Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi kaunis?

Vierailija
12.04.2015 |

Ja mihin käsityksesi perustuu?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kohtalaisen komea ja miehekäs kylläkin. Tämä käsitys perustuu naisten kertomiin mielipiteisiin, sekä peilin tuottamaan näköhavaintoon.
m41v

Vierailija
82/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen pitkäsäärinen, hoikka blondi kauniilla kasvonpiirteillä. Koen olleeni aika onnekas geenilotossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja näen sen peilistä ja valokuvista

Vierailija
84/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olen. Klassisen kaunis kasvoista. Valkosetvahvat hampaat, punertavan ruskea keskivahva tukka. Turkoosit silmät, tumma iho (siis vaaleaihoiseksi). Ei näppyjä. Kasvoisin olen tyytyväinen. Pienet tissit ja pulleat reidet harmittaa, mutta tavoitteena nyt pudottaa ne ylim. 5kg. Mies rakastaa reisiäni ja se kyllä lohduttaa

Vierailija
85/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole kaunis! Aa- rinnat, ei persettä, painoa pitäisi saada alas ( tosin siltikin jää höllyvä vatsa), finnejä naamassa, on allit ja jalat kuin tukit. Silti olen mieheni mielestä kaunis.

Vierailija
86/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika ruma, siitä ei pääse mihinkään. Ennen se häiritsi elämääni paljon, mutta nykyään olen kai "aikuistunut" enkä jaksa enää välittää. Onneksi.

Vierailija
87/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:31"]Olen. Olen pitkäsäärinen, hoikka blondi kauniilla kasvonpiirteillä. Koen olleeni aika onnekas geenilotossa. 
[/quote]
Ja käsitykseni perustuu pääasiassa muiden ihmisten kommentteihin.

Vierailija
88/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta en täydellinen. Se mitä näkyy peilistä ja muut sanovat.

Vierailija
89/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä juttu... Silloin ku olen iloinen ja huoliteltu, pidän itseäni suorastaan käsittämättömän kauniina. On kuitenkin ollut aika, jolloin kuvittelin aidosti olevani kutakuinkin maailman rumin ihminen.

Olen siis tullut siihen päätelmään, että kauneuteni on täysin riippuvainen itseluottamuksestani, ja niinä hetkinä kun sitä on, olen kyllä tosi kaunis. Olen kuullut kyllä muiltakin ihmisiltä tämän näinä hetkinä, ja miehet katsovat minua usein pitkään, joten kuvittelua se ei ole :)

Vierailija
90/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan tarpeeksi kaunis. Yhtään kauniimpi ei tarvitse olla. En jaksa meikkailla enkä erityisemmin laittaa tukkaa, ajattelen aina ettei tarvitse, kun olen niin kaunis ilmankin! :)

Vierailija
91/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei perustu muiden sanomisiin, ne on olleet päinvastaisia muutoinkin.

Vierailija
92/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin mallimaisella tavalla kaunis. Pitkä, hoikka, hyvä klassisen kaunis kasvojen luusto jne. Tämä kuitenkin kääntyy ilmeisesti usein mua vastaan, niin monta kertaa olen kuullut että olen jotenki pelottavan ja vaikeasti lähestyttävän näköinen livenä vahvojen piirteiden ja ns. ylvään (lue kovan) olemuksen takia. Haluaisin niin olla sellainen pehmeän ja helposti lähestyttävän kaunis.

Vierailija
93/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hyvä kroppa ja kauniit silmät mutta ei kauniita kasvoja. Peilikuva kertoo totuuden ja se mistä saa kehuja.

Vierailija
94/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina onkehuttu kauniiksi. Pyydetty fimiin ja muuta semmoista. Käytän hameita ja korkokenkiä kasällä. Tutut sanovat,että olet päässyt elämässä helpolla, kun ole muita paremman näköineen.Itse ajattelen, oma tyyli ja aina iloinen mieli vie eteenpäin. 

Vierailija
95/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
96/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 16:05"]Peilistä katsottuna kaunis, valokuvissa sysiruma ja muiden mielestä kaunis.
[/quote]

Taas tämä SYSIruma :D

Vierailija
97/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisina päivinä pidän itseäni kauniina ja toisina tosi rumana.
Omasta mielestä oon vähän erikoisen näkönen..
Omat puolisot on aina kehunu mua kauniiksi. Muuten en saa kovin huomiota, kaverit ei esim koskaan oo sanonu että olisin nätti. Joskus tuntemattomat baarissa, mut se aika harvinaista.
Muakin välillä mietityttää olenko ruma vai kaunis..

Vierailija
98/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattuna olen erikoisen ja kiinnostavankin näköinen. Ilman meikkiä selvästi keskimääräistä rumempi (lähinnä koska huono iho, iiiiso nenä ja valjut värit). Ihme kyllä olen silti saanut hyvännäköisiä miehiä seurustelukumppaniksi ja aviomieheksi viimeisimmän. Arvio ulkonäöstäni pohjautuu peiliin ja ihmisten kommentteihin. kumppaneistakin osa on sanonut etten ole varsinaisesti kaunis nainen, mutta mieheni on aina pitänyt minua kauniina tai niin ainakin väittää. Nettotulos on silti ylivoimaisesti ruman puolella! Nuorempana kpuilin asian kanssa kamalasti, itkin monet lohduttomat itkut, mutta nykyään alan olla aika sinut ruman olomuotoni kanssa.

Vierailija
99/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen. 

Mulla on kauniit silmät ja hyvin hoidetut, paksut hiukset. Ja kun hymyilen olen suorastaan valloittava.

Kauneuteni ei ole lehtien etusivujen tapaista enkä käytä peilin edessä aamuisin tuntia meikkivoiteiden ja kulmavärien kanssa, en ole klooni kasvoiltani.

Mutta minä olen kaunis aikuisen naisen tavalla.

Vierailija
100/109 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu olen ihan sievä ja nätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi