Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mun mies ei ymmärrä, että kipeää lasta ei viedä treeneihin???

Vierailija
05.05.2015 |

Pojalla 8v ollut nyt muutaman päivän aivan kamala yskä.
Eilen illalla oli futismatsi ulkona, poika oli jaksanut pelata kuulemma ihan hyvin.
Yöllä sitten poika sai nukuttua vasta puolen yön jälkeen yskimisensä takia. Limaa nousi sen verran paljon, että meinasi oksentaa pariin otteeseen.
Illalla taas treenit ja mies kuskaamassa kuulemma lasta sinne, itse olen iltakasiin töissä, samoin olin eilen.

Vastaavaa oli viime talvena. Pojalla oli jälleen kova yskä, mies vei kahtena iltana kipeän lapsen ulkotreeneihin, räntää tuli taivaan täydeltä. Treenien jälkeen kuume nousi yhtäkkiä lik 40 ja yskä paheni. Seuraavana päivänä lääkäri totesi keuhkoputken ja poskionteleoiden tulehduksen.
Löytyykö keltään muulta näin tyhmää miestä? Poika 8v, joten treeneihin lähdettävä jos isä pakottaa:(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, jostain syystä kappalejako ei toimi.

Vierailija
2/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa idiootti mies. Muista pistää juoksemaan maratoni seuraavan kerran ku on ite räkätaudissa. Ajat autolla vieressä ja hoputat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa. Miehellä itsellään kun on "kuumetta" 37,1 makaa hän sohvalla kuolemaa tehden.
Mittaa kuumeen korvastaan alle viiden minuutin välein, heikottaa kamalasti jos pitää vaikka vessaan kävellä.

Vierailija
4/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus miesflunssa.

Mutta muissahan se ei tunnu varmasti miltään.

Vierailija
5/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä maailmaa pysäyttää jonkun allergiaköhän takia.

Vierailija
6/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu sairasti tänä vuonna sydänlihastulehduksen. Siitä palautumisessa kestää ainakin puoli vuotta. Kerro miehellesi tällaiset terveiset.

Vierailija
7/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat valmentajalle, ja sanot että poika on kipeä, ja jos isä tuo treeneihin niin käskee saman tien palata kotiin toipumaan.

Vierailija
8/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miesflunssaoireilua ainakin! Miehet ei kykene mihinkään jos nenä on vähän tukossa.

Poikasi saa vielä sydänlihastulehduksen tuota menoa, kai sinullakin on jotain vaikutusvaltaa kun on kuse pojan terveydestä?

Vierailija
9/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilu sairaana on tehotonta ja toisekseen voi aiheuttaa hengenvaarallisia jälkitauteja. Nyt pistät sen ukkosi aisoihin!

Vierailija
10/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhutteluun. Uhkaa vaikka tehdä siitä ls-ilmoitus, jos ei muuten usko.

Vierailija
11/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä sano hänelle siitä? Vai tuleeko turpaan?

Vierailija
12/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. oon kyllä sanonut asiasta miehelle useaan otteeseen, perille ei mene.
Viime talven jälkeen pelästyi itsekkin, kun poika tuli selkeästi kipeämmäksi heti treenien jälkeen ja lupasi, ettei enää kipeänä vie urheilemaan. Asia näköjään jo unohtunut.
Niin ja turpaan en pelkää saavani. Mies ei ole ikinä käyttäytynyt uhkaavasti ja niin, että turpaanvetoa olisi tarvinnut pelätä.

Vierailija
13/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kyllä kanssa sellainen että jos lapsella on 37,7 kuumetta ja yskä ja nuha niin eikun päiväkotiin vaan jos en itse ole jäämässä kotiin lapsen kanssa. Jos on 39 astetta kuumetta viidettä päivää niin sitten ehkä antaa viedä sen lääkäriin, muuten ei, olipa lapsi miten huonona vaan. Minä taas käytän herkemmin lääkärissä, turhaan ei ole kertaakaan menty, aina löytyy korvatulehdus tai jokin muu. Mieheni itse sairastaa harvoin ja ei mene lääkäriin ennen kuin on vuodepotilas ja samaa odottaa myös pieneltä lapselta. Urheilusta sairaana voi saada sydänlihastulehduksen tai jopa keuhkokuumeen, ei kannata viedä ennen kuin on lääkärissä tutkittu onko kyse virustaudista/bakteerista vai kenties vain kevätallergioista.

Vierailija
14/14 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:58"]

Yksi tuttu sairasti tänä vuonna sydänlihastulehduksen. Siitä palautumisessa kestää ainakin puoli vuotta. Kerro miehellesi tällaiset terveiset.

[/quote]

Tästä meidän pikkupaikkakunnan lääkäri muistaa aina varoittaa meidän junnuja jotka ovat täällä tunnettuja jääkiekosta. Treeneihin ei siis mennä kipeänä vaikka kuinka pelottaisi peliajan väheneminen jne. Valmentajien pitäisi osata tiedostaa riskit jos nuori liikkuu särkylääkkeen voimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme