Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttuu pienimmistäkin asioista - mitä tehdä?

Vierailija
03.05.2015 |

Olen hukassa. Rakastan huomaavaista ja hauskaa miestäni - joka aika ajoin raivostuu mitättömistä asioista. Naurettavan pienestä kiistasta syntyy päivien riita, sillä ensin mieheni mököttää minulle tunnin tai pari. Sen jälkeen saan kuulla että "kyse ei ollut vain tästä", ja yhtäkkiä saankin listan kaikista huonoista puolistani ja asioista, joita "aina" teen ja joita hän on yrittänyt sietää - ja joista ei koskaan aikaisemmin ole maininnutkaan. 

Minä aina pyydän anteeksi jos loukkasin/sanoin jotain sopimatonta. Kuulemma asioita ei voi vain noin "pyyhkiä pois" eli anteeksi en saa. Riidan setvimiseen menee aina päivä tai kaksi, minua alkaa aina itkettää kesken kaiken. Olen tosi väsynyt. Mieheen, joka on tosi rakas. 

Muilla vastaavia kokemuksia? Miltä tämä teistä kuulostaa?

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä, jätä ja jätä.

Vierailija
182/185 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana miesvihaketju vuodelta 2015, noston motiiveja voimme kaikki arvailla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa suihin

Vierailija
184/185 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan täysin erilaisia ihmisiä, joita kumpaakin toinen tapoineen, myös puhetapoineen ärsyttää aina vain enemmän.

Jos riisien määrä riisipuurossa on riidan aihe, on kyllä hyvin monta muutakin asiaa teillä pielessä. Asian voi ratkaista katsomalla keittokirjasta tai niin, että toinen tekee itsekseen sen puuron tai millä muulla tavalla tahansa kuin riitelemällä, outoa ajankäyttöä ja outoa asioiden tärkeysjärjestykseen laittoa, käsittämätöntä.

En suosittele jatkamaan näin epätasapainoista suhdetta, jossa ette ole ollenkaan samalla aaltopituudella, vaan vain päivä päivältä ärsytätte toisianne yhä enemmän. Mykkäkoulu estää myös osaltaan suhteenne muuttumisen väkivallaksi, kun ollaan hiljaa eikä jatketa loputtomiin, kiistahan menee koko ajan yhä älyttömämmäksi. Ja sekin on totta, ettei sanottua voi silitellä noin vain pois, kyllä se "korventaa mieltä" joskus pitkäänkin. Et myöskään kertonut, mitä sanoja itse käytät, nythän kirjoitit vain toisen osapuolen puheita.

Kiukku ja riita ja mykkäkoulu kertoo täysin yhteensopimattomuutenne, mitä pienempi ja mitättömämpi asia, sitä suurempi älämölö eli tapanne olla yhdessä on vain riita, väittely, itku, kinastelu ja mykkäkoulu, siis draamaa jokaiseen päivään kun muutakaan ei ole.

Vierailija
185/185 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tottunut että hänen kanssaan ollaan eri mieltä. Voi olla hankalaa aina parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän