Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuhäät 30.3. Jarona ja Lauri

Vierailija
30.03.2015 |

Tänään Satuhäissä kaikkien mamma-foorumien märkä päiväuni Siuron suurin alfauros saa Jaronansa. Monet ovat varmasti odottaneet tätä illan jaksoa ja ne jotka eivät sitä aio katsoa ovat luultavasti vain katkeria kun Huttunen on poistunut vapailta markkinoilta.

Fiiliksen nostatukseen parit linkit vielä:

http://areena.yle.fi/tv/2729997

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1427542703631.html

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä oksettava juntti tuo ukko! 

Vierailija
142/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:52"]

Jarona?! Nyt on wt nimellä pahasti paiskattu.

[/quote]

En tiedä, mitkä on wt-nimiä Israelissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli sitten jokaiselle aloittelevalle koiranomistajalle pikakurssi miten koiraa EI "OPETETA" sisäsiistiksi!

Koiralle EI huudeta sen jälkeen kun se paskakasa löytyy lattialta, koska se on jo auttamatta myöhäistä. Koiraa EI kutsuta paikalle ja toruta, koska koira ei kykene enää yhdistämään mistä se toru tulee.

Koira heitti selälleen nöyristelläkseen omistajaansa, koska ei tajunnut ollenkaan miksi häntä haukutaan ja sätitään. Tuollaisella "koulutuksella" tekee enemmän haittaa kuin hyötyä.

Koirakouluun sulhanen, mars!

Vierailija
144/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sanoisitte, jos joku jumalaisen komea pukumies heittäisi tuollaista läppää?

Vierailija
145/219 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi sanoa että on ihmisillä kyllä tylsää. Hyvin on onnellinen hääpari ja hyvin tasapainoinen parisuhde. Kumpa itselleni löytäisin samanlaisen. <3 Ja eiköhän kaikilla ihmisillä ole omat menneisyyden luurangot kaapissa. Joko niistä pääsee yli taikka niihin voi jäädä rypemää. Huikeita tyyppejä ovat ja todellisia ystäviä, harvassa on tuollaiset ihmiset! Onni on kun on elämässäni!

Vierailija
146/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskaa.

Vierailija
147/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:45"]Onpa kolho naama tuolla ämmällä. Pitkä konkkanokka. [/quote] Pitkä naama, kalansuu, hampaat sekaisin suussa yms. Miten joku näkee tuon kauniina (muutkin kuin jäävieraat).

[/quote]

Todennäköisesti kauniimpi mitä sinä olet.

Vierailija
148/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:59"]

Valkoroskaa.

[/quote]

Ottaen huomioon että kyseessä on Satuhäät, niin eipä tuo wt-mittarini nyt kovin paljoa värähdellyt.

Vierailija
149/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:55"]Siinä oli sitten jokaiselle aloittelevalle koiranomistajalle pikakurssi miten koiraa EI "OPETETA" sisäsiistiksi!

Koiralle EI huudeta sen jälkeen kun se paskakasa löytyy lattialta, koska se on jo auttamatta myöhäistä. Koiraa EI kutsuta paikalle ja toruta, koska koira ei kykene enää yhdistämään mistä se toru tulee.

Koira heitti selälleen nöyristelläkseen omistajaansa, koska ei tajunnut ollenkaan miksi häntä haukutaan ja sätitään. Tuollaisella "koulutuksella" tekee enemmän haittaa kuin hyötyä.

[/quote] No mitä SINÄ tekisit tuossa tapauksessa? Minusta koiralle ei huudettu vaan lempeästi toruttiin ja kyllä se ymmärsi. Älä aliarvioi koirien älyä.

Vierailija
150/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla aaveelle hehkuttaa (ja onnekseni oli ketjuki alotettu tätä varten) kuinka symppis pari ja ihanat häät! Todella sulonen pari koirineen ja lapsineen. 

Vierailija
151/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kanssa. Ihan tuli kalansuu mieleen! Kamala. Ja äijä oli ihan mulkku. Siis taas niin tylsä jakso. Ja aikamoista ryyppäämistä kun lapsiakin paikalla

Vierailija
152/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä tuskin on uskollinen....luulee olevansa hauska ja komea ei oo kyllä kumpaakaan

Vierailija
153/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä ällötys toi lauri

Vierailija
154/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat häät nuo oli, kukaan ei mököttänyt pöydässä. Eikä tuolla nyt niin ryypättykään, pikkasen taas liioitellaan kommenteissa. Ja eikö ole hyvä vaan, että on erilaisia ihmisiä. Ei kaikki viihdy samanlaisten villatakki-pönöttäjien seurassa. 

Vierailija
155/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sitten katottua elämäni ensimmäistä kertaa kyseinen ohjelma ihan alusta loppuun. Satuin juuri kääntämään kakkoselle kun ohjelma alkoi ja ensin meinasin samantien vaihtaa kanavaa, niin kuin ko ohjelman kohdalla aina teen, mutta nyt sattuikin ruudussa olemaan Latelasta tuttu kaiffari, niin jäinkin sitten ruudun ääreen ihan ohjelman loppuun asti.

Varmastikaan en normisti jaksaisi viittä minuuttia kauempaa kyseistä ohjelmaa katsoa, joka toki luonnollistakin, se kun on naisille suunnattu ja minä en ole nainen. Se miksi jaksoin ohjelman katsoa loppuun johtui tietenkin siitä, että pariskunta oli aiemmasta ohjelmasta tuttu ja minulle jo Latelassa muodostui mielikuva siitä, että kyseinen pari sopii hyvin toisilleen. Tuon hääohjelman jälkeen mielipiteeni vain vahvistui ja vaikka olenkin melko kyyninen nykyparien rakkauden kestämisen suhteen, miin tuon parin kohdalla voin jopa uskoa sen kestävän ihan tappiin saakka.

Ymmärrän kyllä, miksi Late ei miellytä kaikkia naisia, eikä monia täällä hiihteleviä insinöörilassukoitakaan, hänen huumorintajunsa kun on sekoitus noksulaismanselaisuutta ja rasvanahkaduunaria, joka asiaan perehtymättömälle kuulostaa junttimaiselta, mutta aiheesta jotain tietävälle sympaattiselle suoraselkäiselle rehellisyydelle. Vaikka kaveri kuulostaa jonkun mielestä sovinistilta, niin sitä en hänen usko olevan. Sen sijaan on varmasti kaiffari, jonka sanaan voi luottaa, toisin kuin monen lipevän ekonomiketkun.

Minusta tuo pariskunta kuuluu ehdottomasti toisilleen ja näin miehenä täytyy sanoa, että tykästyin jo Latelassa Jaronan jotenkin sympaattisen rentoon ja aitoon persoonaan. Siinä on kyllä nainen minun makuuni.

Vierailija
156/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies heittää tollasta samanlaista kaksmielistä läppää. Millon "haukkuu" mua horoksi, kakkapyllyksi tai justiinsa kurpaksi. Pointti on siinä että en ole (eikä toi ohjelman morsiankaan) millään muotoa kurppa oikeasti. Se on sitä arjen mustaa huumoria. Kerran saatii pitkä katse eräältä vanhemmalta herralta ku tää mun miekkonen otti mua tukasta kiinni ja suuteli "väkisin", kun autosta olin nousemassa. Ikäpäivänä ei mua lyö eikä riidellessä hauku ilkeillä nimityksillä. Sen takia sen juttuja jaksaaki kuunnella päivästä toiseen ja naimisiinki tollassen sian kanssa menin, hyhhyh.. T.88 (alapeukuttakaa niin pal ku sielu sietää)

Vierailija
157/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:20"]

Mun mies heittää tollasta samanlaista kaksmielistä läppää. Millon "haukkuu" mua horoksi, kakkapyllyksi tai justiinsa kurpaksi. Pointti on siinä että en ole (eikä toi ohjelman morsiankaan) millään muotoa kurppa oikeasti. Se on sitä arjen mustaa huumoria. Kerran saatii pitkä katse eräältä vanhemmalta herralta ku tää mun miekkonen otti mua tukasta kiinni ja suuteli "väkisin", kun autosta olin nousemassa. Ikäpäivänä ei mua lyö eikä riidellessä hauku ilkeillä nimityksillä. Sen takia sen juttuja jaksaaki kuunnella päivästä toiseen ja naimisiinki tollassen sian kanssa menin, hyhhyh.. T.88 (alapeukuttakaa niin pal ku sielu sietää)

[/quote]

Tästä on juurikin kysymys. Se on sitä oikeenlaista kemiaa. Jarona itsehän nimenomaan korosti Latessa hänen huumorintajuaan. Jos nyt joku ihan tosissaan ottaa nokkiinsa siitä, että Late sanoi Jaronaa kurpaksi, niin hän ei ymmärrä asiasta mitään. Se millä sävyllä hän sen sanoi ja miten Jarona siihen reagoi, paljastaa hyvin sen, kuinka heidän kemiansa todellakin kohtaavat. Olen täysin varma siitä, että hän ei käyttäisi kurppa ilmaisua, tai mitään muutakaan, jos tietäisi sen puolisoaan luokkaavan.

Vierailija
158/219 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:54"]taas on wt pari saanu toisensa, kämppäkin oli niin wt, oon pitäny juutalaisia älykkäinä, mutta en enää.

koiran paskaaki piti ihmetellä ja moittia koiraa joka ei edes tajua miksi moititaan jos paskonu ajat sitten.

hyi kammotus minkä nököstä porukkaa ja kuinka junttitouhua junttijuttuineen ja tommosta pikkukylän touhua jossa huonolla huumorilla koetaan paska jäykkänä keksiä jotain muka hauskaa sanomista.

tommoset rahattomat juntit rassaa just auton romuja ja kuka sitä paskakosmetiikkaakin tilaa, varsinainen kultakaivos-ehkä joku toinen jutsku tilaa niitä rasvoja.

pohjanoteeraus yleltä ja tuosta paskasta maksetaan vielä pakkoveroa.
[/quote][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:54"]taas on wt pari saanu toisensa, kämppäkin oli niin wt, oon pitäny juutalaisia älykkäinä, mutta en enää.

koiran paskaaki piti ihmetellä ja moittia koiraa joka ei edes tajua miksi moititaan jos paskonu ajat sitten.

hyi kammotus minkä nököstä porukkaa ja kuinka junttitouhua junttijuttuineen ja tommosta pikkukylän touhua jossa huonolla huumorilla koetaan paska jäykkänä keksiä jotain muka hauskaa sanomista.

tommoset rahattomat juntit rassaa just auton romuja ja kuka sitä paskakosmetiikkaakin tilaa, varsinainen kultakaivos-ehkä joku toinen jutsku tilaa niitä rasvoja.

pohjanoteeraus yleltä ja tuosta paskasta maksetaan vielä pakkoveroa.
[/quote]

...juu kyllä mäkin haluaisin että pistät vähän kuvaa sun lukaalista, ei taida kuitenkaan se riihimäkeläinen yksiökään olla mikään viimesen päälle... ja pistä samalla kuva sun skoda oktaviasta tms jota et rassaile itse ettei sua vaan leimata jyväjemmariksi... tiedetään muut sit mihin tähdätä...

Vierailija
159/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen ällöttävä mies. Nainen olisi saanut miljoona kertaa paremmankin. Mies varmaan pettää heti kun tilaisuus tulee, niin idiootin pelimiehen oloinen on.

Vierailija
160/219 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:55"]Siinä oli sitten jokaiselle aloittelevalle koiranomistajalle pikakurssi miten koiraa EI "OPETETA" sisäsiistiksi!

[/quote]

Missä kohtaa huudettiin? Kertoisitko?
Kyllä koiraa torua saa jos sisälle paskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi