Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt painajaisunta omasta lapsestasi?

Vierailija
04.01.2006 |

Minua puistattaa, kun näin sellaista unta, että minun olisi pitänyt laittaa oma kaksivuotiaani ruumisarkkuun. Ja lapsi kuitenkin eli. Aina kun olin yrittämässä laittaa häntä arkkuun, hän kakkasi housuun, ja täytyi lähteä pyllynpesulle. Ajattelin jotenkin siinä unessa, että hyvä kun kakkaa niin saa lisäaikaa. Loppujen lopuksi heräsin ennen kuin lasta arkkuun sain.

:(( Kamala uni, heräsin silmät turvoksissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessani, joka oli todella todentuntuinen, oli poikavauva (minulla vain tyttäriä). Unessa hän oli minun. Jotenkin vastasyntynyt erkani minusta, katosi tms. Sitten olin ihan kylmässä hiessä ja etsin vauvaa, jotenkin tietäen, että se kuolee, ellei pian saa ruokaa. Löytyi sitten ajoissa jostain metsästä ja aloin imettää ja poika kasvoi ja lihoi silmissä. :D

Vierailija
2/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin uni aiheuttaa ahdistuneen olon kun mietin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun odotin häntä, näin unen, jossa lapseni oli poika ja jostakin syystä hän vain kuihtui silmissäni ihan rusinaksi. Lopulta silittelin sänkyyn pelkkää luurankoa.

Nykyään näen tästä samaisesta pojastani jatkuvasti sellaisia unia, että hän vain juoksee mitään sanomatta kivelle tai laiturilla, josta vajoaa syvälle veden pinnan alle, eikä häntä enää löydy. Kerrassaan ahdistavia unia.

Ennen näitä uniani, se jolle sattui ja tapahtui (esim. karhut popsivat suuhunsa), olikin veljeni. Jostakin syystä näiden unien kohteeksi on nyt joutunut 6v poikani...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä