Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Los Angelesissa Yle Areenassa

Vierailija
30.03.2015 |

Yle areenassa nähtävissä koko kausi. Onko kukaan katsonut vielä? Itse katsoin neljä jaksoa ja voi luoja mitä touhua! :D etenkin se Janita vai mikä oli on aikamoinen...Mutta parasta tosi-tv:tä ikinä! 

Kommentit (589)

Vierailija
201/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:54"]Judith oli kyl tosi kaunis!!!!!
[/quote]
Ai saatana mistä kohtaa?

Vierailija
202/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:54"]Judith oli kyl tosi kaunis!!!!!
[/quote]

Musta se on kyllä ihan normaalin näköinen suomalainen tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee kommentti toi judith on narsisti! Millä perustein

Vierailija
204/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varma kaunis ilman tota harakanpesää! Siis sen tukka oli kyl jotain ällöä. Laittais kunnon sinetit tai ois kokonaa ilman. Muija jumahtannu 2000 luvun alkuu! Hyi!

Vierailija
205/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"]

Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen.

http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B

[/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen

[/quote]

Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa.

[/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa. 
[/quote]
SINÄ et taida oikein ymmärtää mitä kaikkea vaatii päästä punaiselle matolle juontamaan.. Se tarkoittaa juurikin tuollaista ohjaajan/juontajan assarina työskentelyä, jossa ruutuaika ei ole mitenkään taattua. Mutta josta voi jäädä nimi mieleen, ja josta voi päästä parempiin pesteihin sitten seuraavalla kerralla. Miksi ihmeessä ei laittaisi tuollaista ansioluetteloonsa?

Vierailija
206/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläks tääl puidaan tätä samaa

Vierailija
207/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"]

Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen.

[/quote]

Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa.

[/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa. 
[/quote]
SINÄ et taida oikein ymmärtää mitä kaikkea vaatii päästä punaiselle matolle juontamaan.. Se tarkoittaa juurikin tuollaista ohjaajan/juontajan assarina työskentelyä, jossa ruutuaika ei ole mitenkään taattua. Mutta josta voi jäädä nimi mieleen, ja josta voi päästä parempiin pesteihin sitten seuraavalla kerralla. Miksi ihmeessä ei laittaisi tuollaista ansioluetteloonsa?
[/quote]
Sitä paitsi Amerikassa työtä ei välttämättä saa se joka on tehnyt parhaimpia duuneja, vaan se joka osaa kehua (liiotella) tekemisiään parhaiten. Suomalaiset jaksavat vaan vähätellä..

Vierailija
208/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"]

[/quote]

[/quote]

Sen tiedän, että heti kun Daniellan naama lävähti ruutuun niin tunnistin että olen hänet nähnyt jossain aiemmin. On esiintynyt musiikkivideoissa, vaatemallina yms. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että olen nähnyt tuon Daniellan aikaisemminkin?

Vierailija
209/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]

[/quote]

[/quote]

Sen tiedän, että heti kun Daniellan naama lävähti ruutuun niin tunnistin että olen hänet nähnyt jossain aiemmin. On esiintynyt musiikkivideoissa, vaatemallina yms. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että olen nähnyt tuon Daniellan aikaisemminkin?
[/quote]
Ootko judith? Vähän vaikuttaa kun yrität kehua tota mamaa

Vierailija
210/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät ripsipidennykset sillä Janitalla, ja muutenkin koivn sottasen näkönen, ei sovi lastenhoitajaksi

Vierailija
211/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Los Angelesissa on paljon Daniellan näköisiä naisia..

Vierailija
212/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:59"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"] Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen. http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B [/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen [/quote] Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa. [/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa.  [/quote] SINÄ et taida oikein ymmärtää mitä kaikkea vaatii päästä punaiselle matolle juontamaan.. Se tarkoittaa juurikin tuollaista ohjaajan/juontajan assarina työskentelyä, jossa ruutuaika ei ole mitenkään taattua. Mutta josta voi jäädä nimi mieleen, ja josta voi päästä parempiin pesteihin sitten seuraavalla kerralla. Miksi ihmeessä ei laittaisi tuollaista ansioluetteloonsa?

[/quote] Taidan tosiaan olla vaha-alyinen ja ymmartamaton kun en viela vuosikymmenien USAssa asumisen jalkeenkaan naita asioita ymmarra. Mita ihmeen taitoja talla alusvaatemallilla voisi olla TV kommentaattorin assistentiksi, ne kun ovat haluttuja hommia joihin valitaan TV aseman omia tyontekijoita, ei ulkopuolisia. Jos hanella joku juomtajan assistentin pesti olisi ollut niin 100% varmuudella olisi maininnut kanavan.

Kuinka vanha olet?

Vierailija
213/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"] Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen. http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B [/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen [/quote] Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa. [/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa.  [/quote] Sen tiedän, että heti kun Daniellan naama lävähti ruutuun niin tunnistin että olen hänet nähnyt jossain aiemmin. On esiintynyt musiikkivideoissa, vaatemallina yms. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että olen nähnyt tuon Daniellan aikaisemminkin? [/quote] Ootko judith? Vähän vaikuttaa kun yrität kehua tota mamaa

[/quote]

En ole Judith enkä mielestäni ole mitenkään tuota perheenäitiä kehunut.

Vierailija
214/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 15:18"] Judithin perheen äiti ollut TV-ohjelmissa, mainoksissa yms. Joku ihmetteli aiemmin tässä ketjussa miksi on niin tutun näköinen. http://www.modelingpage.com/mypage.cfm?ID=9998&A=B [/quote] Ihme 'ohjelmia' katsot jos tuo naama on tuttu :D. t.usalainen [/quote] Kyllä heti tuli tunne, että olen jossain tuon naisen nähnyt. Minkä sille voi jos jää ihmiset helposti mieleen. Tuo nainenhan on tehnyt mm. punainen matto-töitä, joten jostain sellaisestakin on voinut jäädä mieleen. Aivan varmasti olen tuon naisen nähnyt televisiossa ennen tätä aupair-ohjelmaa. [/quote] Et nyt taida oikein ymmartaa mita kaikki nuo "upeat" krediitit tarkoittavat. Punainen matto hommat on sita etta ohjaa kuvattavat oikeille paikoilleen (niita paikkoja on useampia) nayttaa tahdille missa on vessa ja mahdollisesti jopa paaseen oikomaan iltapuvun helmaa mutta sitten akkia pois kuvasta. Ei naita tyoskentelijoita koskaan nay kuvissa tai TVssa.  [/quote] Sen tiedän, että heti kun Daniellan naama lävähti ruutuun niin tunnistin että olen hänet nähnyt jossain aiemmin. On esiintynyt musiikkivideoissa, vaatemallina yms. Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa että olen nähnyt tuon Daniellan aikaisemminkin? [/quote] Los Angelesissa on paljon Daniellan näköisiä naisia..

[/quote]

Tunnistin heti samaksi ihmiseksi, en sekoita ihmisiä toisiinsa.

Vierailija
215/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judithilla ei vaan ole mitään mahdollisuuksia menestyä laulajana Jenkeissä. Ei tolla naamalla, valitettavasti.

Siellä varsinkin ulkonäkö on niin tärkeää, kuten kyllä täälläkin. En usko että edes Suomessakaan tuon näköinen menestyisi. En sano, että Judith olisi ruma, mutta ei hän kauniskaan ole. Ei siis sillä tavalla kuin "pitäisi" olla. Meikilläkään kun ei kätketä sitä, että esimerkiksi silmät on ihan eri tasolla ja ylähuuli olematon. Kroppa oli ihan jees ja hiuksistakin sais kauniit. Laulu kyllä vaatis aika paljon vielä treeniä, samoin englanniksi laulaminen. Oli aika kauhean kuuloista kun se veti sitä Heavenia sillä tönkköenkulla.

Vierailija
216/589 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniella Robinson

About
Hi my name's Daniella and I'm a ring girl and promotional model in my hometown. I think MMA is one of the most fascinating and exciting sports out there. I want to do more modeling in this industry. I'm extremly outgoing and athletic. I currently take boxing lessons and I love it. I like to meet new people and try new things. There's never a dull moment with me!

Vierailija
217/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onpa karseat nettisivut. 

Vierailija
218/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"]

Judithilla ei vaan ole mitään mahdollisuuksia menestyä laulajana Jenkeissä. Ei tolla naamalla, valitettavasti.

Siellä varsinkin ulkonäkö on niin tärkeää, kuten kyllä täälläkin. En usko että edes Suomessakaan tuon näköinen menestyisi. En sano, että Judith olisi ruma, mutta ei hän kauniskaan ole. Ei siis sillä tavalla kuin "pitäisi" olla. Meikilläkään kun ei kätketä sitä, että esimerkiksi silmät on ihan eri tasolla ja ylähuuli olematon. Kroppa oli ihan jees ja hiuksistakin sais kauniit. Laulu kyllä vaatis aika paljon vielä treeniä, samoin englanniksi laulaminen. Oli aika kauhean kuuloista kun se veti sitä Heavenia sillä tönkköenkulla.

[/quote] Hevööön :D

Vierailija
219/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että kaikki tytöt olivat sinkkuja. En olis yhtään jaksanut kuunnella sitä itkua, mitä Lontoon sarjassa harrastettiin useamman jakson verran.

Vierailija
220/589 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"]Judithilla ei vaan ole mitään mahdollisuuksia menestyä laulajana Jenkeissä. Ei tolla naamalla, valitettavasti.

[/quote]
Losissa asuva suomalainen täällä taas hei. Mun kokemuksen mukaan Judith sopii hyvinkin ulkonäon puolesta täkäläiseen joukkoon. Ehkä hampaat pitäisi suoristaa ja valkaista, koska jenkkihymy on täällä tärkeä. Mutta Judithin iloisuudella ja asenteella pääsee pitkällekin. Ja nyyhkytarinalla kans. Ja sitä paitsi aksentti täällä on joka toisella, koska harva on syntyjään amerikkalainen. Aksentti on korjattavissa, samoin laulutunteja voi ottaa. Ja varmaan tässä nyt monella hämärtyi se mihin Judith oli pääsemässä esiintymään, hän oli menossa tyyliin military-ihmisille esiintymään, ei mihinkään stadionille! (Ja sinänsä tuo military-homma on hyvä, koska täällä se on suuressa arvossa). Go Judith!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä