Sattuuko verikoe?
Olen menossa ensiviikolla verikokeisiin. Sattuuko se? Pelkään nimittäin piikkejä ja muuta sellaista.
Kommentit (65)
ei kyl satu kävin siel kos mul oli joku vitu laastari tai joku emlat ni ei ees tuntunu paitsi pakko sanoo alko kyl ahistaa ku kesti aiks kaua joku abouttii 20 sek. Mut turha huijaa sun lapselle ilman laastarii et ei satu kyl se tietenki sattuu riippuu tietty kipukynnyksest kaikil eri obvi.
Kyllä se voi sattua ja oikein kunnolla. Minulta otettiin verikaasuanalyysi vasemmasta ranteesta.
Oli kyllä niin kivuliasta kun ottaja kaiveli suonta saadakseen verta. Valtimoverinäyte tarvitaan veren happipitoisuuden ja keuhkojen toiminnan tutkimiseen.
Muutoinhan verinäytteet otetaan yleensä oikeasta kyynärtaipeesta ja se ei yleensä ole kivuliasta. Rippuu tietysti miten kipuherkkä ihminen on.
Mua pelottaa kun mulla on viikon päästä verikoe. Ei mua se sinänsä pelota, mutta se on mun eka kerta ja mua jännittää ja pelottaa, että jos se sattuu
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa kun mulla on viikon päästä verikoe. Ei mua se sinänsä pelota, mutta se on mun eka kerta ja mua jännittää ja pelottaa, että jos se sattuu
Se on vain pieni nipistys eikä kestä kuin hetken. Multa on otettu vuosien aikana ties kuinka monta verikoetta enkä ole ollut moksiskaan. Voisin mennä verikokeeseen vaikka tältä istumalta, jos tarvitsisi. :)
Riipase kunnon känni ns. kokovartalopuudutus, eipä satu pienet piikit.