Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi kaunis?

Vierailija
12.04.2015 |

Ja mihin käsityksesi perustuu?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä olen... Perustuu muiden sanomisiin, miehet monesti sanovat että olen sensuellin kaunis... Mitäpä tuo sitten tarkoittaa?

En minä kyllä omaa peilikuvaa hätkähdäkkään, mielestäni osa kauneutta on ns. Symmetriset kasvonpiirteet ja omaan kyllä ne.

Varmasti monikin täällä on kaunis.. Eivät vain tiedosta asiaa

Vierailija
42/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei lapsena eikä nuorena haukuttu, vasta 20 jälkeen jatkuvasti (lähes päivittäin) ohikulkijoilta hyi ku on ruma naama yms... Omasta mielestä olen ihan helvetin kaunis. Mulla on myös hyvä itsetunto, ja hyvä kroppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:58"]

Mua ei lapsena eikä nuorena haukuttu, vasta 20 jälkeen jatkuvasti (lähes päivittäin) ohikulkijoilta hyi ku on ruma naama yms... Omasta mielestä olen ihan helvetin kaunis. Mulla on myös hyvä itsetunto, ja hyvä kroppa.

[/quote]

Missä päin maailmaa saa ohikulkijoilta kuulla lähes päivittäin että on ruma? 

Vierailija
44/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Missä päin maailmaa saa ohikulkijoilta kuulla lähes päivittäin että on ruma? 

[/quote] Lounais-suomessa

Vierailija
45/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun katon peiliin niin oon ihan et uuh mikä hottis ja välillä taas hyi saatana mikä otus.

Mutta tykkää kyllä useista piisteistäni. Tukka on paksu, pitkä ja vaalea. Isot siniset silmät, pullat huulet, tummat kulmakarvat ja pitkät ripset. Ja kroppakin kuosissa. Vois olla pahempikin.

Vierailija
46/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, valitettavasti. Meikattuna ihan ok nätti, mutta ei kaunottareksi voi sanoa.

Vierailija
47/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kuulen sitä ihmisiltä oikeastaan lähes päivittäin tavalla tai toisella, ja omasta mielestäni siksi, että panostan ulkonäkööni jotta se vastaisi mahdollisimman paljon omia kauneusihanteitani. :)

Vierailija
48/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en. Olen pitkä, hoikka ja hyvässä kunnossa. Vartaloni on sopusuhtainen ja kasvojani kehutaan eksoottisen kauniiksi. Useimmiten tunnen oloni kauniiksi, mutta on niitäkin päiviä, että peiliin katsoessa tekisi mieli itkeä. Uskon kauneuden tunteen olevan pitkälti hyvän itsetunnon vaikutusta. 

Vierailija
49/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilistä katsottuna kaunis, valokuvissa sysiruma ja muiden mielestä kaunis.

Vierailija
50/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Lisään vielä Olen kyllä melko varma että kommentit tulevat siksi koska mun kroppa on upea! Ne haluaa "pudottaa minut maan pinnalle" siksi. Koska mulla on erikoinen naama, niin erottuu joukosta. Mutta kateellisten panetteluahan tuo on, mikä muukaan edes voi olla motiivina :D Joten ei mua voi noin loukata, koska tiedän olevani hiton kaunis

Vierailija
51/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ihan nätti. Kyllä on kauniiksikin kehuttu. Hyvinä päivinä tunnen itseni ihan kauniiksikin, mutta normaalisti pidän itseäni ihan tavallisen nättinä. :)

Vierailija
53/109 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin vankilaan niin varmaan olisin heidän mielestään kaunis ainakin takaapäin, koska vartaloni on aika naisellinen. Siinä on hyvä syy noudattaa lakia.

- P21 (Peräkamaripoika)

Vierailija
54/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin mielestäni ennen, mutta naimisiin menon jälkeen olen pitänyt itseäni rumana. mies on alkanut arvostella ulkonäköäni ja ehdottaa muuttumaan, ennen kehui nätiksi. en enää koe olevani seksikäs ja into seksiin hiipuu, vaikken olisi ikinä sitä uskonut.

Vierailija
55/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olen kaunis, jos muiden puheita on uskominen. Jopa kaunotar sanaa käytetään. Nämä muut ihmiset ovat joko ystäviä, työkavereita tai täysin tuntemattomia.

Ihmisten mielestä on hauskaa seurassani sen vuoksi, että voi bongata tuijottamaan jääviä miehiä (kaikenikäisiä). Miehiltä saattaa unohtua kaupassa ostoskärry kädestä ja on myös niitä, jotka kävelevät päin toisia ihmisiä tai esim. seinää, kun jäävät tuijottamaan... En pukeudu paljastavasti tms. Välillä vaikea käsittää. Eikä iän myötä ole vähentynyt tuijotus yhtään.

Vierailija
56/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tykkään tavastani kohdata ihmiset ja asiat. Ja ulkoinen kauneuskin miellyttää silmääni.

Vierailija
57/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kuin rullatuoli. Olen ajatellut näin since i was 4. Miehille olen aina kelvannut, komeillekin ja nyt parisuhteessa.

Vierailija
58/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:28"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:09"]c70 rinnat, kuntosalilla peppu laitettu kuntoon sekä brunette. Ikää 19v joten vastaan kyllä :) [/quote] Entäs naama? kasvot määrittää kauneuden mun mielestä.

[/quote]

Niin sun mielestä. Kun vetää ämmälle pussin päähän ja paukuttaa takaapäin, niin ei sillä naamalla niin väliä. Kroppa ratkaisee.

t. mies

[/quote]

oot varmaan ex-mieheni, joka vaihtoi mut susirumaan alipainoiseen tyrkkyyn, kun mulle tuli muutama lisäkilo.

Vierailija
59/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastenmielisen näköinen, ja näkemykseni perustuu faktoihin.

Vierailija
60/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni en, muiden mielestä kyllä. Todella erikoista että mua kuvaillaan aina kauniiksi, mutta omasta mielestäni olen oudon näköinen, suorastaan ruma. Joskus pidin itsekin itseäni kauniina, mikä on outoa koska silloin näytin paljon rumemmalta, en osannut meikata ja olin erittäin laiha ja kolhon näköinen. Mulla on tummat pitkät hiukset, tummat silmät, mun nenä on pieni ja suora mutta sitä on kuvailtu afrikkalaisen nenän näköiseksi, suht täyteläiset huulet, pitkät silmäripset, järkyttävät silmäpussit ja pilluleuka. Ja olen lyhyt ja suht muodokas, normaalipainon ylärajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi