Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosikki pyykinpesuaineen tuoksusi?

Vierailija
04.01.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä pesen ihan hajustetuilla Omolla, Bio Luvililla jne. ja aina tuoksuu pikkusen pesun jälkeen kun ripustamaan laittaa, mutta sitten kun on vaatteet kuivattu ja silitetty niin ne ei haise enää miltään. Ainakaan kun on päälle asti kerenneet. Huuhteluaineita inhoan minäkin! Vai laitatteko te litran sitä pesuainetta kun niin paljon löyhkää?

Sä et ite sitä huomaa kun käytät niitä aina.

Ehdotankin, että peset kuukauden verran hajusteettomilla ja ja sitten menet ja testaat jotain hajullista. HUOMAAT kyllä eron!

Itsekään en tajunnut että ne haisee niin suunnattomasti (en haistanut kuivissa vaatteissa juuri mitään) ennen kuin vaihdoin hajusteettomiin. Kerran kun otin vaatekaapista paidan, jota en ollut käyttänyt kolmeen kuukauteen, en voinut pukea sitä päälleni ennen kuin olin uudelleen pessyt sen! Niin paljon lemusi se pesuaine, jolla se oli aikoinaan pesty. Ja lopulta se haju hävisi kokonaan vasta useiden pesujen jälkeen.

Vierailija
22/24 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisit tosiaan ihana ja ajattelevainen ihminen jos ajattelisit meitä tuoksuille herkkiä niin että käyttäisit hajuja vähemmän, kannatan! =)

Minusta on ihanaa että ainakin meilläpäin on järjestetty esim. teatteriin näytäntöjä joissa EI SAA käyttää hajusteita ettei aiheuta oireita muille..

Niihin iltoihin varaan ilolla liput!!

En muista numeroani mutta se joka hyväksyy ainoana Aloe vera huuhteluaineen.. =)

Minulla ei onneksi ole mennyt vielä niin pahaksi toi juttu että pitäisi muiden ihmisten seuraa sen takia karttaa. Tiedän toki että joillekin se on tosi vaikea juttu. Esim. tädilläni on tämä ja hänen pitää tehdä joitakin erikoisjärjestelyjä aina kampaajallekin mennessä. Olikohan se niin että hän menee sellaiselle kampaajalle joka ottaa vain yhden asiakkaan kerrallaan ja hän menee sinne ensimmäiseksi asiakkaaksi aamulla. Ja kampaajan kanssa on sovittu ettei hänkään laita mitään hajusteita itselleen ja ei ennen sitä suihkuttele mitään hajusteita/lakkoja siellä kampaamossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaineena käytän Softlanin vaaleanpunaista tai vaaleansinistä, jossa on todella hyvä tuoksu.(muut huuhteluaineet tuoksuu väkevälle) Tykkään ja mieskin tykkää, kun pyykit tuoksuu hyvälle.

Vierailija
24/24 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhellä tutulla näin,jaiks...Myös pirkan huuhteluaine tuoksuu mun nenään hyvälle;O)