Oletko mielestäsi kaunis?
Kommentit (109)
Joku rumilus alapeukuttaa kaikkien vastauksia täällä :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:09"]c70 rinnat, kuntosalilla peppu laitettu kuntoon sekä brunette. Ikää 19v joten vastaan kyllä :)
[/quote]
Entäs naama? kasvot määrittää kauneuden mun mielestä.
En ole. Ehkä hyvällä tahdolla just ja just sellanen söpö.
Olen todella ruma. Perustuu muiden sanomisiin ja siihen, mitä näen peilistä.
Olen ihan kaunis. suomalaiseksi olen aika eksoottisen näköinen. Tosin valokuvissa en koskaan oikein onnistu. Mutta peilikuva ja mitä videoilla olen itseäni nähnyt, niin ei juurikaan valittamista. Vähän voisi laihduttaa. Arvioni perustaan omaan mielipiteeseeni ja on minua muutkin silloin tällöin kehuneet. Meikkiä en käytä.
Olen heti kun saan 20kg tiputettua.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:09"]c70 rinnat, kuntosalilla peppu laitettu kuntoon sekä brunette. Ikää 19v joten vastaan kyllä :) [/quote] Entäs naama? kasvot määrittää kauneuden mun mielestä.
[/quote]
Niin sun mielestä. Kun vetää ämmälle pussin päähän ja paukuttaa takaapäin, niin ei sillä naamalla niin väliä. Kroppa ratkaisee.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:09"]
c70 rinnat, kuntosalilla peppu laitettu kuntoon sekä brunette. Ikää 19v joten vastaan kyllä :)
[/quote]
Sinällään outoa, että tämä kommentti saanut eniten alapeukkuja :D Joskus vaan täällä logiikkaa ei ymmärrä..
t. Mies32v
Olen. Perustuu siihen että olen tyytyväinen peilikuvaani, meikkaan hillitysti koska olen mielestäni ilmankin meikkiä kaunis. Hiukseni on värjäämättömät, paksut ja kiharat ja niitä kadehditaan paljon. Ulkonäköäni kehutaan jopa silloin kun kuljen ilman meikkiä.
En pidä. Eipä ole koskaan kukaan kehunut. Elikkä aika ruma.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:09"]
c70 rinnat, kuntosalilla peppu laitettu kuntoon sekä brunette. Ikää 19v joten vastaan kyllä :)
[/quote]
Sinällään outoa, että tämä kommentti saanut eniten alapeukkuja :D Joskus vaan täällä logiikkaa ei ymmärrä..
t. Mies32v
[/quote]
Ei hyvä kroppa ole yhtä kuin KAUNIS.
No, juu.. :D Oon itte asiassa aika venäläisen näkönen(kiitos äitini) ja ennen tuskastelin näiden piirteiden takia. Kuulemma olen kans tosi helposti lähestyttävän näköinen eli vissiin aika ystävällisen olonenkin.
Olen kaunis. Käsitykseni perustuu muiden sanomisiin, siihen mitä peilistä näen ja siihen että teen osan elannostani ulkonäölläni. Olen kyllä myös todennut että eipä sillä ulkoisella kauneudella pitkälle pötkitä, aika paljon tärkeämpiäkin asioita elämässä. :)
Toisinaan. Minua kiusattiin ala-/ylä-asteella ja erityisesti olin ruma kiusaajien mielestä. Se jätti aikamoiset arvet itsetuntoon ja en pidä itseäni kauniina kuin todella laittautuneena. Kuitenkin ystäväni ovat sanoneet minun olevan yksi kauneimmista tuntemistaan ihmisistä ja välillä ihan tuntemattomatkin ovat saattaneet pysähtyä kaupungilla kehumaan ulkonäköäni. Tiedostan olevani ehkä ihmisten mielestä keskimääräistä kauniimpi, mutta itse näen peilistä lähinnä sen silmät punaisiksi itkeneen tytön, jonka upouuteen reppuun on kirjoitettu "oot niin ruma et kaikki oksentaa".
Olen tietenkin! Yks kauneimmista, koska olen niin erikoisen näköinen että ei tuu samanlaista vastaan ihan heti... Ja olen myös kuullut ohikulkijoilta kommenttia: "onpa ihmeellisen näköinen" Eli todellakin kaunis
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 15:44"]Toisinaan. Minua kiusattiin ala-/ylä-asteella ja erityisesti olin ruma kiusaajien mielestä. Se jätti aikamoiset arvet itsetuntoon ja en pidä itseäni kauniina kuin todella laittautuneena. Kuitenkin ystäväni ovat sanoneet minun olevan yksi kauneimmista tuntemistaan ihmisistä ja välillä ihan tuntemattomatkin ovat saattaneet pysähtyä kaupungilla kehumaan ulkonäköäni. Tiedostan olevani ehkä ihmisten mielestä keskimääräistä kauniimpi, mutta itse näen peilistä lähinnä sen silmät punaisiksi itkeneen tytön, jonka upouuteen reppuun on kirjoitettu "oot niin ruma et kaikki oksentaa".
[/quote]
Voi, kamala! ): Kateellisia olivat vaan, haistatat paskat kusipäille ja jatkat eteenpäin leuka pystössä! ;)
En ole. Mutta: Meikattuna ja tukka laitettuna olen kyllä näyttävä. Olen pitkä, hoikka ja pukeudun hyvin, lisäksi karismaa löytyy. Yleisvaikutelma on hyvin edustava. Mieheni on todella hyvännäköinen ja pitää onneksi minuakin kauniina.
Olen kyllä. Olen tyytyväinen omaan peilikuvaan, mutta olen lapsesta asti saanut niin paljon kehuja tutuilta ja tuntemattomilta, joten vaikea sanoa miten suhtautuisin jos olisi ollut erilainen kasvuympäristö.
Yläasteella tietty kiusattiin hirveästi ja sain erilaisia haukkumanimiä kun olin kuulemma niin ruma, mutta koska sitä oli edeltänyt 13 vuotta kehumista, tuo rumaksi haukkuminen ei jotenkin jäänyt kummittelemaan. Enemmän ne muut jutut vaivaavat edelleen, mutta sitähän tässä ei nyt kysytty.
Olen! Tämä perustuu sekä siihen, mitä itse peilistä ja kuvista näen, että lukemattomien tuttujen ja tuntemattomien vilpittömiin kehuihin.