Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

outo naapuri?

Vierailija
29.05.2015 |

naapurissani asuu joku nuori nainen, välillä käy tosi paljon ulkona välillä ei ollenkaan tai en ainakaan kuule että hänen ovi kävisi vaikka kotona on ja imuroi.. hän imuroi ja pesee pyykkiä joka päivä. jos hän asuu yksin miksi hänellä on pyykkiä joka päivä..?? kerran rupesi palohälytin siellä piippaamaan seitsemän aikaan aamulla vaikka kolinaa kuului yhden aikaan yöllä , missä välissä hän nukkuu?? talkoisiinkaan ei osallistunut...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä "outoja" naapureita.

Milloin epäilyksen herättää pitkät nenäkarvat, milloin kaukaisemmassa lähikaupassa käynti, milloin väärät telkkariohjelmasuosikit, milloin mikäkin. Ainoa todellinen outous näissä tuppaa olemaan se, että jollakulla itseään normaaliksi luulevalla on aikaa kyylätä naapuriaan noinkin kattavasti :)

Vierailija
2/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyylää olen vain pannut merkille kun samassa talossa asutaan ei voi olla huomaamatta kaikkia asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää mitä se puuhaa?mitä siis teet sillä tiedolla?

Vierailija
4/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minulta :) pidän puhtaista vaatteista ja minulla on usein erakoitumiskausia. En myöskään polta tupakkaa säännöllisesti joten ei ole tarve joka päivä käydä pihalla. Palohälytin on joskus piipannut kun esim. Leivänpaahdin on kärähtänyt. Joskus valvon öitä, joskus en. Olenpa kamala.

Vierailija
5/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ei osallistunut talkoisiin? Olisit voinut mennä huhuilemaan postiluukusta että "hohoi, nyt on talkoot!"

Vierailija
6/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 18:35"]

Kuulostaa minulta :) pidän puhtaista vaatteista ja minulla on usein erakoitumiskausia. En myöskään polta tupakkaa säännöllisesti joten ei ole tarve joka päivä käydä pihalla. Palohälytin on joskus piipannut kun esim. Leivänpaahdin on kärähtänyt. Joskus valvon öitä, joskus en. Olenpa kamala.

[/quote]

Mulla melkein samanlainen tarina! Lisään siihen kuitenkin vielä reissutyön ja opiskelun: saatan olla yhtäkkiä viikkokausia poissa.

Vierailija
7/7 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, itsekin saatan olla viikkoja poissa mm. matkoilla. -5