Satuhäät 30.3. Jarona ja Lauri
Tänään Satuhäissä kaikkien mamma-foorumien märkä päiväuni Siuron suurin alfauros saa Jaronansa. Monet ovat varmasti odottaneet tätä illan jaksoa ja ne jotka eivät sitä aio katsoa ovat luultavasti vain katkeria kun Huttunen on poistunut vapailta markkinoilta.
Fiiliksen nostatukseen parit linkit vielä:
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:43"]Nii milläs todistat tuon että lauri olisi käynyt vieraissa viime toukokuussa? :)
[/quote]
Ei minua kiinnosta mitään todistella, pani mun kaveria ja toivottavasti kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä xD miten sitä nyt yleensäkään todisteltaisiin mitään yhdentönjuttuja, kaivetaan jotain spermatahroja uv lampulla vai? Todista itse että he eivät panneet.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:19"]
Tekikö tuo mies oikeasti mitään häiden eteen? Seisoskeli ja neuvoi rinta rottingilla mutta ...
[/quote]
Vähän huonosti editoitu ja kerrottu, mutta Laurihan kuvasi samaan aikaan Latela-sarjaa kun rakensivat uutta bussia porukalle. Eli herra kävi ensin kolmivuorotöissä VR:llä, sitten hallille rakentamaan bussia ja kuvaamaan tv-sarjaa. Siinä ohessa sitten teki myös hääjärjestelyjä. Aloituspostauksen Areena-linkissä lisää tästä, juuri kyseiset pätkät oli leikattu pois itse jaksosta. Jarona on itse vain osa-aikatöissä, joten melko luonnollista että häiden suunnittelu jää morsmaikolle, kun tällä kerran enemmän aikaakin tuntuu olevan.
[/quote]
Unohdit tästä vielä yhden aika ison jutun. Tuon kaiken muun ohella hän on rempannut ikivanhaa omakotitaloa satoja ja satoja tunteja. Siis viimeisen kolmen vuoden aikana tehnyt autoprojekteja, tv-sarjaa, omakotitalon remonttia, sekä kolmivuorotyötä ja ollut tuon kaiken ohessa myös mukana järjestelemässä häitä. Ei varmasti löydy montaa AV-mammaa, jonka mies olisi puurtanut perheensä eteen yhtä paljon.
Mutta olennaisintahan kunnon AV-mammalle onkin se, että ei vahingossakaan sano vaimoaan muijaksi, vaikkei se vaimoa yhtään haittaisikaan.
[/quote]
Oikeassa olet. Mies tekee ensin 8h töitä töissä, sitten seuraavat 8h tallilla autoa ja hääjärjestelyjä, sitten kotiin remontoimaan taloa seuraavat 8h. Tässä välissä vielä leikitään ja vietetään aikaa pojan kanssa. On se Late sitten laiska sika! Naiset tekee kaikki työt! Jarona joutuu itse testaamaan anopin maksaman hääpuvun ja sitten loppuilta meneekin miehen visalla netistä koristeita tilatessa. Laiska vätys tuo Lauri!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:26"]
Toi mies on ihan käsittämättömän huippu :D te sitruunapillut ette vaan ymmärrä ton juttuja vaan otatte kaikki niin tosissanne! Voisitte vähän löysentää sitä kiristävää pantaa päänne ympärillä!!
[/quote]
Mitenkähän miesten huumorintaju riittäisi jos nainen puhuisi miehelle vastaavalla tavalla?
Laurin äidin puhe oli ihana. Kostui siinä kälkättäjä-Latenkin silmäkulma! Ja niin muuten kostui tämän kaikennähneen ja kyynisen Satuhäät-raatilaisenkin silmänurkka!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:35"]
Samaa mieltä!! Ärsyttävä, en päästäisi tollasta limanuljaskaa lähellenikää. Morsian kaunis ja ihana ja ihmettelen jos viitsii kauvaa katsoa tollasta poikaa. Siitä on kunnon perhettä arvostava ja kunnioittava mies kaukana. Hyi!!!!!!
[/quote]
Millähän perusteella ei kunnioita perhettään? Huumoristako näin päättelit?
Eiköhän ne jo jokusen vuoden ole toisiaan kattellut, ja kattelee varmasti jatkossakin.
Hyvä pari, älkää mollatko. Ei se teiltä pois ole!! :)
minusta tuntuu että ne katkerat omaan elämään kyllästyneet on pahimpia mollaajia. Ei taida sieltä omasta kodista löytyä yhtään "sen parempaa" miestä, koiraa, lapsia tai huumoria ;)
Kyä näino. Varsinkik kusse väänsi ne köntsät sinne lattialle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:15"]
Toi Laurihan oli tosi hauska, mun mielestä! Ainut mikä häiritsi oli toi murre..
[/quote]
Kyä näino. Varsinkik kusse väänsi ne köntsät sinne lattialle.
äärettömän kaunis ja fiksunoloinen morsian. tuo mies taas.... :( ihme tyhjänpäiväiset jutut. antaa sovinistisen kuvan itsestään.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:15"]
tiesi että tää palsta räjähtää ja heitti löylyä kiukaalle ja nyt naureskellen lueskelee näitten tiukkapipojen meuhkaamista. Hyvä late.
[/quote]
Eiköhän tää sankari oo ite tehtaillut avauksen ja käy ruovineen ja kavereineen välillä pöyhimässä keskustelua :).
Itse en tuollaista miestä ja tuollaista elämää jaksais, mutta ei mun tarviikaan.
Samaa mieltä!! Ärsyttävä, en päästäisi tollasta limanuljaskaa lähellenikää. Morsian kaunis ja ihana ja ihmettelen jos viitsii kauvaa katsoa tollasta poikaa. Siitä on kunnon perhettä arvostava ja kunnioittava mies kaukana. Hyi!!!!!!
Ei vaikuttanut kikattava morsiankaan miltään järjen jättiläiseltä. Vakka kantansa valitsee.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:54"]taas on wt pari saanu toisensa, kämppäkin oli niin wt, oon pitäny juutalaisia älykkäinä, mutta en enää.
koiran paskaaki piti ihmetellä ja moittia koiraa joka ei edes tajua miksi moititaan jos paskonu ajat sitten.
hyi kammotus minkä nököstä porukkaa ja kuinka junttitouhua junttijuttuineen ja tommosta pikkukylän touhua jossa huonolla huumorilla koetaan paska jäykkänä keksiä jotain muka hauskaa sanomista.
tommoset rahattomat juntit rassaa just auton romuja ja kuka sitä paskakosmetiikkaakin tilaa, varsinainen kultakaivos-ehkä joku toinen jutsku tilaa niitä rasvoja.
pohjanoteeraus yleltä ja tuosta paskasta maksetaan vielä pakkoveroa.
[/quote]
Oletko kateellinen? Näytti pariskunta onnelliselta :) kiva jakso oli. laitapa omasta kodistasi ja itsestäsi kuva niin voin arvostella :)
Ei muuta ku onnea huttuselle ja jaronalle!! Älkää suotta välittäkö näistä! Pentti köyri sano että suomi on ihan paska maa, heti ku on vähän massia päällä nii joku läski alkaa vinkuun!! ;)
Harmi että Latelan uusin kausi oli ihan paska.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:19"]
Tekikö tuo mies oikeasti mitään häiden eteen? Seisoskeli ja neuvoi rinta rottingilla mutta ...
[/quote]
Vähän huonosti editoitu ja kerrottu, mutta Laurihan kuvasi samaan aikaan Latela-sarjaa kun rakensivat uutta bussia porukalle. Eli herra kävi ensin kolmivuorotöissä VR:llä, sitten hallille rakentamaan bussia ja kuvaamaan tv-sarjaa. Siinä ohessa sitten teki myös hääjärjestelyjä. Aloituspostauksen Areena-linkissä lisää tästä, juuri kyseiset pätkät oli leikattu pois itse jaksosta. Jarona on itse vain osa-aikatöissä, joten melko luonnollista että häiden suunnittelu jää morsmaikolle, kun tällä kerran enemmän aikaakin tuntuu olevan.
[/quote]
Unohdit tästä vielä yhden aika ison jutun. Tuon kaiken muun ohella hän on rempannut ikivanhaa omakotitaloa satoja ja satoja tunteja. Siis viimeisen kolmen vuoden aikana tehnyt autoprojekteja, tv-sarjaa, omakotitalon remonttia, sekä kolmivuorotyötä ja ollut tuon kaiken ohessa myös mukana järjestelemässä häitä. Ei varmasti löydy montaa AV-mammaa, jonka mies olisi puurtanut perheensä eteen yhtä paljon.
Mutta olennaisintahan kunnon AV-mammalle onkin se, että ei vahingossakaan sano vaimoaan muijaksi, vaikkei se vaimoa yhtään haittaisikaan.
[/quote]
Jep, AV mammaahan oma mies kutsuu vain etunimellä ja kyllä laitetaan heti avioero vireille jos mies sattuu kutsumaan vaikka vosuks :D