos asut yksin nii en tiiä 

Vierailija
35/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tavarat voisivat oikeasti kadota kuin tuhka tuuleen? Silleen piyyhhff, poissa!

Vierailija
36/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että tuo on mielen oikkuilua.Olet sokea juuri sille esineelle sillä hetkellä, koska sinulla on  sellainen asenne päällä ettei sitä löydy.Myöhemmin löytyy sattumalta kun et etsi ollenkaan.Mielemme on voimakkaampi kuin tiedämmekään.Se vaikuttaa kaikessa.

Vierailija
37/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kova homma simuloida kokonaista maailmankaikkeutta, välillä voi sakset kadota.

Toisaalta alkeishiukkasetkin kuulostavat lähinnä pössyttelyjutuilta (esim. elektroni on kaikkialla atomin ympärillä olematta kuitenkaan kaikkialla ja olematta jokin "asia" sinänsä). Kuka sanoo ettei kokonainen fyysinen kohdekin voi vain lakata olemasta.

Vierailija
38/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi muisti. Olin kotona katsomassa telkkaria. Viiniä vähän nautiskelin. Heräsin aamulla, enkä muistanut ilmasta mitään. Kaksi tyhjää viinipulloa oli joku tuonut pöydälle. Vieraita oli luultavasti käynyt!

Vierailija
39/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia tai mörkö, valitse siitä.

Vierailija
40/47 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katosi ysiluokkalaisena luokkasormus, 

olin tuonut sen kotiin ja Pistons sen keittiön pöydälle. Aioin leipoa. Ennen aloitusta sanoin äidille että katso ja se oli kadonnut 

ei ollut missään vaikka etsittiin joka paikka roskiksia myöten 

ei löytynyt pullastakaan myöhemmin