Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi kaunis?

Vierailija
12.04.2015 |

Ja mihin käsityksesi perustuu?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan enää (ikä, painonnousu) mutta nuorempana kyllä. Mulle sanottiin niin ja tottahan se oli vaikken itse niin ajatellutkaan. Enemmän siitä oli silti haittaa sillä en ole koskaan kaivannut huomiota, etenkään miehiltä. Se nuoruuden seksuaalinenhäirintä oksettaa vieläkin.

Vierailija
102/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti en ole, mutta sisäisesti kyllä. Ulkonäöstäni saan vain harvoin kehuja, mutta ihmiset sanovat usein minun olevan sydämellisin ja ystävällisin koskaan tapaamansa ihminen. Se lämmittää aina mieltä. :) En tosin sanoisi olevani ruma, mutta kasvoni eivät vastaa länsimaista kauneusihannetta.

Suoraan sanottuna en ole koskaan tavannut rumaa ihmistä, en koskaan. Jokaisessa on jotain kaunista. Kliseen mukaisesti kauneus on katsojan silmissä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:42"]Ulkoisesti en ole, mutta sisäisesti kyllä. Ulkonäöstäni saan vain harvoin kehuja, mutta ihmiset sanovat usein minun olevan sydämellisin ja ystävällisin koskaan tapaamansa ihminen. Se lämmittää aina mieltä. :) En tosin sanoisi olevani ruma, mutta kasvoni eivät vastaa länsimaista kauneusihannetta.

Suoraan sanottuna en ole koskaan tavannut rumaa ihmistä, en koskaan. Jokaisessa on jotain kaunista. Kliseen mukaisesti kauneus on katsojan silmissä. :)
[/quote]

Tämä se on minustakin aina ollut tärkeintä, aina. Minusta ulkoinenkauneus on melko merkityksetön lisäarvo ellei se liity suoraan omaan työhön.

Vierailija
104/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, kiitos kysymästä. Ihan peiliin katsomalla sen näkee. Musta kauneus on ensisijaisesti kasvoissa, kroppani on hyvä mutta ei se tee ihmisestä KAUNISTA vaan korkeintaan sen hyvännäköisen kokonaisuuden. Esim. todella kaunis on blondi luonnonkaunis ystäväni jonka kroppa on vaatimattomampi mutta aivan täydelliset silmät ripsineen ja kauniit huulet ja naiselliset, symmetriset piirteet, upea virheetön iho ja hän oikein hehkuu. :) hän on kaikkien mielestä kaunis.

Vierailija
105/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni kauniina paitsi silloin kun olen itkenyt paljon ja naama turpoaa... perustuu omaan arviooni koska ihmiset eivät juurikaan kommentoi ulkonäköäni vaan yleensä enemmän sitä että olen kuulemma hauska yms. Oikeasti minulla ei ole aavistuskaan pitävätkö muut minua kauniina vai ei... vähän ärsyttävääkin välillä mutta itse olen tyytyväinen ja se riittää :))))

Vierailija
106/109 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili kertoo että en ole.

Vierailija
107/109 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, joten en halua olla varsinaisesti kaunis, mutta olenko komea? En, vaan olen tavis.

Itsehän tuota ei voi objektiivisesti määritellä, vaan kyllä sen tekevät muut.

Parhaimmillaan joskus alle 3-kymppisenä ja hoikassa kunnossa sain merkitseviä katseita myös näteiltä nuorilta naisilta (en siis todellakaan kaikilta, mutta useilta kuitenkin). Koska olen ulkonäöltä tavis, niin on jäänyt mieleen, se kerta kun hyvin nätti random-nainen sanoi kaverilleen kadulla minut ohittaessaan: "onpa ihanan näköinen mies". Olin hämmentynyt ja otettu, mutta koska olin samalla ihastunut erääseen toiseen naiseen, niin en reagoinut mitenkään.

Miksi tuon kerroin? No juuri siksi, että tavikselle tuollainen jää mieleen. Komistus kuulee tuollaisia kehuja varmasti läpi elämän kyllästymiseen asti ja ruma ei taas koskaan.

Toki muitakin kehuja olen joskus kuullut, mutta ne ovat ihastusten tai tuttujen sanomia, milloin arviointi ei ole koskaan objektiivista. Niissä on mukana joko tunteita tai kohteliaisuutta.

Vierailija
108/109 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikka minua kesällä kauniiksi sanottiinkin. Olen ollut toki melko kaunis ja saanut kaikki miehet joihin olen ihastunut. 

Nyt ikää 44 ja tupsahtanut

Vierailija
109/109 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, olen saanut positiivista palautetta ulkonäöstäni koko ikäni. Tiedän kylä etten ole mikään missitason kaunotar, mutta ihan ok näköinen omasta mielestäni. Edelleen saan katseita ja positiivista palautetta vaikka ikääkin on jo yli 50v. Mieheni jaksaa kyllä edelleen intoilla ulkonäöstäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän