Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Los Angelesissa Yle Areenassa

Vierailija
30.03.2015 |

Yle areenassa nähtävissä koko kausi. Onko kukaan katsonut vielä? Itse katsoin neljä jaksoa ja voi luoja mitä touhua! :D etenkin se Janita vai mikä oli on aikamoinen...Mutta parasta tosi-tv:tä ikinä! 

Kommentit (589)

Vierailija
221/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf mitä kateellisia friikkejä tääl. Yolo. Anna palaa Judith, superstar!!

Vierailija
222/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kurkkaamassa Judithin facebook sivua. Jotain levytystä tekemässä Amerikassa. Selvästi pitää yhteyttä isäntäperheeseensä edelleen ja heidän avulla tuo levytyskin näyttää järjestyneen.

Hyvän perheen siis haaveidensa kannalta löysi! Poikaystäväkin vaikuttaa Amerikasta löydetyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:40"]Käykää kurkkaamassa Judithin facebook sivua. Jotain levytystä tekemässä Amerikassa. Selvästi pitää yhteyttä isäntäperheeseensä edelleen ja heidän avulla tuo levytyskin näyttää järjestyneen.

Hyvän perheen siis haaveidensa kannalta löysi! Poikaystäväkin vaikuttaa Amerikasta löydetyltä.
[/quote] eiköhän tuo ollut tuotannon löytö

Vierailija
224/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse nuorempana yksityisille perheille lastenhoitotyötä, ja ihan oikeasti kuolisin nauruun noiden perheiden vaatimuksiin asumispalkalla ja pienellä korvauksella. Käytännössä pitäisi olla aamusta iltaan lastenhoitaja, siivooja, palvelija ja kokkikin. Aivan järkyttävää, etteikö lainkaan omatunto kolkuta. Hennan ensimmäinen perhe erityisesti oli selvä tapaus, mutta myös Miran perheessä oli aivan ihmeellisiä vaatimuksia; päivittäin kaappien järjestely. Janitan perheessä äidillä oli aivan väärä käsitys lapsensa hoidon helppoudesta, vaikka ei Janitallakaan ehkä ollut ihan selvyyttä kuinka lapsia hoidetaan jne. Toisaalta toisen maailman napa -lasta on hyvin hankala komentaa, varsinkin jos vanhemmat eivät ymmärrä millaista pikku terroristia kasvattavat. Se mulla jäi epäselväksi tuossa Janitan kohdalla, että jättikö hän viikoksi Janitan yksin lapsen kanssa, vai oliko isä paikalla? Siis kun se poika ei ollut nukkunut öitä hyvin, niin oliko Janita siis ollut yksin kokoajan lasta hoitamassa pe-pe? Saatoin käsittää väärin, mutta jos oli niin huhheijjaa, ja mamma valittaa kun lapsi ei ole syönyt kunnolla. Eihän se ruoka lapselle välttämättä maistu, kun on noin pitkän ajan kuitenkin suht vieraan ihmisen kanssa.

Vierailija
225/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pienten ja/tai vaativien lasten hoitamiseen pitäisi kyllä palkata ihan oikea koulutettu lastenhoitaja (jos ei au pairilla siis ole paljon kokemusta) mutta se tietysti maksaisi näille perheille paljon enemmän. Aika vastuutonta heiltä itseltään palkata pienen lapsen hoitajaksi au pair kysymättä minkäikäisistä lapsista yms hänellä on kokemusta. En kyllä tiedä antoiko nämä tytöt itse antaa ymmärtää että heillä on enemmän kokemusta lastenhoidosta?

Vierailija
226/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"] Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen. http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B [/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen [/quote] Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa. [/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa.  [/quote] SINÄ et taida oikein ymmärtää mitä kaikkea vaatii päästä punaiselle matolle juontamaan.. Se tarkoittaa juurikin tuollaista ohjaajan/juontajan assarina työskentelyä, jossa ruutuaika ei ole mitenkään taattua. Mutta josta voi jäädä nimi mieleen, ja josta voi päästä parempiin pesteihin sitten seuraavalla kerralla. Miksi ihmeessä ei laittaisi tuollaista ansioluetteloonsa?

[/quote] Taidan tosiaan olla vaha-alyinen ja ymmartamaton kun en viela vuosikymmenien USAssa asumisen jalkeenkaan naita asioita ymmarra. Mita ihmeen taitoja talla alusvaatemallilla voisi olla TV kommentaattorin assistentiksi, ne kun ovat haluttuja hommia joihin valitaan TV aseman omia tyontekijoita, ei ulkopuolisia. Jos hanella joku juomtajan assistentin pesti olisi ollut niin 100% varmuudella olisi maininnut kanavan.

Kuinka vanha olet?
[/quote]
En ihan ymmärtänyt miten mun ikä tähän liittyy, mutta yli kolmekymppinen olen

Vierailija
227/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 03:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"] Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen. http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B [/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen [/quote] Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa. [/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa.  [/quote] SINÄ et taida oikein ymmärtää mitä kaikkea vaatii päästä punaiselle matolle juontamaan.. Se tarkoittaa juurikin tuollaista ohjaajan/juontajan assarina työskentelyä, jossa ruutuaika ei ole mitenkään taattua. Mutta josta voi jäädä nimi mieleen, ja josta voi päästä parempiin pesteihin sitten seuraavalla kerralla. Miksi ihmeessä ei laittaisi tuollaista ansioluetteloonsa? [/quote] Taidan tosiaan olla vaha-alyinen ja ymmartamaton kun en viela vuosikymmenien USAssa asumisen jalkeenkaan naita asioita ymmarra. Mita ihmeen taitoja talla alusvaatemallilla voisi olla TV kommentaattorin assistentiksi, ne kun ovat haluttuja hommia joihin valitaan TV aseman omia tyontekijoita, ei ulkopuolisia. Jos hanella joku juomtajan assistentin pesti olisi ollut niin 100% varmuudella olisi maininnut kanavan. Kuinka vanha olet? [/quote] En ihan ymmärtänyt miten mun ikä tähän liittyy, mutta yli kolmekymppinen olen

[/quote] Luulin etta olit teini-ikainen. Olet harvinaisen naiivi kolmekymppiseksi eika sinulla nayta olevan mitaan kasitysta siita miten viihdeteollisuus USAssa toimii.

Vierailija
228/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 05:51"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 03:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:59"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"] Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen. http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B [/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen [/quote] Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa. [/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa.  [/quote] SINÄ et taida oikein ymmärtää mitä kaikkea vaatii päästä punaiselle matolle juontamaan.. Se tarkoittaa juurikin tuollaista ohjaajan/juontajan assarina työskentelyä, jossa ruutuaika ei ole mitenkään taattua. Mutta josta voi jäädä nimi mieleen, ja josta voi päästä parempiin pesteihin sitten seuraavalla kerralla. Miksi ihmeessä ei laittaisi tuollaista ansioluetteloonsa? [/quote] Taidan tosiaan olla vaha-alyinen ja ymmartamaton kun en viela vuosikymmenien USAssa asumisen jalkeenkaan naita asioita ymmarra. Mita ihmeen taitoja talla alusvaatemallilla voisi olla TV kommentaattorin assistentiksi, ne kun ovat haluttuja hommia joihin valitaan TV aseman omia tyontekijoita, ei ulkopuolisia. Jos hanella joku juomtajan assistentin pesti olisi ollut niin 100% varmuudella olisi maininnut kanavan. Kuinka vanha olet? [/quote] En ihan ymmärtänyt miten mun ikä tähän liittyy, mutta yli kolmekymppinen olen

[/quote] Luulin etta olit teini-ikainen. Olet harvinaisen naiivi kolmekymppiseksi eika sinulla nayta olevan mitaan kasitysta siita miten viihdeteollisuus USAssa toimii.
[/quote]
Joo, jossei käsitystä niin kokemusta löytyy ;) losissa jo kolme vuotta ja hyvin menee.. Mutta mun osalta tää keskustelu on nyt tässä, en yksinkertaisesti jaksa jankata

Vierailija
229/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Pikkupissikset Losissa... Vaalit tulossa, ketä kiinostaa, miten TÄMÄ maa makaa? Ai niin, sossu maksaa. Ihan vit.n sma, mä lähden Losiin tai sit Viidakkoon, Nakuilee tms. Ollaan me fiksui, jee!

Vierailija
230/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa toi miljoonalainaus, kukaan ei jaksa lukee näitä enää.

Vierailija
231/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^niinhän mä tohon kirjoitunkin, että perhe maksaa aupairista normaalisti. Mutta koska tv-tuotanto niin veikkaan että perheet lähteneet mukaan ohjelmaan koska ollut ilmaista/halvempaa heille kuin normaalisti au pair.

Vierailija
232/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita ei kyllä tunnu tietävän mitä lapsen kanssa pitää tehdä mutta toi äiti on ihan sekasin.. Propsit Janitalle että yrittää miellyttää ja tehdä niin kuin pyydetään.

Vierailija
233/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisymmärsit, että "au pair maksaa perheelle" no en tajunnutkaan että sen voi noinkin päin tajuta että itse aupair pulittaisi jotakin!! :) eli au pairista tulee perheelle kuluja 10 000 jo ennen kuin au pair maassa. :)

Vierailija
234/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:14"]Siisymmärsit, että "au pair maksaa perheelle" no en tajunnutkaan että sen voi noinkin päin tajuta että itse aupair pulittaisi jotakin!! :) eli au pairista tulee perheelle kuluja 10 000 jo ennen kuin au pair maassa. :)
[/quote]

Juu ymmärsin väärin! Siksi korjasin kun tosiaan omakohtaisia kokemuksia aupairista niin tiedän miten asia toimii:)

Vierailija
235/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au Pairiksi J-1 viisumilla paasee USAaan vain jarjeston kautta ja pesti kestaa 12kk., sita voi jatkaa viela toisen vuoden jos niin haluaa.

Tama ohjelma on ihan tekemalla tehty, en yhtaan ihmettelisi vaikka perheillakin olisi kasikirjoitus silla ainakin tuo biletysaiti on sellainen karikatyyri etta oksat pois.

Vierailija
236/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:23"]Au Pairiksi J-1 viisumilla paasee USAaan vain jarjeston kautta ja pesti kestaa 12kk., sita voi jatkaa viela toisen vuoden jos niin haluaa.

Tama ohjelma on ihan tekemalla tehty, en yhtaan ihmettelisi vaikka perheillakin olisi kasikirjoitus silla ainakin tuo biletysaiti on sellainen karikatyyri etta oksat pois.
[/quote]

Aupairit ovat turistiviisumeilla laittomasti töissä sen alle 3 kk. Siksi ei ole järjestöjä eikä sääntöjä eikä lakisääteisiä vapaapäiviä. Siksi perheistä ei myöskään varmaan tiedetty kaikkea. Pakkohan tän on olla käsikirjoitettu.

Vierailija
237/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Mira vaikuttaa suomeksi todella fiksulta, tänä äiti vaikuttaa todella perus jenkiltä joka on kiireinen näyttäessään kiireiseltä ja tekee ison numeron omasta kiireestään, mutta Miran englanti on niin huono että kielimuuri taitaa tulla eteen ja asioista ei saa keskusteltua eikä Mira pysty sanomaan mikä hänestä on vialla.

Vierailija
238/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,täällähän tää on jo sata kertaa sanottu, mutta Hennan eka perhe ihan psykoja. Enemmän tääl sitä miestä on haukuttu, mutta kyllä aika hellouuu olin kun se nainen oikeen vetää kunnon hörönaurut ja pilkkailmeet sen miehensä juttuihin, varsinkin lopussa ne ampumisjutut ja ties mitkä niinettä huhuhuh...

hennalta oli hyvä veto sen toisen perheen äidin keskustelu ajoittaa kamraryhmän ollessa paikalla. Nainen joutui myöntymään että ei tarvikaan raataa kaikkia kotitöitä omalla ajalla,kun niitä ei kuitenkaan ehdi kaksosten hoidon lomassa tekeen. Se nainen oli psykologin hommissa ja keskustelu meni kuitenkin telkkariin, vaikka kuinka onkin vain suomen tv, niin jotakin kauttahan sekin pätkä voisi kiiriä naisen lähipiiriin ja vielä asiakkaille, joten tämän olikin sitten syötävä orjuutustehtävän-annot mukisematta :)... Oli kyllä sekin henkilö aikamoisen teennäinen.

Jenkit osaa olla niin maireita ja "mukavia" samalla kun kaikesta näkee että ne teeskentelee...niistä jopa näkee sen, että ne kuvittelee, että se käytös uppoaa hiljaiseen suomalaiseen kuin kuuma veitsi voihin... Eniten myötähäpeää aiheuttivat ne jenkkiperheiden aikuiset ihmiset, eikä au pairit.

Vierailija
239/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna-parka syyllisti oteään siitä, että ne vauvat oli ihan hysteerisiä aina kun olivat olleet Hennan kanssa ja sitten äiti tulee paikalle, vauvat alkoi itkemään hulluna! Tämä pisti silmään asiaa opiskelleena... Siis kysehän voisi olla siitä,mettä itseasiassa äiti--lapsi kiintymyssuhteessa on mennyt jotakin pieleen ja lapset käyttäytyvät näin kun äiti palaa... Ristiriitainen tai välttelevä kiintymyssuhde aiheuttaa vauvan Reagoivan äidin paluuseen hysteerisellä itkulla :(... Kyseessä oli tosiaan vielä psykologi-nainen. Mulla tuli mieleen, että se psykologi- nainen on tehnyt varmaan töitä kotona sen vauva-aitauksen ulkopuolella eikä ole reagoinut vauvojen tarvitseviin huutoihin aina tai heti, kun on ajatellut, että siellä aitauksessa ne vauvat on kumminkin kunnossa tai turvassa ilman häntäkin. Se aitaus aiheutti mullekin ahdistusta, ei konttailevat ja liikkuvat vauvat sellaseen kuulu!!

Vierailija
240/589 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:40"]Joo,täällähän tää on jo sata kertaa sanottu, mutta Hennan eka perhe ihan psykoja. Enemmän tääl sitä miestä on haukuttu, mutta kyllä aika hellouuu olin kun se nainen oikeen vetää kunnon hörönaurut ja pilkkailmeet sen miehensä juttuihin, varsinkin lopussa ne ampumisjutut ja ties mitkä niinettä huhuhuh...

hennalta oli hyvä veto sen toisen perheen äidin keskustelu ajoittaa kamraryhmän ollessa paikalla. Nainen joutui myöntymään että ei tarvikaan raataa kaikkia kotitöitä omalla ajalla,kun niitä ei kuitenkaan ehdi kaksosten hoidon lomassa tekeen. Se nainen oli psykologin hommissa ja keskustelu meni kuitenkin telkkariin, vaikka kuinka onkin vain suomen tv, niin jotakin kauttahan sekin pätkä voisi kiiriä naisen lähipiiriin ja vielä asiakkaille, joten tämän olikin sitten syötävä orjuutustehtävän-annot mukisematta :)... Oli kyllä sekin henkilö aikamoisen teennäinen.

Jenkit osaa olla niin maireita ja "mukavia" samalla kun kaikesta näkee että ne teeskentelee...niistä jopa näkee sen, että ne kuvittelee, että se käytös uppoaa hiljaiseen suomalaiseen kuin kuuma veitsi voihin... Eniten myötähäpeää aiheuttivat ne jenkkiperheiden aikuiset ihmiset, eikä au pairit.
[/quote]

Olen samaa mieltä.. Toisaalta Suomea fanittava jenkkimieheni näki tästä pari jaksoa ja hänkin oli hyvin järkyttynyt siitä mitä "friikkiluuseri"- perheitä tähän oli valittu, ja nyt hän murehtii mitä suomalaiset ajattelee amerikkalaisista tämän sarjan perusteella. :*D
Toki se antaa perheistä vähän kärjistetyn kuvan kun tietysti televisioon otetaan juuri nuo negatiivisimmat draamatilanteet mukaan. Judithilla kävi kyllä hyvä tuuri, mutta hänestä näytettiinkin lähinnä noita laulujuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme